Dün gece yazarken başım ağrımaya başladı yarım bıraktım kusura bakmayın. Bugün iki bölüm atmaya çalışacağım.
••••
Mesaj attığında aklımda böyle bir şey yoktu aslında. Babam birkaç günlüğüne şehir dışına gittiği için dışarı çıkmıştım ve kendimi bir anda Uğur'un evinin önünde bulmuştum.
Orda öylece dikilirken birden mesaj atmıştı. Varlığımı hissetmiş gibi bana yazmıştı. Kalbim bu anın heyecanıyla pır pır olurken yine atışmış ve burda olduğumu belli etmiştim. Oysaki sadece, pencereye çıkarsa iki dakika görürüm diye gelmiştim.
Apartman kapısından hışımla çıkıp, etrafı kontrol ederek yanıma gelmesi asla planlarım arasında yoktu.
"Delirdin mi lan sen? Olay mı çıkarmak amacın?" Dişlerinin arasından tıslayarak konuştuğunda bakışlarım dudaklarına kaydı. Çok güzeldi dudakları. Çok fazla.
"Kaşınıyordun, ben de kaşımaya geldim." Dedim bakışlarımı zar zor dudaklarından çekerek. Trans halindeydim şu an. Sesim çok kısık çıkıyordu.
"Ulan. Ulan geri zekalı ya biri görseydi seni, o zaman ne olacaktı mal herif?" Bunu neden bu kadar kafaya takıyordu ki. Onun birazdan yapacağından farklı ne yapacaklardı bana?
"Niye bu kadar gerildin? Görsünler. En fazla dayak yerim ya da laf dalaşına girerim. Neden bu kadar sorun yapıyorsun?"
"Gece gece bizimkilerin başı belaya girsin istemiyorum. Senin yüzünden yeterince haşat oldular." Kavga ettiğimiz günden bahsediyordu. Benim yüzümden değildi. O toplayıp gelmeyecekti arkasını.
"İyi dövdü bizim elemanlar harbi. Ellerine sağlık." Dedim sırıtarak. Çenesi sinirden kasılmaya başladı. Ben şu an hiç sinirli değildim ama. Hem de hiç. Şu an aklımdan geçenler beni mayıştırmaktan başka bir şey yapmıyordu.
"Ulan sırıtma pişmiş kelle gibi." Dediğinde daha da gülmeye başladım. Bakışları dudaklarıma kaydıktan sonra yana çevirip, çenesini kaşıdı. Onu öpmek istiyordum şu an. Çok saçma şeyler geçiyordu aklımdan.
"Yürü git mahallene beni delirtme. Gece gece olay çıkmasın."
"Gitmiyorum." Dedim cıklayarak. Onunla konuşmak istiyordum sadece. Atışsak bir saatlerce onunla konuşmak istiyordum.
"Gerçekten derdin ne?"
"Sensin."
Sakin bir ses tonuyla söylediğimde şaşırmıştı. Normalde sinirle söylemem gerekti fakat şu an aşırı sakindim. Vücudumdaki bütün sinir çekilmiş gibiydi.
"Evine git." Arkasını dönüp gideceği sırada kolundan tutup bana dönmesini sağladım. Niye gidiyordu ki? Rahatsız mıydı benden? Görmeye dayanamıyor muydu? Ben onu görmek istiyordum ama.
"Hazan ne istiyorsun? Çok garipsin bugün."
"Bilmiyorum Uğur. Hiç bilmiyorum."
Gördüğüm rüya haddinden fazla etkilemişti beni. Cinsel anlamında değil tabii ki. Söyledikleri çok etkilemişti. Sevgilim, bebeğim.
"Sarhoş musun? Ateşin mi var?" Diye sorduğunda elini alnıma götürdü. Bu teması ile kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlayınca geri çekildim. Yoksa her an bayılabilirdim.
"Yok ateşim falan. Dokunma bana."
"Yalnız kolumu hâlâ tutan sensin." Dediğinde bakışlarım koluna indi. Gitmesin diye tuttuğumda hâlâ bırakmamıştım. Yavaşça çektim elimi ondan.
"Pardon."
"Ney? Sen harbi iyi değilsin." Pardon dediğim için şaşırmıştı. Takılmadım ona o an. Çok fazla özlemiştim onu. Saatlerce yüzüne bakmak istiyordum.
"Ne bakıyorsun dik dik?"
"Çirkinliğine." Dedim sırıtarak. Çok güzeldi amına koyayım çarpılacaktım resmen. Tövbe tövbe.
"Konuştu kara şopar. Sarışın insanlara alışkın değilsindir sen. Garipsemen normal."
"Irkçılık yapma sikerim."
"Çok konuşma da siktir gi- hassiktir!" Gözü bir köşeye kaydığında gözleri fal taşı gibi açıldı. Tam oraya bakacakken kolumdan tutup apartmana doğru sürüklemeye başladı.
Apartmana girdiğimizde en alt kata doğru sürüklemeye başladı beni. Kazan dairesi gibi bir yere geldiğimizde şaşkınca ona bakmaya başladım. Buraya kadar girmemize gerek yoktu.
"Babam geliyor. Kapıda dursaydık yakalanırdık."
"E yakalanalım. Kavgalı değil miyiz? Sevgili gibi niye saklıyorsun beni?" Kavga ediyorduk diyip geçistirebilirdi. Saklamasına gerek yoktu.
"Olay çıksın istemiyorum. Babamla uğraşamam şu an."
Başımı anladım dercesine salladım. Uğur babasına aşırı derecede saygı duyuyordu. Öl dese ölecek kadar seviyordu babasını. Piç dememe de bu yüzden kızıyordu. Gerçi annesi yoktu o yüzden de olabilir.
Babası beni burda görse dövmeden bırakmazdı. Mahallenin saygı duyduğu ağır abilerdendi. Ha bi de ülkücü ocağının başkanıydı. Evet aşık ola ola bir kurdun oğluna aşık olmuştum.
"Kazan dairesinde olacaktı o. Dur ben bakayım." Babasının sesi geldiğinde yüzü bembeyaz kesildi. Eli ayağı birbirine girdiğinde yine kolumdan tutup arkalara doğru sürüklemeye başladı.
Görünmeyecek bir köşeye geçtiğimizde eliyle ağzımı kapattı. Şokla yüzüne baktığımda işaret parmağını dudaklarına yaslayıp 'sus' işareti yaptı. He ben yakalanmaya çok meraklıyım amına koyayım.
Ağzımdaki sıcak eli bana iyi gelmezken bir de küçücük yerdeydik. Vücudu bana yaslıydı. Çok fazla yakındık. Bu yakınlık umarım bir yerlerimi etkilemezdi.
Düşünme Hazan, düşünme. Karşında Uğur yok. Nefret ettiğin pisliğin teki var. Dur kız var. Evet Sana dokunan bir kız. Etkilenme sakın etkilenme.
"Yok kardeşim burda. Bir de mekana baksana. Tamam. Tamam. Hadi eyvallah." Babasının tekrar sesi geldiğinde ağzımdaki eli titremeye başladı. Babasından aşırı korkuyordu.
Bir süre sonra kapı kapanma sesi geldiğinde kafasını uzatıp içeri doğru baktı. Boş olduğunu gördüğünde derin bir nefes verdi dışarı doğru. Elini ağzımdan hâlâ çekmediği için sinirle ısırdım.
"Lan acıdı." Elini ağzımdan çekip ovalamaya başladı. Onu takmadan çıkışa doğru ilerledim. Çok bile kalmıştım yanında.
"Dur. Daha eve çıkmamıştır."
"Oğlum niye korkuyorsun bu kadar? Kavga ediyoruz diyip geçsene."
"Babamın senden hazetmediğini biliyorsun. Sence bu olayı uzatmadan durur muydu?"
Açıkçası zerre umrumda değildi. Bunların hepsini göze alarak gelmiştim ben buraya. Onu bir dakika bile olsa görmek için dayak bile yerdim. Alışkın olduğum şeydi yani.
"Neyse ne. Ben gidiyorum artık. Kafamı siktin." Çıkışa doğru ilerlediğimde beni tutmadı bu sefer. Etrafı kontrol edip çıktım. Benim başımın belaya girmesi önemli değildi. Uğur'un babasıyla arasının bozulmasını istemiyordum.
Apartmandan çıkıp geldiğim yolu geri gitmeye başladım. Evden uzaklaşmadan arkama baktığımda bana bakıyor olduğunu gördüm. Bu olay midemde kelebekler oluşmasına sebep olmuştu garip bir şekilde.
Beni izliyordu.
••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLTEPE|BXB
Short Story-TAMAMLANDI- "Hazan ya söyle ya da burdan sağ çıkamayacağımı bildiğim hâlde kavga çıkarırım." Bu halleri bana kafayı yedirecekti. Belli ki ben de ona kafayı yedirmiştim. Buraya gelmesinin başka sebebi olamazdı. "Adımı ağzına alma. Siktir git ölün ç...