Yaşama meselesi

13.2K 865 502
                                    

Bu kadar masum mu başlamıştı her şey?

Tertemizdi ilk bakışta kuşların gökte ötüşü, denizin çığlık atarcasına çıkan kulak ve de gönül doyurucu sesi. Sonradan ne olmuştu da kirlenmişti bu tertemiz olanlar. Duygular, kalpler, hissiyatlar. Sadece sevdiğine atan bu kalp nasıl olur da bozuk bir saat gibi herkese atacak kadar kirlenebilmişti?

İnsanlığa güven bitmişti. Eski dostluklar, arkadaşlıklar yoktu şimdi. Bu kelimelerin anlamını bilen de yoktu ya en acı verici buydu. İnsanlar dostum dediklerinin arkasından vurabilecek kadar ne zaman alçalmıştı? Öğrenciler ne zamandan beridir okula öğrenmek için değilde not için gider olmuştu? Bu sahte gülüşler ne zaman çıkmıştı? Alaycı konuşmalar ne ara bu kadar çok yayılmıştı? İmandan gelen temizlik her anlamda temizlik olmaktan ne zaman bu kadar uzaklaşmıştı? Ne zamandan beri insanlar birbirlerini küçümseyici ve kibirli konuşmalarına başlamışlardı? Eskiden de var mıydı? Yoksa yeni mi çıkmıştı bu yobazlık? Karşısındakini aşağılayıcı düşünce yeni adet miydi?

İnsanlık elden gidiyor. Eskilere baktıkça imreniyoruz çoğu zaman ama elden gelen bir şey yok maalesef. Geç kalındı! Yıllardır konuşulan KÜRESEL ISINMA yerini artık kaybedilen insanlığa bırakmalı. Değerlerimizi kaybediyoruz, saygımızı kaybediyoruz, içtenliğimizi ve samimi duygularımızı kaybediyoruz. Peki bunların karşılığında ne kazanıyoruz? Çıkar ilişkisinde yürüyen boş bir hayat...

Resim: Poulika :)

Not: Evet benim bu satırlarımı okuyan değerli okuyucum, dert ortağım, dostum, kardeşim. Evet evet sana söylüyorum ;) Eğer bu bölümü okuduysan veya kendine uygun bulmayıp beğenmeyip geçtiysen ya da okuyup da beğenmediysen sen yinede lütfen kitabımı yarım bırakma. Yaklaşık 3-4 bölüm sonra güzel şeylerle karşılaşacağına eminim :) Aramızdaki perdeleri bir anda kaldırmamı benden bekleme. Senden ricam beğenmediysen de diğer bölümlere geç zaten kısa kısa olduğu için çok zaman kaybın olmayacak ama kendini bulduğun bir yazıyla denk geleceksin ve tanışacaksın. Hoşuna gidecek biliyorum. Unutma! Sabrın sonu selamettir :))

~HER ŞEY BÖYLE BAŞLADI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin