CALUM
Sa va spun ceva. Trezitul in vacanța cu familia Pullman/Irwin nu e o plăcere. De fapt, nu cred ca se poate mai rau. Dupa ce ca nu am dormit mai mult de patru ore pentru ca eram ocupat sa ma uit urat la Michael in timp ce Dormea si sa imi fac planuri cum sa-l omor in somn, acum mai vin si Lena cu Hanna cu o trompeta si cânta in corturile noastre ca in armata.
Amândouă sunt îmbrăcate cu pantaloni militari si tricouri negre si poarta bocanci in picioare. Lena poarta si o pereche drăguța de ochelari de soare care o fac sa para mai dura.
"Trezirea, mornolocilor!" Tipa Lena in urechea mea si in ciuda pasiunii mele ciudate fata de ea voiam sa-i rup capul.
"Lasa-ma!" Tip si eu inapoi si imi acund capul in sacul de dormit. Nu peste mult timp sunt facut rahat pentru ca Hanna chiar vrea sa ne trezească pe toți, așa ca-mi vărsa o găleata cu apa rece in cap.
"Îmbracă-te, soldat!" Glumește ea si iese din cort, însă inainte ca plasa sa imi acopere din nou raza vizuala o pot vedea cum bate palma mulțumită cu roșcata.
Oftez zgomotos, iar Michael chicoteste înfundat in colțul lui. Ii arunc o privire urâta si imi iau niște pantaloni uscați pe mine. Imi trag si pulover peste cap si imi aranjez parul care sta ca dracu inainte sa ies din cort si ma ma așez pe un buștean in jurul focului pe care cred ca-l făcuseră fetele.
Si aveau dreptate sa-l facă. Era destul de răcoare. O văd pe Lena ieșind din cortul lui Ashton si Luke cu o găleata goală in mana pe care o arunca lângă un copac. Nu stiu cum de aia doi au fost de acord sa stea împreuna in cort având in vedere faptul ca s-au certat destul de rau si ca s-au luat la bătaie atunci cand Ashton a lovit-o pe Hanna si a facut-o sa ajungă la spital.
Nu stiu daca e doar obsesia ciudata a lui Luke sau el tine la Hanna, dar stiu ca ar face orice pentru ea.
Lena se trântește lângă mine pe buștean si arunca mucul de Țigara pe care il avea între buze jos si-l strivește cu pantoful.
"Neața." Imi spune in timp ce mai scoate inca o Țigara din pachet. Si observ ca era aproape gol.
"Imi dai si mie una?" O întreb iar ea ridica o sprânceană, dar imi intinde pachetul. "Cand l-ai început?" O întreb in timp ce expir fumul pe nas.
"Aseară parca." Spune șovăielnic ca si cum ar încerca sa-si amintească.
"Si nu ti se pare ca ai fumat cam mult?" O cert iar ea isi da ochii peste cap.
Se ridica de lângă mine fara sa ma privesca si pleacă. Merg dupa ea si atunci cand mărește pasul o prind de încheietura si o lipesc de un copac.
"Încetați sa-mi tot Spuneti ca fumez mult! Sunt saptamâni in care nu fumez de loc sau fumez doar o Țigara pe zi!" Se răsteste ea la mine si imi da o palma in piept. "Mereu ma vedeți numai cand an chef sa fumez! Nici tu nu esti mai breaz! Prietenii tai stiu? Pariez ca nu le-ai spus."
Si era adevărat. Nu le spusesem. Nu voiam sa facă un mare tam-tam din asta. E viața mea si problema mea ce fac cu ea.
Însă la dracu! Fata asta vede direct prin mine! Ma simt dezarmat.
"Ok, scuze." Ma grăbesc sa spun. "Si totusi, ce-i cu trezirea asta brusca?"
"Eu si Hanna ne-am trezit devreme si ne-an gândit sa ne distram putin."
"Si ați plănuit sa va luați aceleași haine la voi?"
"Asta a fost doar o coincidenta ciudata."
Am rămas in liniste si in timp ce vorbeam m-am apropiat mai mult de ea. Așa ca acum Eram aproape lipiți unul de altul. Si treaba asta ma excita la maxim.
Se uita in ochii mei. Fix in ochii mei. Si in acel moment am vrut sa o sărut. Dar nu am facut-o pentru ca e o idee proasta. Ea nu simte la fel pentru mine si nu as face altceva decat relația noastră sa fie mai ciudata decat este.
"Ce? Am ceva pe fata?" Zâmbește ea larg.
"Nu. Nu ai nimic pe fata." Ii zâmbesc inapoi.
"Atunci de ce te uiți așa la mine?"
"Esti frumoasa."
Se uita ciudat la mine de parca as fi un extraterestru dar primește complimentul si ne întoarcem amandoi la foc si ne așezăm.
"Unde ați fost?" Intreaba Hanna care stătea lângă Luke si mesteca guma.
"Ne-am plimbat." Mi-o ia Lena inainte si ii trimit o privire recunoscătoare pentru ca nu stiu ce ar fi trebuit sa zic.
Fata asta imi salvează prea des pielea. Ma face sa ma simt prost câteodată dar nu si acum.
"Si ce facem acum?" Intreaba Michael care stătea de partea celălalta a Lenei. "Adică, am ajuns aici, ne-am instalat si restul weekendului ce? Stam sa ne mănânce gândacii?"
"Eu am chestiile de desen dupa mine deci sa nu ma căutați." Spune Lena si sare in picioare.
"Iar eu vreau sa compun." Ma grăbesc sa zic iar restul imi arunca priviri ciudate. "Locul asta ma inspira." Ma salvez eu ridicând mainile in aer.
Lena oftează si eu ma ridic si ma duc dupa ea, vezi doamne ca vreau niște hârtie de la ea pentru Ca mi-am uitat caietul acasă.
Si chiar voiam sa compun, dar o sa compun pentru Lena.
N/A: așa Calum! Pentru Lena!!!
Ce faceți?
~andreea
CITEȘTI
Flaws » Calum Hood [ discontinued ]
Fanfic"I take lots of bad decisions, I have lots of flaws but I fucking love you!" Calum Hood Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian