✍️~ Karakter tanıtımları ~

6K 145 11
                                    

SARA ÖZTEKİN = Hikayenin ana karakteridir. İstanbul'da adını duyurmuş başarılı bir avukattır.Engin komiserin kız kardeşi Pars'ın, ilk aşık olduğu kadındır.

PARS KAHRAMANOĞLU= İspanya'da yaşayan ünlü bir mafya ailesinin ikinci çocuğudur.Engin komiserin deli gibi peşinde olduğu suçludur.

ENGİN ÖZTEKİN = Sara'nın abisi.İstanbul emniyetinin gözde komiseridir.En büyük hedefi Pars'ı hapse tıkmaktır.

GÖKÇE YAVUZ = Sara'nın en yakın arkadaşı ve büroda ki yardımcısıdır.Demirle sevgili olmuştur.

DEMİR KAHRAMANOĞLU = Pars'ın en yakın dostu ve sağ koludur.Sara'nın mafyanın içinde en güvendiği kişidir. Gökçe'nin ise sevgilisidir.

KEREM KAHRAMANOĞLU = Ünlü mafya ailesinin ilk çocuğudur.Pars'ın abisi Alevin nişanlısıdır.

AZRA KAYA = Pars'ın ilk sevgilisi Mert'le ve ölen berk'le kardeştir.

MERT KAYA = Azra'nın kardeşi Pars'ın en büyük can düşmanı,Alevin Keremden önceki flörtüdür.

AlEV AKINCI =Mert'in flörtü iken Mert'in kurduğu planla Keremin nişanlısı, Keremin bebeğinin annesi olmuştur.

AYAZ KARAHAN = Sara'nın liseden en yakın arkadaşıdır.Sara'yı ilk tanıdığı günden beri ona aşıktır.Sara'nın ve abisinin başına bir sürü iş açmaktadır.

MİLANO HİLTON = İspanya'nın en önemli mafya ailesinin tek kızıdır.Mark'ın ablasıdır. Pars'a aşıktır.

MARK HİLTON = İspanya'nın en önemli mafya ailesinin tek oğludur. Milano'nun kardeşidir.Sara'ya olan zafından ve Milonanın Pars'a takıntısından Pars'la ters düşmektedir.

KARANLIK +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin