Devam etmemi isteyen çok olduğu için birkaç bölüm daha devam edeceğim ama lütfen yorum yapın. Kendi kendime yazıyor gibi olmayayım. Varlığınızı hissetmek istiyorum 🥺💐
Bölüm full smuttan oluşuyor. Gece atıyorum ama sabah okumaya kalkan olursa diye önceden uyarı koymak istedim. Dikkat edin. Beni de yakmayın.
••••
Mutfağı bok götürüyordu.
Yemek yapmaya çalışıyordum sevgilim için. Bir şeyler yapmıştım da ama bütün mutfak birbirine girmiş haldeydi şu an. Mesela domatesin bardaklıkta ne işi vardı zerre fikrim yoktu.
Uğur işim var diyip evden çıkmıştı. Ben de birazcık morali yerine gelsin diye ona yemek ve tatlı yapmak istemiştim. Görünce mutlu olur diye düşündüm.
Mutfağı böyle görünce delirmezse tabii.
Çalan telefon sesiyle ellerimi hızla yıkayıp kuruladım. Telefonun elimden düşmemesi için büyük bir çaba harcadığım sırada ekranda yazan isimle gülümsedim.
Uğur'um arıyordu.
"Kapıya çıksana aşkım." Dedi mutlu ve enerjik bir sesle. Şaşırmıştım ama dediğini yaparak kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açıp karşıma baktığımda gördüğüm manzara beni şoka uğratmıştı.
"Beğendin mi sevgilim." Yamuk gülümsemesiyle sorduğu soruya bir cevap veremedim. Beğenmek değildi bu hissettiğim. Boşalacak gibiydim şu an.
Saçlarını turuncu yapmıştı.
Liseden mezun olduğumuz yılda da yaptırmıştı aynı saç rengini. O zamanlar fena ergen olduğum için onu öyle görür görmez erekte olmuştum. Sanırım şu anda fena bir ergendim çünkü yine aynı şeyleri hissediyordum.
Küçük Hazan hareketlenmeye başlamıştı bile.
"Hazan bir şey desene. Olmamış mı?" Gülümsemesi solduğunda derin bir nefes verip ona yaklaştım. Elini penisime atıp konuştuğumda yüz hatları gerildi.
"Beğenmemiş gibi miyim şu an?"
"Pek emin olamadım. Bir de çıplak görmem gerek."
Kapıdan içeri adeta fırlattığı bedenimle üzerme gelip kapıyı sertçe kapatmış, sırtımı kapıya yaslayarak boynuma eğilmişti. Boynumu yiyip bitirecek gibi öpüp yalamaya başladığında elimi penisine attım. Pantolonundan bile sertliğini hissediyordum.
Fazla beklemeden fermuarını açtım ve baksırıyla birlikte ayak uçlarına kadar indirdim. Birkaç hareket sonrasında ayağına düşen pantolonundan kurtulmuştu. Yarı çıplak karşımdaydı şu an.
Elimi penisine tekrar sardığımda boynuma doğru inledi. Diğer elimle kendi pantolonuma yönelmiş, dizlerime kadar indirmiştim. Elini penisime atacağı sırada onu durdurdum.
"Dokunmak istiyorum."
"Başka şekilde dokunacaksın bebeğim. Bekle biraz."
Dudaklarına atılıp, ezber bir şekilde odaya doğru ilerlettim onu. Odaya vardığımızda yatağa yatırdım bedenini. Dizlerinin biraz üstüne oturdum ve tişörtümü çıkardım. Onun da üzerine eğilip gömleğinin yakasından tutarak düğmelerinden kopardım.
"Hayvan mısın lan?"
"Evet. Birazdan seni yiyeceğim."
Gömleğini tamamen çıkardığımda o da çırılçıplak kaldı. Bir süre karşımdaki manzarayı izleyerek kendimi çektim.
"Bana doğru gel." Dediğinde şaşkınlıkla yüzüne baktım. Öpmemi istiyordu sanırım. Yüzüne eğildiğim sırada omzumdan tutup ittirdi beni. Bacaklarımdan tutup kendine doğru çekti bedenimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLTEPE|BXB
Storie brevi-TAMAMLANDI- "Hazan ya söyle ya da burdan sağ çıkamayacağımı bildiğim hâlde kavga çıkarırım." Bu halleri bana kafayı yedirecekti. Belli ki ben de ona kafayı yedirmiştim. Buraya gelmesinin başka sebebi olamazdı. "Adımı ağzına alma. Siktir git ölün ç...