twenty six

271 38 15
                                    

MICHAEL

De cand am decis sa nu mai discutan mereu de Lena si sa încercam sa ne trăim viata totul merge cu susul in jos. La propriu.

Din momentul in care am aflat ca Lena s-ar putea sa nu se mai trezească din coma totul a mers ca dracu. Calum e un cadavru ambulant care vine la școala doar pentru ca mama lui il obliga si efectiv il îmbracă dimineața ca sa reușesca sa termine anul, nu ca lui i-ar pasa prea tare daca termina sau nu anul asta, săracul băiat e distrus, Hanna e mai mult o fantoma si nu apare aproape de loc la prânz sau in pauze, însă Luke merge de obicei la ea acasă si știe sigur ca merge la școala. Ca veni vorba de Luke, săracul încerca sa ii ridice moralul Hannei însă e cam greu cand fata se învinovățește pentru posibila moarte a prietenei sale cea mai buna. Ashton nu prea acorda atenție evenimentelor însă stiu ca încerca sa-i consoleze pe Calum si Hanna, chiar daca cuvintele lui sunt inutile.

Si eu? Nici eu nu fac prea bine. Ma simt gol. La fel ca restul. Nu pot sa cred ca se întâmpla asta. Degeaba încercam "sa ne trăim viata" pentru ca orice lucru mărunt ne aduce aminte de ea. Cel putin mie. Nu pot sa spun ca am vorbit chiar atat de mult cu Lena, adică ea si Calum sunt prieteni mult mai apropiați decat suntem noi, însă m-am atașat foarte tare de ea si nu numai in sens prietenește. M-am îndrăgostit de ea si asta imi amintește de ce nu ma îndrăgostesc de obicei.

Pentru ca doare ca dracu. Dragostea e nașpa. Te consuma si nu duce nicăieri. Mai ales cand sentimentele sunt neîmpărtășite -pentru ca era clar ca Lenei ii plăcea de Calum- si este si mai nașpa cand persoana pe o iubești se întâmpla sa plece din viata ta fata sa-ți dea ocazia sa-i iei rămas bun. Oricât as vrea eu sa neg, cred ca lupta asta a câștigat-o Calum. Si il las sa o câștige pentru ca imi amintesc cum era inainte sa i se frângă inima. Cum eram de fapt, toți.

Însă nu pot sa spun ca premiul e prea mare. Nu, chiar de loc. Doar o alta inima frântă. Un premiu care sincer nu trebuie câștigat. Calum merita mai mult si oricât ar încerca sa se convingă ca nu o face, Lena e cel mai bun lucru care i s-a întâmplat. Atat lui cat si noua. Parca ne-a unit oarecum pe toți.

"Michael, esti cu noi?" Intreaba Ashton si-si flutura mana prin fata ochilor mei. Clipesc de cateva ori amintindu-mi unde sunt si il privesc plictisit pentru ca de fapt nu aveam chef sa fiu aici. La fel ca toata lumea de la masa, însă trebuie sa trecem mai departe.

Prostii.

Ashton isi ridica sticla de bere de pe masa si o duce la gura luând o înghițitura. Strâmba din nas din cauza muzicii proaste pe care o puneau in barul asta si apoi se întoarce cu fata spre Calum vrând sa zică ceva, dar inchide gura cand da cu ochii de el, eu având reacția exact opusa, fara sa vreau rămânând uimit.

Calum statea cu capul pe masa si plângea in liniste. Sau poate ca muzica il acoperea, dar in orice caz, daca Ashton nu s-ar fi uitat la el niciunul dintre noi nu si-ar fi dat seama ca plânge. In jurul lui era o balta de lacrimi si sticla din dreptul capului sau il ascundea de privirile curioase ale lumii. Eram sigur ca o sa cedeze la un moment dat daca Ashton o sa tot insiste sa-l ridice si sa-l expedieze pe ringul de dans, dar nu credeam ca va fi așa. Arata oribil. Asta cred ca e prima data cand il vad plângând dupa o fata si de asemena prima data in 3 ani cand il vad plângând. Pur si simplu timp de 3 ani nu a vărsat nicio lacrima. Cu toate ca nu i s-au întâmplat putine.

"Ah, Calum." Oftează Ashton si il ia in brate. Brunetul isi pune capul pe umărul lui Ash si isi stânge ochii, alte cateva lacrimi prelungindu-se in jos pe fata lui.

Hanna si Luke se opresc din discuția pe care o poarta despre cat de dezbrăcată e o fata de pe ringul de dans si isi concertează atentia asupra noastra. Stiu ca si ei sunt la fel ca noi însă încerca sa-si ia mintea de la asta discurand despre rahaturi si mărunțișuri. Eu pur si simplu nu pot sa fac asta. Luke ma priveste confuz si ii raspund cu o privirea care zice chiar trebuie sa intrebi? iar el sa aprobator din cap ca si cum ar spune logic ca nu.

"Calum." Spune Hanna pe un ton grav si baiatul isi deschide ochii roșii si o priveste disperat. "O sa fie bine. Mai sunt si alte fete. Nu te mai gandi la Le-" se opreste cand vrea sa-i menționeze numele si oftează. Am promis cu toții ca nu o sa ii mai rostim numele, cu toate ca este destul de greu sa nu. "Vom trece peste asta. Impreuna." Spune si se apleca peste masa si isi pune mana peste a lui intr-un gest solidar.

"Haide, Calum." Spune Ashton si-l bate pe brunet pe spate. "Trebuie sa te îmbătam si sa-ti găsim o fata."

"Nu vreau o alta fata." Murmura slab Calum, însă destul de tare cat sa-l auzim. "Însă cu îmbatatul sunt total de-acord." Spune si isi trece o mana prin par, ridicându-se de pe Ashton. "Vreau sa fac golul asta din piept sa dispară."

"Așa se simte o inima franta, Calum." Spune Luke si aduce niște shoturi si o sticla de Jack si le pune pe masa.

"Si ce pot sa fac?" Intreaba dând pe gât un Shot imediat ce Luke il toarnă.

"Îneac-o." Spun simplu si dau pe gât un Shot.

"Mai pune-mi unul." Spune Calum si isi prinde fata in maini așteptând ca Luke sa-i mai toarne un Shot.

N/A: double update BITCHES ur're welcome.

Don't kill me pls :)

Ly

[vote&comm]

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum