two

919 79 27
                                    

LENA

Asteptam in fata usii de cateva minute. Incercasem de doua ori sa sun, dar esuasem prin a ma gandi daca chiar ar trebui sa fiu aici sau nu. Trag aer in piept si ridic mana pentru a bate la usa. In spatele meu aud un chicotit atunci cand las din nou mana in jos neavand curaj sa sun. Ma intorc pe calcaie si dau de Calum, care se uita la mine amuzat. Probabil ca a privit scena asta de cand am ajuns sau poate ca a vazut decat ultima mea ezitare. Am expirat zgomotos si mi-am pus mainile-n sold. Incercam sa par stapana pe situatie, cu toate ca pana la urma nu avusesem curaj nici macar sa sun la usa.

Calum rade si urca cele cateva trepte care ne desparteau. Cand trece pe langa mine ma dau un pas in spate si ma sprijin de perete. Suna la usa si asteapta. Hanna deschide imediat si isi da ochii peste cap cand il vede pe brunet.

"Agh, tu..." mormaie ea dupa ce acesta intra. Ori nu a auzit-o, ori s-a prefacut ca nu a auzit-o. Hanna vrea sa inchida usa, dar eu o opresc punandu-mi piciorul in dreptul usii. "Lena, m-ai speriat!"

"Am efectul asta asupra oamenilor." zic simplu si intru. Satena imi arunca cateva priviri perverse, ridicand din sprancene in directia lui Calum. "Ah, termina." spun si o lovesc jucaus in umar.

Ma conduce in sufragerie unde erau Calum si Ashton care stateau pe canapea. Ashton ridica privirea spre noi si ma saluta plictisit in timp ce cauta pe internet un film. "The Ring sau Focus?" intreaba el.

"Focus." zice Calum, ridicandu-se de pe canapea. "Tu ce zici, Lena?"

"Hm? Nu stiu, oricare." zice gesticuland si incruntandu-ma atunci cand Hanna imi da un ghiont. Fara a zice un cuvant ma trage de mana si urcam la etaj. Deschide o usa si ma impinge intr-o camera.

"Sper ca nu vrei sa ma violezi." zic, bajbaind prin intuneric. O aud chicotind apoi se face lumina. Cred ca eram in camera ei. Peretii erau plini de postere cu actori, trupe si cantareti, iar in mijlocul camerei statea un pat cu baldachin. Ma rasucesc pentru a avea o perspectiva mai buna asupra camerei si observ un birou, doua fotolii si un dulap. Toate erau din leamn, cred ca mahon. "Esti foarte ordonata." constat, asezandu-ma pe pat. Da din cap in semn afirmativ si se asaza pe unul dintre fotolii. "Sa-mi amintesti asta cand te invit la mine acasa."

"Trecand peste asta. Ce-i in capul tau?" ma uit confuza la ea. "Nu ii spui niciodata unui baiat ca iti este indiferent ceva atunci cand te intreaba. Poate sa creada ca nu alegi pentru tine si ca te toate manipula usor."

Chicotesc, ceea ce o irita. Poate ca totusi are dreptate, dar nu vreau oricum nimic de la niciunul din prietenii lui Ashton, nici chiar de la el, asa ca pot sa reada ce vor despre mine. Ma asez mai bine pe pat si astept ca doctora in dragoste sa-si continuie discursul.

In coltul camerei observ o aparatura sofisticata. Hanna imi prinde privirea si chicoteste atunci cand vede ca habar nu am ce sunt alea. "E aparatul meu si tot ce tine de el. Imi place sa fac poze." imi explica ea calma si se ridica in picioare. Aud pasi jos si se opresc la baza scarilor.

"Hanna!" Tipa Ashton. "Au venit baietii! Coborati!" continua acesta apoi liniste.

Ma rog, liniste pana a raspuns satena.

"Venim acum!" tipa ea, iar eu imi acopar urechile. Incepem sa radem atunci

cand ajungem jos, insa eu inca imi frecam urechile. Amandoi au plamani buni.

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum