zero

1.6K 99 16
                                    

LENA

Soarele isi facea aparitia dupa perdelele mele. M-am trezit cu cateva minute inainte ca ceasul sa sune. M-am ridicat lenesa din pat si m-am indreptat spre baie. Am dat drumul la apa si am lasat-o sa ma ude. Prima zi de scoala. E a treia scoala pe care o schimb si sper sa fie si ultima. M-am spalat repede si m-am dus la dulap.

"Cu ce sa ma imbrac?"

"Ia-ti bluza aia alba si blugii aia negrii rupti in genunchi de m-ai terorizat doua luni ca sa ii cumpar." Zice mama aparand in pragul usii.

"Mama, esti teribila!" Am zis razand. "Si ce nu iti place la pantalonii mei? Sunt foarte draguti."

"Mda..." Zice mama iesind pe usa dar lasand-o deschisa.

"Macar eu nu am haine din epoca bronzului!" Tip eu dupa ea.

"Nu mai vezi haine in urmatoarea luna!"

Ah rahat. In momentul asta mi-ar cere scuze, dar nu regret!

M-am imbracat repede si m-am uitat in oglinda. Era prea simplu. M-am mai uitat vreo cinci minute la dulap apoi am sfarsit prin a-mi lega o camasa rosie in carouri de talie. M-am dus in baie si m-am pieptanat apoi prinzandu-mi parul roscat cu ombre intr-un coc dezordonat. Mi-am dat cu putin rimel si un gloss de buze mai nude, m-am dat cu parfum si m-am intors in camera. Ok.... Unde mi-am pus geanta? Jumatate din continutul dulapului meu era pe jos, iar biroul era plin de hartii si caiete. Intr-un final dupa o lupta prin jungla amazoniana mi-am gasit geanta pe undeva printr-un sertar. Mi-am indesat niste caiete in ea si am coborat in bucatarie. Mama deja plecase la munca asa ca trebuia sa imi fac singura ceva de mancare. M-am uitat in frigider, dar nu ma atragea nimic. Pana la urma mi-am luat in mar, l-am aruncat si pe ala pe undeva prin geanta si m-am dus in hol. M-am asezat pe un scaun mic de langa usa si m-am incaltat cu conversii mei rosii. Mi-am luat cheile si am iesit din casa.

Mergeam linistita pe strada si asculatm muzica in casti. Se pare ca a plouat de curand. Ma uit la cer. E destul de senin. Nu cred ca va ploua. Altfel s-a zis cu mine pentru ca nu mi-am luat umbrela. Cum mergeam eu asa linistita pe langa mine a trecut o masina neagra, un Audi cred, si spre norocul meu ca doar ce se poate intampla mi-au facut un dus mai ceva ca ala de azi-dimineata. Din masina se auzeau rasete.

"Idiotilor!" Strig dupa ei neasteptand un raspuns. Cel putin blugii mei sunt inca negrii iar camasa e inca rosie. Uda ce e drept, dar rosie, in schimb tricoul meu alb nu a supravietuit incidentului. Mi-am dat jos camasa si am luat-o pe mine inchizand-o. Ce frumos imi incep eu dimineata. Parul meu arata cat de cat ok iar machiajul, slava Domnului, era intact. Nu ca as fi eu foarte credincioasa sau ceva dar macar in privinta asta Dumnezeu tine cu mine.

Am ajuns in cele din urma la scoala. In fata era un grup de oameni. Nu m-am obosit sa vad ce fac, nu e treaba mea. Am intrat repede in scoala si m-am dus la secretariat pentru a-mi lua orarul si o eventuala harta a Europei pentru ca, la naiba, scoala asta era imensa.

Ajung in fata usii si bat politicos.

"Intra!" Aud un glas subtine din interior.

Apas usor pe maner si intru. Camera era micuta, mobilata modest, iar in fata mea era un birou si in spatele biroului statea o doamna cam de cincizeci de ani cu un zambet mare pe chip. Avea o alunita undeva pe frunte si dintii ii erau arunacti in gura cu lopata. Macar de nu m-ar mai traumatiza atat zambind. Era imbracat modest cu o bluza alba si fusta probabil.

"Buna ziua!" Am salutat-o.

Aceasta mi-a raspuns si mi-a urat un calduros bun venit la liceul John Roberts. Dupa ce mi-a inmanat orarul si o harta a scolii, spre fericirea mea, m-a intrebat daca vrea sa imi faca un tur al scolii, iar eu am dat afirmativ din cap.

Flaws » Calum Hood [ discontinued ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum