Bu bölüm için çok heyecanlıyım. UMARIM AKLIMDAKİLERİ AKTARABİLİRİM AAAAĞAĞA
neyse sakin olalım. Oyunuzu da verdiyseniz bölüme geçelim. İyi seyirler aman iyi okumalar 💗
••••
Başımdan aşağı dökülen suyla nefes nefese gözlerimi açtım. Nefeslerimi düzene sokmaya çalışırken nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum. Gözlerim hâlâ odağını bulamadığı için birkaç kez kırpıştırdım.
Karanlıktı etraf. Ve çok soğuktu. Suyun soğukluğu vücuduma yeni yeni işlemeye başlarken bir anlık titredim.
"Sonunda uyandın. Evin mi sandın lan burayı?"
Sesin geldiği yöne doğru başımı çevirdim. Bir silüet vardı ama seçemiyordum. Sesini ise hala algılayamamıştım. Kulaklarıma kadar su girmişti amına koyayım.
"Sen kimsin lan?" Dedim fakat sesim kısık çıktı. Konuşacak halim yoktu şu an. Soğuk fena geliyordu şu an. Başımı dik tutmaya çalıştım yine de.
"Hazan. İyi misin?" Yan tarafımdan gelen endişeli sesin sahibini algılayabildiğimde başımı hemen ona çevirdim. Onun ne işi vardı burda?
"Uğur. Ne oluyor?"
"Sanırım başımız birazcık dertte." Dedi gülerek. Onu kontrol etmek amaçlı üzerine baktım. Dudağı patlamıştı. Gözünde hâlâ sabahki morluk vardı. En azından ben gibi ıslak değildi.
"İyi misin?" Diye sorduğumda başını sallayarak beni onayladı. Derin bir oh çekeceğim sırada saçlarımdan tutan el ile başım geriye doğru yatırıldı. Canımın acısını görmezden gelmeye çalıştım.
"Birbirinizin kafasını, gözünü patlatmıyor gibi bir de hâl hatır mı soruyorsunuz siz?" Sonunda kendime gelebildiğim için kim olduğunu anlamıştım bizi bu hale sokanı.
"Biz kıskancız Selim. Başkası bizi dövünce dayanamıyoruz." Diyip güldüğümde Uğur'un da güldüğünü duydum. Yalan değildi. Ona biri dokunduğunda deliriyordum. Hele canını yakınca.
"Kanka fazla dokunma bence ona. Oğlancıymış duyduğuma göre. Sana da hallenmesin."
Selim saçımı bıraktığında sesin geldiği yere baktım. Köpeklerinden biriydi. Beni burdan vuracaklarının farkındaydım zaten. Sorun değildi.
"Korkma kanka. Şerefi olmayanlara kalmıyor. Güvendesiniz hepiniz." Dememle yüzüme tokat yemem bir oldu. Yana yatan başım yüzünden Uğur ile göz göze geldim. Bakışlarımı hemen çektim ondan. Ona böyle görünmek istemiyordum.
"Adamlığına tüküreyim senin. Savunmasız, elleri bağlı adamı dövmek adamlık mı götünü siktiğim?"
Uğur bağırdığında bu sefer ona bir yumruk attı. Başı yana yattığında dudağından akan kanı yere tükürdü. Kanım kaynıyordu şu an. Hiçbir şey yapmıyordum. Onu koruyamıyordum.
"Geçenlerde Hazan'ın kız kardeşi bana sinirlenip bacağıma tekme attı. Yemin ederim o daha çok canımı yaktı lan. Kız gibi vuruyorsun bile diyemiyorum. O güç bile yok sende."
Doğru mu söylüyordu bilmiyordum ama yapmış olabilirdi. Deliydi Kardelen.
Kahkaha atmaya başladığında ben de güldüm. Canının yandığının farkındaydım ama başını dik tutuyordu. Kolu kopsa canının yandığını belli etmezdi o.
"Senin dilini kesmek farz oldu demek ki." Dediğinde arkasına döndü ve adamlarından birinden bir şey aldı. Karanlık yüzünden çok net göremiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLTEPE|BXB
Kısa Hikaye-TAMAMLANDI- "Hazan ya söyle ya da burdan sağ çıkamayacağımı bildiğim hâlde kavga çıkarırım." Bu halleri bana kafayı yedirecekti. Belli ki ben de ona kafayı yedirmiştim. Buraya gelmesinin başka sebebi olamazdı. "Adımı ağzına alma. Siktir git ölün ç...