ASHTON
Am intrat nervos pe usa barului trântind ușile in urma mea. M-am aruncat pe primul scaun din fata barului, iar Kara mi-a întins un pahar de j&b pe care l-am dat repede pe gât.
Lichidul imi arde gâtul si il simt pana in momentul and ajunge in stomac. Simțurile parca mi se accelerează si sângele o ia la goana prin venele mele îmbibat de alcoolul toxic.
Am trântit paharul pe bar făcându-i semn brunetei sa-mi mai toarne altul.
La al cincilea pahar kara își pune mâna in Șold.
"Poate ar trebui sa o iei mai ușor, in ritmul asta o sa fi criță pana la ora 6." Ma atenționează fata.
"Taci si toarnă." Ma răstesc la ea, iar acesta se supune imediat.
Imi promisesem ca nu mai beau. Ii promisesem si mamei si băieților, însă după ce am facut astăzi merit pedeapsa asta.
Pentru mine era totul o pedeapsa. Eu nu beam ca restul băieților, doar de dragul de a bea. Pentru mine alcoolul însemna moarte, una lenta si chinuitoare.
Imaginea surorii mele vitrege stand pe jos cu mâna la obraz după ce ii dădusem o palma la nervi nu înceta sa-mi părăsească gândurile si ma chinuia cu fiecare secunda care trecea.
Un minut era o perioada lunga de timp pentru mine in acest moment. Am continuat sa privesc absent ceasul de deasupra barului. Limbile secundarului parca imi făceau in ciuda încetându-si mișcarea normala. Poate erau de vina bateriile sau alcoolul care-mi inundase mintea, dar pot jura ca ceasul ăla a sta in loc ore întregi.
O melodie lenta si veche a umplut încăperea iar eu am început sa bat ritmul cu o mâna in brațul din lemn de cires.
Învarteam absent paharul între degetele mâinii drepte când am început sa arunc o privire in jur.
Pereții erau decojiți si undeva in Colțuri puteai observa cu ușurintă petele de mucegai, iar mirosul de alcool si tutun si alte lucruri carora nu le puteam descifra natura plutea in aer ca o pacla grea de fum.
Si dintr-o data am înnebunit.
O vedeam peste tot. In toți băieții și-n toate fetele. Hanna. Cu ochii roșii si umezi si urma roșie de sub ochi.
Imi frec ochii cu mainile si imaginea ei dispare, fiind înlocuită imediat de cea a mamei care da dezaprobator din cap.
Peste tot.
Imi las paharul pe jumătate băut pe bar si ies Clătinându-ma si împungând lumea afara din local, la aer curat.
Ma sprijin cu o mâna de peretele rece si intr-o clipa sunt lângă el, jos pe asfalt.
Trebuie sa fie lipsa de oxigen de acolo dinăuntru sau niște halucinogene eliberate in aer. Asta trebuie sa fie.
Imi scutur capul când imaginile imi invadează din nou mintea si imi strâng picioarele la piept, ignorând privirile curioase ale oamenilor care treceau întâmplator pe strada.
Eram intr-un cartier din suburbii, departe de casa si de orice persoana cunoscuta.
Eram gata sa las demonii sa imi acapareze mintea când telefonul vibrează enervant in buzunar. Il scot si ma chinui sa citesc numele apelantului deoarece vedeam aceeași litera de patru ori.
Luke.
Răspund si-mi pun telefonul la ureche.
"Unde mama dracului esti?!"
LUKE
"Sunt intr-un bar..." Bolborosește si-mi dau seama ca e beat. "Ce vrei?"
"Sunt la spital!" Ma răstesc in telefon si il aud foindu-se.
"Ți-ai dat seama ca ai nevoie de un control?" Glumește el si simt cum furia imi arde venele.
"Sunt cu sora ta vitrega pentru ca aproape s-a sinucis din cauza ta, măgarule!"
Se lasa liniștea si ma uit câteva clipe la Hanna care se întoarce pe-o parte in patul îngust de spital. Chiar si cu mainile bandajate, un tub in nas si o perfuzie arata frumos. Firava. Nu e atat de dura pe cat vrea ea sa para. Cand nu se încrunta e chiar inocenta. Singura ei arma sunt cuvintele. Si atunci cand tace rămâne dezgolită.
"Ce tocmai ai zis tu acolo, idiotule?"
HANNA
"Dar tata!" Ma plâng si lovesc cu mana biroul lui. "E o excursie tata fiica! Daca vin si Ashton si prietenii lui atunci ar trebui sa pot invita si eu un prieten!"
Tata oftează si-si masează fruntea cu degetele. Eram deja de jumătate de ora in biroul lui si încercam sa il conving sa ma lase sa o Invit si pe Lena in Weekend. Ei nu i-am spus inca, dar o sa reușesc eu sa o conving cumva.
"Ți-am mai spus ca nu-mi place fata aia, Hanna!"
"Dar ce are?" Ma răstesc eu la el.
Stiu ca nu o place pe Lena, dar este o eleva minunata si o prietena buna si nu o sa il las pe tatăl meu sa isi bată joc de ea.
"Are parul ciudat si are tatuaje! Arata ca o destrăbălata!"
"Ah, nu-mi spune tu mine de golani si destrăbălate! Nu l-ai văzut pe Ash-" ma opresc in mijlocul pornirii mele atunci cand o văd pe mama lui Ashton intrând in camera.
Se duce lângă tatăl meu si isi pune mainile pe umerii lui. Il văd cum se relaxează imediat sub atingerea ei si nu ma pot opri sa nu simt putina scârbă si compasiune in același timp fata de mama mea vitrega.
"Oh, haide, Travis. Ar trebui sa o lasi sa aducă o prietena. Mi se pare chiar drăguța fata aia Lena." Face o pauza. "Plus ca nu cred ca i-ar face bine sa stea singura cu patru băieți."
Ma uit la ea uimita. Nu ma așteptam sa-mi ia apărarea. Adică, acum câteva minute i-am facut fiul un golan. Nu eram sigura daca m-a auzit sau nu însă totuși, tata sigur m-a auzit. Imi zâmbește cald si încep sa dezvolt niște sentimente de compasiune fata de aceasta femeie.
"Super! Ma duc sa o sun pe Lena!" Exclam fara a-i permite tatei sa mai comenteze.
Asta e ultimul lucru din albumul de evenimente care mi se derulează in minte înainte sa ma trezesc.
Lumina obscura din camera imi gâdila ochii si ma ajuta sa ma acomodez. Imi amintesc fragmente din ultimele evenimente întâmplate cand eram conștienta si nu pot sa nu dau vina pe Ashton.
Ma foiesc nemulțumita in pat si aud pe cineva închizând telefonul. Întorc capul si il văd pe Luke zâmbindu-mi cald. Nu pot sa cred ca a rămas aici lângă mine.
Cred ca il plac mai mult decat credeam.
N/A: capitol nou
Enjoy si vreau păreri.
~andreea
CITEȘTI
Flaws » Calum Hood [ discontinued ]
Fanfic"I take lots of bad decisions, I have lots of flaws but I fucking love you!" Calum Hood Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian