four

725 68 23
                                    

N/A: evenimentele astea se petrec a doua zi dupa test.

CALUM

"Poți sa stai potolit? Te agiti de dimineața ca o musca care caută rahat!" Mormăie Michael acordându-si chitara.

Eram in garajul lui Ashton si ne pregăteam pentru repetiții. De fapt, singurul lucrul care mai lipsea era Ashton însuși. Cu toate ca era cel mai mare dintre noi întârzia mereu. Si totuși cât de greu e sa te ridici din pat si sa cobori in garaj unde așteaptă trupa ta idioata pentru niște amărâte de repetiții? Va zic, nu foarte. Am experimentat asta pentru ca la început veneau la mine acasă, dar lui Ashton ii e greu sa-si care după el tobele așa ca am decis sa ne întâlnim aici.

Ma așez pe canapeaua pe care mama lui o pusese acolo special pentru noi si am început sa-mi acord bass-ul. Peste câteva minute bune Ashton apare intr-o pereche de pantaloni scurți si fără tricou. Casca Si se întinde, parul ciufulit si lung intrandu-i in ochi. Il îndepărtează cu o mișcare rapida a mâinii si ne saluta pe mine si pe băieți zâmbind puțin forțat. Își ia un set de bete dintr-un sertar si se asaza in spatele tobelor.

Eu, Luke si Michael ne ridicam in picioare Si începem sa cântam Voodoo Doll.

Cam pe la jumătatea melodiei tatăl vitreg al lui Ash intra in garaj. Se încrunta puțin când ne vede, iar noi ne oprim din cântat. Ashton lovește o ultima dacă tobele înainte ca Travis sa ii facă semn sa vina după el.

"Bum." Zice Michael cântând o ultima nota înainte ca usa camerei sa se închidă Si sa rămânem singuri in întuneric. Semi întuneric. Imi pun bass-ul in cutia sa si o închid.

"Pleci?" Întreaba Luke înfruntându-se. Dau afirmativ din cap si imi cer scuze in timp ce imi ridic carcasa. "Mama are niște treaba cu mine acasă." Mint.

Cei doi se uita la mine cu subînțeles parca pricepand ca minteam, dar au ridicat din umeri si au zis ca o sa mai repete cam jumătate de ora si ne vedem la școala in curtea din spate.

Mi-am luat chitara in spate si am ieșit din garaj. In drum spre casa am trecut pe strada Lenei, si nu, nu a fost intenționat. Stătea pe balcon cu picioarele strecurate printre balustrada si-si fuma liniștita o Țigara. Când am trecut pe acolo nu si-a ridicat privirea spre mine, ceea ce m-a enervat puțin.

Se comporta ca Si cum eu pur si simplu nu existam. Uram chestia asta. Era urat din partea cuiva sa facă așa ceva altcuiva.

Mi-am continuat drumul iar peste câteva minute telefonul începe sa-mi vibreze in buzunar. Il scot si observ ca era o porcărie de notificare de la Pirate Kings.

Lena H tried to attack you

Acum știe ca exist... Mi-am băgat la loc telefonul in buzunar si am continuat sa merg spre casa.

Când intru pe usa sora mea Mali ma aștepta in hol. O salut cu o mișcare a capului, imi pun chitara jos si încep sa ma descalț. Încă nu plecase si continua sa se uite insistent la mine. M-am dus in dreptul ei si am întrebat-o care e problema.

"O fata a trecut pe aici. A vrut sa stie ce ai facut la testul la fizica. De ce nu mi-ai zis ca ai probleme la Fizica? Puteam sa te ajut..." Zice uitându-se rece dar înțelegător la mine.

I-am ignorat privirea si oferta pentru meditații si m-am dus in sufragerie unde mi-am pus telefonul la încarcat. Gândul mi-a zburat la Lena si la amintirea discuției noastre. Am întrebat-o pe Mali dacă mai tine minte cum arată fata, dar mi-a zis ca era bruneta nu roșcata. Ceea ce era o mare diferența. Deci nu era Lena.

M-am dus in camera mea si mi-am luat cărțile Băgându-le in ghiozdan apoi am coborât pentru a lua micul dejun. Astăzi fusesem învoit de la primele 2 ore pentru ca școala susținea cu desăvârșire trupa noastră, însă dacă notele noastre scad pierdeam privilegiul de a chiuli de la primele 2 ore de 3 ori pe săptămana.

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum