0.9

643 71 13
                                    

Nükhet: normal sen olarak davranamamanı dopaminindeki artıştan dolayı göz ardı ediyorum sayın ms. anonim (11.02)

Nükhet: ne kadar biri harbiden bana bayalı yürüyor olup bu benim elimi ayağımı dolandırsa da

Nükhet: gerçekleri söylemek İbnul nükhetin vafizesdir

Nükhet: beni gözünde büyütme

Nükhet: tanıyabileceğin en en en normal kızlardanım

Nükhet: kafana zirve gibi koyarsan beni

Nükhet: yaşayacağın tek şey hayal kırıklığı olur

Nükhet: ve ben sadece bana hoş geliyor diye kendi ellerimle başkasına hayal kırıklığı olamam

Nükhet: OKito?

+9055***: tam da bu yüzden o kişi sensin ya (11.56)

Nükhet: anlamadım (12.03)

+9055***: önemli bir şey değil (12.04)

+9055***: anlaştık yani değil mi?

Nükhet: bana HER GÜN kendin hakkında ipucu verdiğin sürece

Nükhet: anlaştık gibi oluruz

+9055***: tamam

+9055***: tamam çok güzel

+9055***: o halde cumartesi şerefine kafa topunu patlatır mıyız?

Nükhet: patlatalım bakalım kafaları

+9055***: tamamdır

+9055***: akşama linki bekliyorum bak

+9055***: kaçmak göçmek yok

Nükhet: ne alaka be

Nükhet: göçebe mi diyorsun sen şimdi bana

Nükhet: deve kervanında yol aldığımı mı söylüyorsun

+9055***: kaktüs ol diyorum Nükhet

+9055***: kaktüs ol ve yerinde kal diyorum

+9055***: okito?

Nükhet: kdkdldld

Nükhet: okito okito

Son zamanların en derin nefesi kaçtı dudaklarımın arasından. Elimdeki telefonun açık ekranından bir kez daha okudum son mesajlaşmalarımızı. Dün gece mesajlarımın Nükhet tarafından görüldüde kalması geceyi sert bir gerginlikle geçirmeme sebep olmuşken sabahına ondan gelen birkaç mesaj bildirimi kalbimi bir anda depar attırmıştı.

Bir haftanın ardından tekrar onunla yazışabiliyor olmak içimde müthiş bir enerji akımına neden oluyordu. Her ne kadar onu sıktığımı düşünüp böyle gitmesindense hiç gitmesin tavrını göstersem de içten içe bitmemesi adına yalvarıyordum. Ona ulaşmak çok zor olmuştu. 7 farklı instagram hesabından ona yazarken sapık damgasını yemeye çoktan hazırlamıştım kendimi. Ne de olsa ipin ucunu bir şekilde yakalayacağıma inanıyordum. Ancak o buna bile izin vermeyecek şekilde her birisini spamlarken inançtan bana kalan tek şey i olmuştu. Onunla da kendimi basketbol öğrenmeye itmiştim. En azından bu yolla ilgisini çekebilme ihtimalim vardı.

Telefonu yerdeki kabanımın üzerine bırakıp kolumun altına sıkıştırdığım basket topunu serbest bıraktım. Boş sahada beceriksizce sektirdiğim topu elime alıp sağ bacağımın etrafında yere düşürmemeye çalışarak birkaç kez çevirdikten sonra aynı hareketi diğer bacağımla da uyguladım. İzlediğim videoda başlangıcı bu hareketle yapmam gerektiğini öğrenmemim sonrasında iki buçuk saattir bu lanet sıkıcı ama bir türlü de beceremediğim harekete çalışıyordum.

"Oluyor gibi lan." dedim ufaktan gelen heyecanla. Mırıldanmamın ikinci saniyesinde evren hiç bir bokun olamayacağını söyler gibi topu elimden kaçırttığında hareketsizce yuvarlanışına baktım. "Tamam...." dedim dişlerimin arasından, "Tamam olmuyor hiçbir şey. Bir halt beceremiyorum."

Olacaktı.

Tekrar elime geçirdiğim topu daha dikkatli bir şekilde hareket ettirmeye başladım bu sefer. "Top özürlüsüsün oğlum sen. Basketbol neyine lan?" dedim fısıldarcasına.

Üçüncü turu tamamladım.

"Kız senin bu halini görse top katili diye kaçar. Boka da hakaret etme. O bile senden güzel oynuyordur."

Beşinci turu bitirip topu sağ bacağıma tekrar verdim.

"Ortaokulda beden hocan futbolu tarihe gömme diye sana zorla gülle oynatmadı mı? Şimdi eline koluna hakim ol ve basket topunu kendinden ötede tut. Yoksa bakmaktan kendini alamadığın o kız kendini sahanın ortasına gömer de bakıp bakıp durduğun mezar taşı olur artık."

El değişimini hızlı bir şekilde gerçekleştirdiğim sırada birinci videoyu üstün başarıyla bitirip ikincisine başlayabileceğimin düşüncesi yüzüme salak bir gülümseme bıraktı. Oluyordu harbiden! İşte tam bu esnada tüm koordinasyonlarımın devre dışı kalıp topun uçuşa çıkması bir saniyeye mal oldu.

"Selman?"

Basket mi o?

Hayır lan!

Nükhet'in mi sesi o?!


18.01.23
Okunma: 193

Erkekler de Basketbol Oynayabilir ║ ½ 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin