Merhaba,
Geldim kapına yeniden. İçeri kabul eder misin, yoksa yüzüme mi kaparsın tüm kapıları? Sen kapatsanda ben beklerim dışarıda. Yağmur yağar beklerim, ayaz çıkar beklerim hatta kar yağar yine beklerim. İnatçıyım ben bilir misin bilmiyorum. Kolay kolay vazgeçemem. O yüzden beklemekten vazgeçmem baştan söyleyeyim.
Ne yapıyorsun şimdi açacak mısın kapılarını? Açarsın açarsın bilirim ben seni. Kızarsın, zaten bazen annemde kızar bana ama kıyamaz affeder yinede beni , işte öyle biliyorum bu sebeple bana kızsanda alırsın içeri.
Unutamıyorum. Daha önce birkaç kez daha gelmiştim hatırlıyor musun? Geldiğim için biliyorum içerisinin nasıl olduğunu, o yüzden hiç gitmemek hep buraya gelmek istiyorum. Maalesef nefsimize uyuyoruz gelemiyoruz. Çelişkilerde yaşıyoruz. Halbuki vicdanımızı dinlesek daha kolay olacak ama. Yine ama'lar devreye girdi. Affet.
Ben hep böyleyim işte. Yanlışı biliyorum, doğruyu da biliyorum, gidiyorum yanlış olanı seçiyorum. Bundan aylar önce burada; '' İnsan hiç bile bile yanlışı seçer mi?'' diye sormuştum, evet seçiyorum ben. Hayır, niye yapıyorum bunu akıl erdiremiyorum lakin yapıyorum hataları. Demek ki her şey bana bağlı değil. Yani tek bana bağlı değil. Sebepler zincirinde ki halkayım ben, bu sebeple kopuk zincir.
Yaklaştım bu arada, uzaklarda hayalle gerçek arası birkaç kapı duruyor tam ayırt edemiyor gözlerim. Yavaş yavaş geliyorum, halbuki giderken çok çabuk uzaklaşmıştım. Zaten hep öyledir, her şeyde bu böyle. Mesela kolay kilo alırsın, zor verirsin ya da öğrendiğin bir şeyi çok kolay unutursun ama öğrenirken zorluk çekersin.
Bir de şimdi hangi kapıyı seçeceğim sorusuyla mı karşı karşıyayım ben? Hadi bakalım hoşgeldi o zaman yeni yanlışlar, yeni tecrübeler, yeni imtihan soruları. Hepiniz hoş geldiniz tekrar tekrar ve tekrar. Kaçıncı gelişleri bilmiyorum ama biz baya baya yakın olduk kendileriyle. Onları da kendime benzettim demek ki kolay kolay vazgeçemiyorlar benden.
Ne diyordum? Tamam, hatırladım çok uzaklaşmamışım zaten, yanı başımdalar nasıl unutayım değil mi? Hatalar hoşgeldi, tecrübeler de hoşgeldi hatta yeni sorularda hoşgeldi... Bir ben hoşgelemedim yine. Tek çare o zaman ''hayırlısı'' demektedir belkide.
Her şeyin Hayırlısı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~HER ŞEY BÖYLE BAŞLADI~
EspiritualSiz ''Benim de hiç sorunum yok. Her şey mükemmel, güllük gülistanlık'' diyen birisini gördünüz mü? Kime sorsanız derdi sıkıntısı başından aşkındır. Neden peki? Hepimizin sorunları var bir türlü tatmin olamayan duyguları var. Kimimizin geçim sı...