16. Pelastava enkeli

796 20 5
                                    

Theon näkökulma:

En voinut olla hymyilemättä peilikuvalleni: olin juuri saanut Mimin laukeamaan, mikä tuntui valtavan suurelta edistysaskeleelta niin hänelle itselleen kuin koko suhteellemmekin.

Äskeistä hetkeä lukuun ottamatta tämä päivä olikin muuten ollut hyvin stressaava ja vittumainen. En edes muistanut milloin viimeksi olin ollut niin vihainen kuin tänään, mutta onneksi tilanne myyrän kanssa oli nyt viimein loppuun käsitelty. Eddie oli lopulta vannonut toimineensa yksin Santinien ulkopuolella, eikä minulla ollut syytä epäillä hänen valehdelleen. Useamman tunnin...sanoisinko veitsileikkien...jälkeen olin antanut hänelle kaksi vaihtoehtoa: nopea tai hidas kuolema.

Oli itsestään selvää että hintana mafian pettämiselle oli hänen henkensä, mutta annoin sen verran armoa, että tärkeää tietoa vastaan hän saisi lähteä niin helposti ja kivuttomasti kuin mahdollista. Se oli hyvä tarjous, jonka hän ottikin heti vastaan.

Nyt minun täytyisi muuttaa toimintatapojani niin, ettei tällaista tapahtuisi enää koskaan. Suurin vastuuni oli suojella Santineja sekä kaikkia läheisiäni, enkä aikonut epäonnistua siinä enää uudelleen.

Pieni koputus keskeytti ajatukseni.

Sammutin hanan ja kuivasin käteni, ennen kuin avasin kylpyhuoneen oven. Mimi seisoi edessäni hyvin viattoman näköisenä, mutta jokin hänen katseessaan kertoi että hänellä oli taka-ajatuksia. Hän oli löytänyt päälleen yhden t-paidoistani, joka roikkui hänen yllään ulottuen juuri ja juuri reiden yläosaan.

"Sì?" tokaisin kohottaen uteliaana toista kulmaani.

Seurasin kuinka Mimin tiivis katse alkoi hitaasti käydä puolialastonta vartaloani läpi: rintakehä, ristityt käsivarteni, vatsalihakset ja yllättäen hän jäikin tuijottamaan boksereitani. Vilkaisin itsekin alaspäin ja kauhistuin tajutessani että minullahan seisoi yhä; ihan täysillä.

"Voi paska...!" henkäisin peittäen molemmilla käsilläni pullottavan etumukseni.

Miten saatoin unohtaa sen?! Ja nyt Mimi näki sen, helvetin idiootti! toruin itseäni päässäni.

Juuri tätä olin halunnut välttää. En tietenkään voinut sille mitään että tuon naisen kiihottuminen oli saanut minutkin kiihottumaan, mutta olin tiukasti päättänyt etten näyttäisi hänelle sitä. En halunnut ottaa riskejä siitä että säikäyttäisin hänet kauemmas luotani. Sisilian tapahtumien jälkeen Mimi oli säikkynyt minua sekä jokaista kohtaamaansa miestä useiden viikkojen ajan kuin peläten, että häntä satutettaisiin taas. Siihen aikaan en halunnut palata enää koskaan.

Jostain syystä tuo nainen edessäni ei kuitenkaan näyttänyt yhtään säikähtäneeltä - päinvastoin. Hän tarttui hellästi käsiini ja ohjasi ne sivuun. Seurasin hänen liikettään ja annoin hänen ottaa ohjat, vaikka en yhtään tiennytkään mitä hän aikoi seuraavaksi tehdä.

Sitten, vastoin kaikkia odotuksiani, Mimi painoi kämmenensä erektiotani vasten. Tunsin saman tien pulssini kiihtyvän, ja vilkaisin hämmentyneenä alaspäin. Jep, tämä tapahtui todella. Katsoin taas Mimiä. Hän tuijotti minua takaisin pieni viaton hymy kasvoillaan, samaan aikaan kun hänen kätensä alkoi hieroa etumustani alushousujeni päältä. 

"Cazzo...", huokaisin ja suljin nautinnollisesti silmäni.

Olin kaivannut tällaista kosketusta niin helvetin kauan: vaikka aikaa oli kulunut vain pari kuukautta, tuntui se siltä kuin viime kerrasta olisi ollut kokonainen vuosi. Montakohan kertaa olin runkannut tänä aikana? No, monta.

Olin aiemmin lujasti päättänyt antaa Mimille aikaa ja että etenisimme hänen tahdissaan. Se päivä oli näköjään tämä, mutta halusin silti varmistaa että hän oli valmis. Avasin silmäni. Tartuin hänen käteensä ja työnsin sen hellästi kauemmas itsestäni. Naisen kauniille kasvoille muodostui niin tuima ilme että se sai minut huvittumaan. Nopeasti kuitenkin vakavoiduin taas ja avasin selkeästi suuni:

MIMI 2Where stories live. Discover now