CALUM
M-am uitat cu dispreț la profesoara. Imi venea sa o scuip in fata. Imi dăduse 6 din nou. I-am smuls lucrarea din mana si am mototolit-o. Am aruncat-o in coșul de gunoi si am iesit din clasa sub privirile socate ale colegilor. Eram convins ca in momentul in care am trântit usa in urma mea, profesoara ranjea mulțumită. Sa o ia dracu! Am facut bine! Nu chiar de 10, dar meritam măcar un amărât de 7 cat sa ramân in echipa? Ce fac acum? Stima ca cotoroanța aia ma urăște dar nu credeam ca e în stare de așa ceva.
Cum rămâne cu echipa? Nu vreau sa ma laud, dar cum dracu' o sa joace ei fara căpitan? O sa arate ca niște ratați si nu o sa câștige meciul. Sunt bun la fotbal si imi face plăcere sa joc in echipa, dar ca cineva cam de 50 de ani cu un neg in vârful nasului nu vrea ca elevul ei sa fie fericit!
Pizda ma-sii!
Eram gata sa pocnesc pe oricine daca persoana care mi-a apărut in fata ochilor nu era roșcata care m-a ajutat cu testul.
"Repede mai alergi!" Oftează ea punându-si mainile pe genunchi si încercând sa-si recapete respirația. Inspira si expira rapid. "Strig dupa tine de cand ai iesit din școala." Se văieta ea îndreptându-si spatele si aranjandu-si hainele.
Ieșirea din școala?
Cand ma uit mai atent in jur observ ca eram in mijlocul străzii in fata unui magazin de muzica. Imi mut privirea de la sigla luminoasa la Lena si ea chicoteste slab cand vede confuzia de pe fata mea. Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns atat de departe de școala.
"Vrei sa intram?" Ma intreaba si isi cauta portofelul in geanta. "Am văzut un album mișto si vreau sa il cumpăr." Completează cu mana pe clanța.
Fara sa imi dea timp sa răspund împinge ușile de sticla si dispare înăuntru. O urmez imediat nevrând sa ramân singur in mijlocul străzii aglomerate.
Cand intru in magazin observ cat de micuț era de fapt. Avea mărimea camerei mele, cu toate ca pe exterior părea mult mai mare. I-am zărit parul roșu al Lenei printre rafturi si m-am grăbit sa ajung lângă ea.
Ținea in mana un disc uriaș, genul acela care se foloseau pentru patefoane. Ridic o sprânceană in direcția ei si ea imi zâmbește in timp ce întoarce albumul spre mine pentru a-l putea vedea mai bine.
"All Time Low." Constat si zâmbetul meu creste. "Am si eu pe telefon albumul asta."
"Mi-am cumpărat patefonul asta vechi dintr-un târg de antichități si acum caut tot felul de discuri care sa se potrivească. E foarte vintage." Chițăie vesela. Il întoarce pe toate părțile examinandu-l.
"Ce alte albume mai ai?" O întreb curios, dorind sa aflu mai multe despre fata asta plină de surprize.
"This is war de la 30 Seconds to Mars, unul de la Green Day si unul de la The 1975." Face o pauza apoi continua. "Si săptămana asta trebuia sa ajungă si doua albume de la AC/DC si Metallica." Zâmbește mândra si ii dau un cot in umăr.
"Nu te mai umfla atat in pene." O cert si ea se strâmba la mine.
Imi face semn sa ma dau, iar eu ma conformez. Se duce la casa si pune Discul pe tejghea. Se strâmba atunci cand deschide portofelul si e gata sa ia Discul inapoi, însă pun o hârtie de $50 peste mana ei forțând-o sa-l lase acolo. Vrea sa protesteze, dar se abține si apreciez asta. Ieșim din magazin si mergem spre primul 7-Eleven pe care-l stiu.
CITEȘTI
Flaws » Calum Hood [ discontinued ]
Fanfic"I take lots of bad decisions, I have lots of flaws but I fucking love you!" Calum Hood Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian