twenty nine

232 27 23
                                    

HANNA

Nu cred ca am urat niciodata pe cineva atat de repede cum am urat-o pe fata aia Cynthia. Era o copie nereușita a Lenei si ma scoatea din sărite cu fiecare cuvințel scos pe ton ăla pițigăiat al ei. Calum pe de alta parte parea sa se bucure enorm de compania ei, chiar daca tipa parea efectiv lipita cu super glue de telefon.

Mai nou Calum a invitat-o sa stea cu noi la masa chiar si dupa ce eu si Michael am protestat prezenta acelei ființe in apropierea noastra. Logic ca am supus la vot ca niște "adulți" ce —nu— suntem, iar eu si Mike am mâncat bătaie la un vot diferența ceea ce înseamna ca acum trebuie sa stau si sa-l privesc pe Calum cum o soarbe din priviri pe Cynthia.

Daca Lena ar fi aici s-a supăra rau. Chiar daca nu ar recunoște din prima stiu ca si ei ii place de Calum deci ar putea sa fie un cuplu fericit pana la adânci batrâneți si eu as scapa de durerea asta in fund care se da cu atat de mult parfum incat orice pe o raza de 10km moare intoxicat.

Acum ma plimbam pe holul aglomerat al liceului făcându-mi loc printre elevii grăbiți spre ora următoare care era... Ah super... Mate. Oftez si imi indes orarul la loc in geanta apoi cu pași grăbiți ies din corpul A, traversez campusul si intru in corpul C unde se făceau orele de Știinte, adică si Matematica.

Intru repede in clasa si chiar in momentul cand imi trântesc cărțile pe banca de langa fereastra unde stateam de obicei se suna se intrare. Dupa mine mai intra câțiva elevi, apoi Doamna Müller apare in clasa si isi asaza silueta generoasa in scaunul de la catedra.

"Buna ziua, clasa." Ne saluta ea politicos si scoate din servieta roșie pe care o cara mereu cu ea niște foi.

Da doamne sa nu fie test.

Începe sa împartă foile, trântindu-le zgomotos pe banca fiecărui elev cand usa clasei se deschide iar. In prag sta nimeni alta decat Cynthia. Cartile ii cad din mana cand vrea sa intre, iar clasa se umple de râsetele înfundate ale baietilor atunci cand paginile din caiete ii zboară in toate direcțiile.

Andy rade si ea si prinde sub toc una dintre hârtii. "Sărăcuța de tine, te-ai pierdut?" O intreaba pe un ton batjocoritor. "Da-mi foaia." Spune Cynthia slab. Andy zâmbește malefic si întoarce tocul pantofilor de cateva ori pana cand aud foaia cum se rupe sub piciorul ei.

Chiar daca nu-mi plăcea de Cynthia in mod special nu suportam sa o vad pe Andy făcându-si de cap fara ca doamna Müller sa spună ceva. Simt cum enervarea imi pulsează in vene.

"Ajunge!" Ma trezesc spunând. Ma ridic in picioare si ma grăbesc sa ajung pana la Cynthia care aduna fâșiile albe de pe podea si le îndeasa la loc in caiet. O ajut sa strângă si restul si o bat pe spate sa se ducă si sa se așeze pe locul liber de langa mine.

"Stii, ai avea mai mulți prieteni daca nu ai mai fi asa o curva tot timpul." Ii spun lui Andy cand trec pe langa banca ei si rasul ei se opreste brusc.

"Domnișoara Pullman!" Exclama socata doamna Müller. "Acest tip de limbaj si comportament nu este admis in ora mea." Ma cearta ea in timp ce ma așez la locul meu.

"Imi cer scuze." Mormăi si cand profa ss întoarce cu spatele sa scrie ceva pe tabla continui. "Imi cer scuze ca nu sunteți in stare sa luați atitudine la ora dumneavoastră si sunt elevii nevoiți sa se ajute unii pe altii."

"Oooooo." Rad toți din clasa si doamna Müller se întorce socata si ma priveste. Pot spune ca si Cynthia avea aceeași expresie. Sincer nu stiu ce m-a apucat, doar ca nu suport sa vad cum unii elevi sunt favorizați si altii nu.

"Domnișoara Pullman!" Tipa profesoara agasată, ochelarii cazându-i im jos pe nas. "In biroul directorului, acum!" Continua si arata cu degetul spre usa.

Oftez enervată si-mi strâng lucrurile. In drum spre ieșite bat palma cu câțiva baieti din echipa de fotbal cu care n-am vorbit in viata mea si observ cum doamna Müller ma priveste nerăbdătoare sa plec ca sa-si continue lecția.

Trântesc usa in urma mea cand plec si ma grăbesc spre biroul directorului. Am mai fost de cateva ori acolo, insa mai mult ca martor ocular decat ca inculpat. Ies din clădire si intru iar in corpul A. Trec pe langa clasa in care Lena obișnuia sa aibă ora de desen si ajung la secretariat. Bat scurt la usa si intru.

"Domnișoara Pullman!" Ma saluta femeia din spatele mesei. "Domul director va aștepta." Gesticulează spre usa din spate apoi se întoarce la hârțogăraia de pe masa ei.

Trec repede pe langa ea si apăs clanța deschizând usa. Domul director ma întâmpina cu in zâmbet si imi face semn sa ma așez in scaunul din fata biroului.

"Buna, tata!" Oftez si ma arunc in scaun, așteptând sa-mi dea sentința.

***

Asta era chestia cu tatăl meu. Chiar daca era directorul școlii pe mine nu ma ocolea de consecințele purtării neadecvate, insa pe Andy si altii ca ea ii scuza pe principiul "părinții lor au ajutat foarte mult liceul."

Cand ies din biroul lui deja se sunase se pauza asa ca ma îndrept spre cantina. Cand intru merg si-mi iau mâncarea, apoi ii caut pe restul din priviri prin sala. Il zăresc imediat pe Michael la o masa din spate si vreau sa ma îndrept in direcția lui, dar cineva ma apuca de brat, oprindu-ma.

Ma întorc si o zăresc pe Cynthia cu un zâmbet timid pe fata. Se uita la mine putin, apoi imi da drumul la mana si isi priveste nervoasa picioarele. "Voiam sa-ți mulțumesc ca m-ai ajutat astăzi." Zice repede. "Am auzit ca ti-a dat detenție. Imi pare rau pentru aia."

"Nicio problema." Ii zic si zâmbesc. "Noi fetele trebuie sa ne ajutam intre noi."

Ma întorc pe călcâie si pornesc spre Michael. Cand ajung in dreptul lui imi trântesc tava pe masa si ma așez. Se uita la mine cu un rânjet pe fata.

"Ce-i?" Il intreb cand vad ca însista.

"Esti vedeta școlii." Chicoteste el si-mi da un cot. "Felicitări!" Glumeste, știind cat de mult urăsc sa fiu in centrul atenției.

"Mda. Am primit detenție pentru vedetismul asta, asa ca puteam sa ma lipesc." Strâmb din nas si manac un cartof.

Langa mine se asaza Luke si in fata lui Ashton, apoi Calum apare la masa, dar nu se asaza. Se uita la mine si zâmbete ștrengărește, un zâmbet pe care nu l-am mai vazut demult pe fata lui, apoi deschide gura sa vorbească:

"Mersi ca i-ai luat apărarea Cynthiei azi."

Aprob din cap, iar Ashton bate locul liber de langa el cu mana. Calum clatină din cap si se pune mai bine pe picioare. "Nu stau. Merg cu Cynthia la un restaurant cu mancare mexicana care e la vreo trei străzi de aici. Dar ne vedem mai tarziu." Spune si se întoarce pe călcâie, dispărând in mulțime.

Stiu ca ar trebui sa ma bucur pentru el, dar simt cumva ca a renunțat la ideea ca Lena s-ar mai putea trezi, ceea ce ma întristează.

N/A: hmm

After 18739298393 years i'm back

You asked for an update u have one. Hope you enjoyed!

*drops mic*

*jumps outta window*

*runns away in darkness*

[vote&comm]

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum