Cora Penelope Klimmer
2022. Május 21. Szombat, Spanyolország, Barcelona
- Esküszöm, néha teljesen kikészít. - rázta a fejét a velem szembe ülő nő. - Olyan, mintha egy nagy gyerek lenne.
- Hidd el, néha én is tudok ezzel azonosulni. - vontam meg a vállaim. - De így szeretjük őket.
- Szerencséje van, hogy szretem. - nevettük el magunkat. - De Charlesnak is, hogy szreted.
Luisinha ezen megszólalására már nem reagáltam, csak a paddockon sétáló embereket kezdtem el fürkészni, elkerülve a válaszadás, hiszen fogalmam sem volt, mi lenne erre a megfelelő válasz, amellett, hogy azt sem tudtam, mit érzek iránta. Több alkalommal is próbáltam már rávenni magamat arra, hogy leüljünk és megbeszéljük ezt, de eddig sosem találtam megfelelő alkalmat rá és sosem volt merszem hozzá.
Szombat lévén egy szabadedzést és egy időmérőt is túl kellett élniük a pilótáknak, s délután két óra felé közeledvén Lando barátnőjével, a portugál Luisinhával ebédeltem. A pilóták a saját boxukban készültek a következő, azaz harmadik szabadedzésre, miközben mi nyugodtan kortyolgattuk a limonádénkat.
- Jól megtaláltátok egymást. - kuncogtam fel, majd engem követve ő is.
- Elég érdekesen találkoztunk, valljuk be. - bólintott egyetértően, majd kikértük a pincértől a számlát.
- Na, halljuk. - csúsztam előrébb a székemben, várva az érdekes történetet.
- Egy fotózásra tartottam éppen, amikor hirtelen kivágódott elém egy csodás McLaren, benne pedig egy jóképű srác. - kúszott az arcára egy mosoly, az emlékek felidézése miatt. - Nagy szitkozódások közepette kikerültük egymást, de majdnem karambolóztunk, szóval elég feszült volt a helyzet.
- Mikor már tartottam be a fotózásra, háttal nekem egy ismerős embert láttam magam előtt. - tűrt egy kósza tincset a füle mögé. - Csak tudnod kell, annyit mondtak nekem, hogy lesz egy modell társam, de nem említették, hogy ki.
- Na ne! - esett le az állam, amikor tudatosult bennem a történet vége.
- Megfordult, és persze ki volt az? - ivott bele a poharába. - Hogyne, hogy a Mclaren autójának tulajdonosa, Lando Norris.
- Na ez, ez az igazi love story. - nevettük el magunkat.
- Az egész fotózás alatt nem szóltunk egymáshoz, de mikor végeztünk, elhívott egy randira. - vonta meg a vállát. - Természetesen az egyik versenyére.
- Fel akart neked vágni, világos. - bólintottam mosolyogva.
- Sose tagadta, hogy Forma 1-es pilóta, ez igaz. - értett egyet.
- De csak márciusban jöttetek össze, igaz? - kérdeztem újból.
- Hivatalosan igen, de már Január végén egy pár voltunk. - mosolyodott el. - Pontosan 22-én.
- Akkor holnap lesz négy hónapja, hogy együtt vagytok. - számoltam ki.
- Igen. - nézett bele a szemembe. - Azt mondta, hétfőre valami különlegeset tervez.
- Ez is új tőle nekem. - néztem rá elismerően.
- Aki tud, az tud. - hajolt meg, majd nevettük el magunkat.
Pár pillanattal később a számlánk is megérkezett, amit a Luisinha a barátjára bankkártyájával fizetett ki, azon az elven, hogy szeretné szívatni kicsit Landót, azzal, hogy mással randizott, de ő fizette ki. Én csak nevetve csóváltam meg a fejem némi veszekedés után, hogy had fizessem én.
DU LIEST GERADE
The days of our love // Charles Leclerc
FanfictionCora Penelope Klimmer, a 2022-es mezőny kezdetétől a Forma 1 alkalmazottja lesz, azon belül is a Ferrari pilótájának, Charles Leclercnek a fotósa, aki az egyetem elvégzése után, úgy döntött, hogy leigazol az autósport egyik legnagyobb történelmével...