Halka-Zincir

497 68 3
                                    

Biz insanlar hayatımız boyunca duygular zincirinin içinde yaşıyoruz. Her duygu bir halka ise eğer, biz hepsinin içinde bulunduğu zincir oluyoruz. Farklı hislerle doyuruyoruz ruhumuzu, insanlara karşı. Peki, hangi duyguyu tam manasıyla yaşıyoruz? Mesela "güven". Hangimiz bir insana tamamen güveniyoruz? Hangimiz tüm sırlarımızı ya da yaşadığımız olayları noksansız ve hiç şüphe duymadan anlatıyoruz? Güveniyor gözükmekten bahsetmiyorum! Günümüzde gerçekten olmadığı için ne güvenen ne de güvenilir kişi anlayamamız ya da idrak edemememiz normal, anlıyorum. Fakat " Ben sana güveniyorum" cümlesi kadar basit değil her şey. Acaba gerçekten yapabiliyor muyuz? Gerçekten güvenebiliyor muyuz? 

Sorduğum tüm soruların cevabı bence Hayır. Hayatta her şeyi hafife aldığımız gibi, duyguları da ve pek tabi güveni de hafife alıyoruz. Sizi bilmem ama benim için hiç de o kadar basit değil. Ben eğer bir insanla konuşuyorsam (bu kim olursa olsun hiç fark etmez) rahat olmam gerekir. Her konuyu açık yüreklilikle çekinmeden anlatabilmem gerekir. Acabaları düşünmemem gerekir zihnimin bir köşesinde. Tam güven duymalı ve ona tam güven vermeliyim diye yaklaşırım insancıl ilişkilerde.

Velhasılı kelam, diyorum ki günümüzde unutulan ve üstü toz tutmuş duyguların üstüne bir nefeste üfleyip, gün yüzüne çıkartmanın yeri ve de zamanı geldi. Hem siz, hemde karşınızdaki kişi bu duygu tarafından ruhunuzu doyurmuş olursanız, sağlam temellere dayalı bir ilişkiniz olur. Hem dostluk için, hem akrabalık için, hem de özel hayatınız için.

Es geçmeyin aman ha!? Gece yattığınızda bulunduğunuz evde olan kapının, alt ve üst toplam da 6 tane kilidi varsa ve hepside teker teker kilitli ise sonuna kadar, bunun temel sebebi toplumun çoğunluğunda güvenin eksik olmasındandır şüphesiz.

Dediklerimi unutmayın. Her kişiye karşı teker teker güvenimizi kaybederken karşılığında koskocaman bir "HİÇ"ten başka bir şey kazanmıyoruz. Bunun yıkımında başrol biz olduğumuza göre geri kazanımında da elbetteki başrol yine biz olacağız.

~HER ŞEY BÖYLE BAŞLADI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin