DUYURU

363 42 1
                                    


Dostlarım...
Hitap ettiğim bu küçük kitleye geçmiş olsunlarımı iletmeyi ne kadar kendime vazife bilsem de herhangi birinizin şu an bizzat deprem bölgesinde yaşıyor ya da yaşamaya çalışıyor olma ihtimali beni çok çok büyük korkuya itiyor.

Normalde iki gün önce yayınlanayacaktım bölümü ancak ülkecek yaşadığımız olağanüstü felaketin ardından ne gram isteğim kaldı bölümü bırakmak için ne de bir başka bölümü yazmak için hevesim.
Aklım almıyor böylesi bir olayı. İnanın aklıma sokamıyorum. Ve beynime zorla girsin girmesin tüm bu yaşanılanlar birilerinin kaderi olması, hayatlarının sonu olması ya da ailesinin kaybı olması daha da sarsıyor. Her okuduğum haber, her izlediğim video ve o çırpınan insanların mesajlarıyla psikolojik olarak her yerden dayak yediğimi hissediyorum. Ki ben uzaktan seyirci kalan kitle olarak böyle hislere sahipsem mağduriyetin içinde olanları hayal dahi edemiyorum...

Yakınlarından mağduru olanlara gerçekten en içten geçmiş olsunlarımı iletiyorum ama bu dilek bile o kadar yavan geliyor ki. Elimden bir şeyin gelemiyor oluşu berbat ötesi bir his.

Allah hepimizin yar ve yardımcı olsun diyerek söze üç noktamı bırakıyorum.
Hepimiz sağlıcakla ve sıhhatle kalalım...

Erkekler de Basketbol Oynayabilir ║ ½ 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin