Selamun Aleyküm,
Bu kitapta ilk defa duyuru tarzında bir bölüm yazıyorum. Yazmak zorundaymışım gibi hissettiğim için yazıyorum diyebilirim.
Uzun süredir maalesef yazı yazıp paylaşım yapamıyorum ve bu durum beni gerçekten üzüyor. Fakat elimde olan bir şey değil. Benimle muhabbet etmiş olanlar az çok bilirler, kendini bölüm yazmak için sıkıştıran ve bunu kendine zulüm haline getiren bir insan değilim. Bireyi bir bardak olarak görüyorum. Ve tâbi kendimi de öyle. Bu bardak dolduğu vakit yazacak bir şeyler buluyorum ve öyle yazıyorum her bir bölümü. Yaklaşık 3-4 aydır o bardak bir türlü dolmuyor fakat bu mevzu benim zihnimi çokça meşgul ediyor. Çünkü çok uzun bir süre oldu ve ben, okuyan az da olmuş olsa, o kişilere haksızlık ettiğimi düşünüyorum yazmayarak. Bu sebeple biraz mahcup ve üzgünüm.
Bu duyuru yazısını da yazma sebebim, beni ve ruh hâlimi merak eden bir kaç kişi oldu.
Birincisi, yazmayı bırakmadım. Yazmaya planlı bir şekilde başlamadım, yazmaya bir iş gözüyle bakarak da başlamadım. Çok ara vermiş olsam bile kolay kolay bırakacağımı düşünmüyorum. Tâbi ömrümüz müsaade ettikçe diyeyim.
Ikincisi, gerçekten kaç kişi beni okuyor ve benim bölümlerimde kendini görüyor bunu merak ediyorum.
Üçüncüsü, gerçekten benim yanımda mısınız, yoksa değil misiniz bunu bilmek istiyorum.
Yazının sonuna geldik.
Bana yorum olarak, maddelere cevaplarınız varsa onları, ayrıca bana söylemek istedikleriniz varsa onları, benden beklentilerinizi, varsa önerilerinizi yazmanızı sizden rica ediyorum.
Umarım kendimi doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir. Sıkıcı olmasını ve sizin, hakkımda olumsuz düşünceler barındırmanızı hiç istemem.
Allah'a emanet olun
(Bu bölüm geçici bir bölümdür, bir süre sonra silinecektir. Yorumlar için elinizi çabuk tutmakta fayda var ~)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HER ŞEY BÖYLE BAŞLADI~
SpiritualSiz ''Benim de hiç sorunum yok. Her şey mükemmel, güllük gülistanlık'' diyen birisini gördünüz mü? Kime sorsanız derdi sıkıntısı başından aşkındır. Neden peki? Hepimizin sorunları var bir türlü tatmin olamayan duyguları var. Kimimizin geçim sı...