CALUM
Simteam ca nu mai am aer atunci cand intr-un final, dupa ore întregi de căutări si agonie, cineva a strigat ca au găsit-o pe Lena. Ma simteam incredibil de ușurat ca era vie atunci cand au trimis o ambulantă dupa ea pentru a o transporta cu repeziciune la spital.
Restul nopții am fost iar un cadavru ambulant umblând dintr-o sala in alta in căutarea unor răspunsuri din partea asistentelor care se presupune ca aveau grija de Lena. Nu m-au lăsat s-o văd. Însă atunci cand au băgat-o in ambulantă am insistat sa merg cu ea.
"Cine esti? Nu ai voie sa mergi! Stai jos!"
"Sunt iubitul ei!"
Arata oribil. Simteam cum mi se strânge inima si uit cum sa respir atunci cand ii priveam fata pătată de sânge uscat si plină de zgârieturi si vânătăi. Avea un ochi umflat si un firicel subțire de sange ii curgea din gura. Asistenta m-a asigurat ca nu-i nimic grav.
I-am ținut mana tot drumul si am încercat sa vorbesc cu ea, dar era inconstienta.
Cand am ajuns la spital doctorii ai luat-o si au dispărut in spatele unei uși de metal.
Trecuseră patru ore jumătate de cand mi se comunicase ca Lena era in operație. Ma lipisem efectiv de scaun, lângă mine stand Hanna cu fata umbrita de îngrijorare. Restul găștii ajunsese acum doua ore si ceva si deja erau împrăștiați in toate părțile căutând răspunsuri. Eu ma saturasem sa caut, așa ca am înțepenit pe scaunul din sala de așteptare si am simțim cum frica mi se instalează încet si sigur in oase.
Cand am decis ca tavanul are un alb mult prea anost, mi-am rotit privirea prim camera curios, așteptând sa se intample ceva. Dar ce puteam sa văd înafara de omaneni care împărtășesc aceeași frica, ca si mine, oameni care așteaptă sa primească o veste, doar pentru a Sti ca persoana iubita e in siguranța.
Timpul trece atat de greu si intr-un final dupa câteva ore care mi se par infinite un doctor chel de vârsta a doua si cu un stetoscop in jurul gâtului se opreste in fata noastră. Ma ridic instant in picioare.
"Familia Elenei Holway?" Intreaba neîncrezător si se uita la mine scurtându-ma cu privirea.
"Prietenii." Clarific repede si il grăbesc oarecum cu privire sa ne spună ce s-a întâmplat.
"E in regula. A supraviețuit operației si am stabilizat-o... doar... ca... A suferit un impact destul de puternic cu solul si un disc din coloana vertebrală s-a spart in zona lombara." Spune repede încercând sa treacă de greutate.
"Ce vrea sa însemne asta?" Intreaba Hanna si vine lângă mine.
Imi imaginez ca Luke a trezit-o. Are ochii roșii si umflați de la plâns.
"Înseamna ca Lena este momentan imobilizata la pat."
CITEȘTI
Flaws » Calum Hood [ discontinued ]
Fanfiction"I take lots of bad decisions, I have lots of flaws but I fucking love you!" Calum Hood Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian