LENA
După ce Michael a pornit muzica la maxim trezindu-ne pe mine si pe restul am decis ca trebuia sa ma răzbun. Am coborât din mașina clatinandu-ma si m-am dus la portbagaj in căutarea genții mele. Normal ca atunci cand usa s-a deschis ridicându-se o avalanșa de genti si haine a căzut peste mine.
Am strigat după ajutor la propriu cand am fost doborâtă si îngropată intr-un morman de chestii printre care cred ca se număra si niște mâncare.
I-am văzut conversii negri apoi parfumul lui mi-a inundat nările si in momentul cand a chicotit si a ridicat greutățile de pe mine am știut ca era nimeni altul decât Hood.
"Hood." Clatin din cap cand ma ridic in picioare si ma scutur de praf.
"Holway." Ma imita el si il pot vedea cu coada ochiului cum se abține sa nu Rada.
Pufnesc iritată si imi scot geanta din grămada de chestii apoi o sprijin de portbagaj si încep sa caut prin ea. Cinci minute mai târziu un zâmbet mulțumit imi apare pe fata. "Bingo." Murmur si scot ața dentară pe care mi-a pus-o mâna in bagaj si niște miere care nu știu ce caută pe acolo. Însă mierea e buna, pot sa o folosesc si pe asta la ceva.
Ma simțeau urmărită si nu mare mi-a fost mirarea cand m-am întors si l-am văzut pe Calum privindu-ma întrebător. Oscila între sa-întreb-ce-dracu-are-de-gând-sa-facă sau sa-tac-si-sa-văd-ce-se-întâmpla. Si-a scuturat mâna in direcția mea ca si cum s-ar da bătut in a încerca sa ma descifreze si a plecat la Hanna sa o ajute cu câteva bagaje.
Acum in mintea mea se forma un plan. Cu ața dentară știam exact ce sa fac, însă acum mai rămânea mierea. Si atunci am văzut-o. Geanta maro si jerpelita a lui Michael stătea deasupra celorlalte parca îndemânandu-ma sa o folosesc.
M-am uitat in stânga si-n dreapta pentru a ma asigura ca nu ma privește nimeni si am facut câțiva pași suspecți spre geanta lui de umăr. Am deschis-o căutând ceva, însă nici eu nu știam ce. Apoi intr-un colț îndepărtat al genții am văzut spray-ul împotriva țânțarilor.
Am zâmbit si mi-am scos repede din buzunar pachețelul de miere. Am desfăcut capacul spray-ului si am turnat aproape toată mierea in sticla. Am pus repede la loc capacul si am agitat sticla. Am dat un puf in aer si mirosul de miere era aproape insesizabil dar făcea conținutul sticlei foarte lipicios.
Dacă nu-l mâncau țânțarii sigur il terminau muștele.
Am zâmbit mulțumită si am pus înapoi spray-ul in geanta lui Michael apoi cu pași mărunți m-am retras spre întuneric.
Glumesc.
Imediat ce m-am îndepărtat de geanta lui Michael, Ashton a venit la mine si a început sa caute prin morman. Era puțin haios pentru ca toți căutam ceva, dar nimeni nu ridica de jos lucrurile.
Totuși voiam Inafara de treaba cu ridicatul lucrurilor sa știu ce se întâmplase între el si Hanna. Așa ca am preluat inițiativa si cu mult curaj si tupeu am zis:
"Ashton?"
Însă vocea mea a ieșit mai mult o șoaptă.
Penibil.
"Hm?" Spune ridicând o geanta de jos si punând-o pe umărul sau. "Ce-i?" Zice puțin mai tare atunci cand vede ca nu am de gând sa vorbesc.
Si nu era ca nu voiam sa vorbesc, nu puteam sa vorbesc. Era ca si cum cuvintele imi rămăseseră înțepenite in gât si acum ma sufocau. Ashton își da ochii peste cap iritat si se întoarce.
Atunci parca reușesc sa respir mai bine si spun repede:
"Decete-aicertatcuHannasiaifacut-osasetaie?"
CITEȘTI
Flaws » Calum Hood [ discontinued ]
Fanfiction"I take lots of bad decisions, I have lots of flaws but I fucking love you!" Calum Hood Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian