twenty eight

287 35 5
                                    

LUKE

Eram acasă la Ashton gata pentru niște repetiții cand acesta a intrat cu niște vesti in garaj. S-a trântit pe canapea lângă mine si Michael care citea un mesaj pe telefon si a luat o înghițitura din doza de cola pe care o ținea in mana. Michael si-a ridicat repede capul cand Ash a terminat de vorbit si a zis pe un ton uimit:

"Calum a trecut peste?" Ashton clatină din cap in sens ca da si Michael rade slab. "Calum Hood? Vorbim despre același Calum, nu?" Ashton aproba iar si vedeam pe fata lui ca deja era enervat. "Calum care plângea pe masa la club, Calum care..."

"Da! Calum ăla, Michael!" Pufneste satenul si-si trece o mana flustrat prin par. "Parca as vorbi cu pereții!" Exclama si se ridica in picioare.

"Eu nu sunt perete! Sunt Michael!"

Ashton oftează exasperat si șoptește ceva, arunca doza goală de cola la funia si se întoarce la canapea cu un set de bete de tobe in mana.

"Si cum a trecut Calum peste? A trecut cu mașina peste spital?" Zice Michael si Ashton ii arunca o căutătura urâta. Probabil ca ar fi trebuit sa intervin inainte ca Ash sa-l ia la bătaie pe Michael insa schimbul de replici dintre ei era prea amuzant ca sa fie oprit.

"Nu idiotule! A fost la o întâlnire aseara!" Satenul isi îndepărtează parul de pe frunte si arunca cu un bat in Michael care acum isi lăsase telefonul de-o parte si râdea cu pofta. "Ce e asa amuzant, Michael?"

Ashton se uita urat la Michael si il aștepta sa se oprească, lucru pe care intr-un final il face. "Ah, tu vorbești serios?" Ash aproba scurt din cap. Isi ridica mainile in aer de parca nu asta ar fi încercat da ii explice lui Michael de 20 de minute si se arunca lângă mine pe canapea. "Oh. Uau. Nu ma așteptam la asta" mărturisește Michael.

"Ai vazut-o macar pe tipa?" Il intreb pe Ashton care-si pune picioarele nonșalant pe masa.

"Nu?" Spun el si Michael la unison.

"Nu a trecut peste." Ii lămuresc eu. "Încarcă sa o înlocuiască."

"Cum adică?" De data asta Michael e cel care vorbeste.

"Tipa cu care a iesit seama foarte mult cu Lena. Par roșcat, ochi verzi, piele palida, tatuaje, artista. Putin mai arțăgoasa ce-i drept, dar nici Lena n-a fost chiar asa drăguța la început."

Nimeni nu mai zice nimic si in camera se lasa liniștea. Fundalul vag al unui meci de fotbal care probabil e pe tv in sufragerie reușește sa se infiltreze in garaj. Cu toate ca am venit sa repetam se vede ca nici unul nu are chef de repetiții. Mai ales atunci cand Calum lipsește. Lucru pe care il face des in ultimul timp.

"Credeți ca va trece vreodată peste? Adica, zilele trec si doctorii ii dau tot mai putine șanse Lenei." Intreaba încet Michael, parca temându-se ca întrebarea lui sa nu se adeverească.

"Calum va fi distrus. Nici nu vreau sa-mi imaginez." Spune Ashton si clatină trist din cap.

"Si Hanna." Adaug.

Atmosfera din camera se schimba si subiectul se muta asupra mea. Michael si Ashton ma priveau cu interes si amandoi isi mișcau sprâncenele intr-un mod stupid si copilăresc in direcția mea.

"Voi doi? Hm, hm?" Rade Michael.

Imi las involuntar capul in jos încercând sa ascund vagă roșeața ce mi s-a urcat in obraji. Suntem de ceva timp impreuna si totusi nu m-am obișnuit sa spun lumii ca e a mea.

"Aw, Luke!" Chicoteste Ashton si ma împinge cu cotul. Michael facea inimioare in direcția mea si avea un rânjet uriaș pe fata.

"Tăceți din gura!" Le ordon amândurora.

"Baiatul e îndrăgostit!" Continua Michael sa-mi facă in ciuda.

"Va urăsc pe amandoi." Declar si imi pun mainile in sân. "Gata. Nu. Mai. Repet. Nimic."

Usa de la garaj se deschide si pe ea intra doua persone. Calum si copia Lenei. Se țineau de mana. Calum se uita confuz la noi si intreaba curios: "Pe cine uram si de ce?"

Probabil ca a prins putin din conversația noastra. Incerc sa schimb subiectul si imi concentrez atentia asupra fetei de lângă el. Nici macar nu se uita la noi, fiind prea ocupată sa se joace pe telefon.

"Cine e noua ta prietena?"

"Ea e Cynthia." Zâmbește Calum timid si face un gest cu mana intre noi si roșcata. "Cynthia ei sunt Luke, Michael si Ashton." Ne prezintă Cal.

"Mda, bine." Mormăie Cynthia fara sa-si ridice capul din telefon si gliseaza in continuare pe ecran.

E mai rau ca Michael.

"Nu aveam repetiție azi?" Intreaba Calum dupa cateva minute de liniste incomoda. Sprâncenele i se unesc din cauza confuziei si-si lasa cutia cu bassul jos pe podea.

"Esti in dispoziție de repetiții?" Ss mira Ashton.

Poate ca fata asta chiar era un înlocuitor bun pana cand Lena se va recupera.

"Da?"

Un zâmbet ii creste lui Ash pe buze si sare in picioare. Michael tocmai ce desfăceau o punga cu Nachos de pe masa cand Ashton tipa entuziasmat:

"Super! Hai! Ridica-te Luke, leneșule! Michael lasa mâncarea jos. Vorbesc serios! Pune punga de nachos pe masa, Michael!"

Isi apuca batul de toba pe care l-a aruncat in Michael mai devreme de pe masa si sare pe setul lui de tobe. Eu nici nu ma ridicasem de jos, iar Ashton era deja gata sa cânte. Zici ca se pregătește sa alerge la maraton. Poate chiar mai rau.

Cand vede ca nici eu, nici Michael si nici Calum nu ne mișcam din loc se dezumfla exact ca in desene si umerii ii cad in fata, o expresie trista așternându-i-se pe chip.

"Bine! Aoleu!" Spun si ma ridic in picioare, luându-mi chitara de jos. Buzele i se arcuiesc intr-un zâmbet si atunci realizez ca Ashton ar putea fi un foarte bun actor daca nu ne merge cu muzica.

"1!2!3!4!"

N/A: HEY GUYZZZZZZ

AM NIȘTE VESTI:

pentru ca am luat note mici la simulări (mici... Ele sunt note bune, dar nu pentru liceul la care vreau eu sa intru) mama a decis sa-mi ia telefonul.

Fuck u mon

Hello telefon cu taste we meet again.

DECI daca o sa actualizez mult mai rar asta e cauza + faptul ca trebuie sa învăț ca altfel am belit pla.

[vote&comm]

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum