Medya: Tuana
İyi okumalaaar♡
TUANA MELTEMSOY
"Kayra.""Kayra."
"Kayraa."
"Kayra Kayra Kayra Kayra-"
"Tuana.""Hı?"
"Sus."
Ters ters suratına baktım. "Ya ben burada dikkatini çekmek için bir taraflarımı yırtıyorum ama sen beni savuştur, tamam mı?!"
Oflayarak başını okuduğu kitaptan kaldırdı ve bana baktı. "Bak, adetinin ilk günü, iki gündür doğru düzgün uyumuyorsun, başın artı karnın ağrıyor ve muhtemelen miden bulanıyor da. Neden ısrar ediyorsun abicim? Gece gece orada sıkıntıdan patlayacağını bile bile neden gitmeye çalışıyorsun?"Umutsuzca baktım ona. "Baran'ın dedesi aşkına kavuşuyor, yalnız mı bırakayım?" Ayıplar gibi cıkladım.
"Onlarda gelmişler yetmişlerine hâlâ hayata küsmemişler, te Allahım ya!"
"Ha sen yetmişine geldiğinde hayata küseceksin yani?"
"Allah altmışımdan sonrasını göstermesin."
"Tövbe de lan."
"Beni bu kadar sevdiğini belli etme be güzelim."
"Sensin güzelim, sus."
"Ağrın var mı?" sorusuyla çift kişilik koltukta bana doğru dönüp alt karnıma doğru elini bastırdı. Elinden kurtulmaya çalıştım.
"Yok."
"Yalancı." Tip tip yüzüne bakarken dudaklarını alnıma bastırdı. "Hafif ateşinde çıkmaya başlamış, kat kat giyinmişsin, kızım. Çıkar onları. Manyak mıdır nedir," üzerimdeki Bugs Bunny'li yün sabahlığa giderken elleri onu durdurdum. Daha çok üstümdekine sarınırken ellerini iteledim. Kaşlarını çattı. "Tuana!"
"Ne var be?" cevabını beklemeden ayaklanarak odama ilerledim. Kasımlarımdaki sızı ve başımdaki zonklama uyumam gerektiğini haykırıyordu. "Anca çene valla ya."
"Çok biliyorsun sen," göz devirerek o da ayaklandı. "Otur oturduğun yere, battaniyeyi ayaklarına ve karnına iyice ört. Çorba ısıtıp geliyorum."
İyi ki bir doktor oldun he.
Ne var yani?
Göz devirdim. "Odama gidiyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Ben -Yarı Texting-
Fiksi Remaja"Klişe mi dersiniz, saçmalık mı, bilemem ama güven duygusuyla iyi anlaşamazdık. Ve o, buram buram güven kokuyordu." ••• Motor severler, aradığınız hikayeyi buldunuz. İyi seyirler.. :):