BÖLÜM 7

284 31 59
                                    

Üzgünüm bölüm biraz gecikti.Umarımm beğenirsiniiizzz :) Sizi seviyoruuummmm <3 :* :))

Hepimiz çoktan kalkmış,kahvaltımızı yapmış ve şu anda televizyon izliyorduk.Daha doğrusu izlemeye çalışıyorduk.Çünkü Niall'ın 'Acıktım'ları başladı.

Niall,oturduğu koltukta kafasını geriye atıp birkaç saniye tavanı izledi,sonra kafasını kaldırdı ve Zayn'i göstererek "Vay canına!Yürüyen bir yemek!" dediğinde kızlarla birlikte kıkırdadık.

Zayn gözlerini devirip "Ah Tanrı'm! Yine başladı." diye sızlanarak tek boş yer olan benim yanıma resmen kendini attı.Efe beni dürtüp güldüğünde çoktan kırmızdan bordoya geçmiştim.Taki Niall'ın tekrar "Açım!" diye böğürmesine kadar.

Elif ve Lou salona girip "Mutfakta hiçbir şey kalmamış. Aranızdan iki kişi alışverişe gitmeli." dediğinde Niall hışımla ayağa kalkıp "Daha fazla bekleyemem.Ben yemek yemeye gidiyorum!" deyip salondan çıktı.

"Ben Büşbüşümle giderim." Efe bunu söyler söylemez Lou araya girerek "Olmaz. Bu sıralar herkes 1D ve Enerji'yi kavgalı sandığı için siz,E5 oturun yerinize." dediğinde üzülerek Efe'ye dönüp onu yanağından öptüm.Zayn yerinde kıpırdanıp boğazını temizlediğinde Tuğba kıkırdadı.Tuğba bana bakarak ağzını açmış tam bir şey söyleyecekken Emre eliyle Tuğba'nın ağzını kapattı.Onlara güldüğümde Tuğba Emre'ye her zamanki 'Sen malsın biliyon mu?' bakışını attı.

"Herneyse, aranızdan biri şu alışverişe gidebilir mi artık?" Elif sitemle söylenince Liam "Benim sevgilimle buluşmam gerekiyor." Louis "Benim antremanım var." Harry "Benim işemem gerek." diyerek salondan çıktıklarında içimden 'Bizi bu kadar mı sevmiyorlar?' diye geçirdim.

One Direction grubundan geriye tek konuşmayan Zayn'e baktık. "Tamam.Lanet olsun. Ben giderim." deyince benim karnımdaki kelebekler twerk yapmaya başladı. Sıra bize geldiğinde Ayşe,Emin,Rumeysa ve Eray "Bize hiç bakmayın biz kaçar canlar." dedilger.Ebru ve Ersin"Filmin başlamasına bir saat var.Ancak yetişiriz." diyerek çıktılar.Bu arada şunu demeden geçemeyeceğim. Gerçekten birbirine tam yakışan bir çift oldular.

Tuğba ayağa kalkıp "Birimizin ekmek paramız için çalışması gerek.Ben şarkılarla uğraşacağım. Hadi bay." dedi ve bana göz kırpıp odaya çıkmasıyla piyangonun bana vurduğunu anladım.

"Pekala." diyip hazırlanmaya gittim.

Kendimi hemen banyoya atıp yüzümü yıkadım.İnanmıyorum! Lise aşkım olan çocukla birazdan alışverişe gideceğim. Ve iyi haber,hâlâ bayılmadım.

Odamda bir süre dolabımla bakıştıktan sonra sweatshirt ve kot ikilisinde karar kılıp giydim. Hafif bir makyajla hazırdım.Aşağıya indiğimde Zayn ortalıkta yoktu.Demekki daha hazır değil.Hayır yani kız olan benim ama ondan daha önce hazırlandım. Neyse.

Aradan geçen on dakikanın sonunda Zayn aşağıya inebildi. Evet tam on dakika!

"Keşke hiç zahmet etmeseydin. Ben şimdi iki kez alışveriş yapıp gelmiştim." dememle gözlerini devirip "Bu saçlar kendiliğinden olmuyor.Tabi bir de bu yakışıklılık." deyip göz kırpmasıyla gözlerimi kısıp ona baktım.

Tam kapıdan çıkacakken Tuğba'nın "Cangamı almayı unutma!" diye bağırmasıyla durup ona dönerek 'Sen mal mısın?' bakışımı attım. "Yine zekiliğini konuşturdun. Eti'nin Londra'da ne işi var gerizekalı?" gözlerini devirip"Tamam yani unutmuş olabilirim. Ne var?" demesiyle ona aldırmayıp Zayn'le arabaya bindik.

Sessiz geçen birkaç dakikanın sonunda Zayn "Ee hep böyle sessiz misin?" demesiyle son buldu.

"Yani,evet,genelde."

"Hiç de öyle görünmüyor."

"Ne?"

"Şu çocukla ve kızlarla bayağı bir konuşuyorsun.Ha,bir de Niall." demesiyle "Sadece bana yakın davrananlarla." diyerek son konuşmamızı yaptık.

Markete doğru yürürken aklıma gelen şeyle bir an durup Zayn'e döndüğümde hızını alamayıp bana çarptı. " Önüne baksana!"

"Asıl sen önüne bak.Durduğumu görmüyor musun?Kör müsün?! Herneyse ne alacaktık biz?"

"Senin unutacağını bildiğim için Lou'dan listeyi almıştım. Tanrı'ya şükür birimiz beynimizi kullanıyoruz."

Gözlerimi devirdim. "Aman ne güzel!Kötü çocuğumuz sonunda beynini kullanmış!" dememle gözlerini devirerek markete benden önce girdi. Öküz!

Kasada aldıklarımızı ödemek için parayı uzatmıştım ki bir el benden önce kartını uzattı. "Ne yapıyorsun?" Zayn bana bakıp "Asıl sen ne yapıyorsun? Ben varken sen mi ödeyeceksin bunları." dediğinde omuz silktim. "Ne var? Olamaz mı?İlla erkekler mi öder?" elindeki arabanın anahtarını bana uzatıp "Anahtarı al ve beni arabada bekle." demesiyle daha fazla uzatmayıp arabaya gittim.

Eve geldiğimizde ilk işim kendimi Ayşe'nin yanındaki koltuğa atmak oldu. Oflayarak kafamı kaldırdığımda bütün çocukların bize baktığını fark ettim.

Zayn yanıma otururken "Ne oluyor? Neden öyle bakıyorsunuz?" dediğinde Harry sırıtarak Zayn'e"Vay,adamım! Bize söylemeyi ne zaman düşünüyordun?" dedi.Ardından Louis'n de "Daha ayrılalı kaç gün oldu." demesiyle Zayn kaşlarını çatarak "Neden bahsediyorsunuz?" dediğinde Harry "Tüm magazin kanallarında resimleriniz dolaşıyor." diyerek televizyonu işaret etmesiyle oraya döndük.

Gördüklerimle ağzım resmen yere değecekti. "Oha! Bu nedir ya? Yalan haber bunlar." deyip telefonumu cebimden çıkarttım ve twitter hesabımdan bu haberi yalanladım.Zayn bunu fark etmiş olmalı ki bana dönerek "Neden umursuyorsun ki boşver.Her zamanki şeyler." dediğinde Louis onu dürterek "Belki de kızın sevdiği biri vardır.Nereden biliyorsun?" dedi imalı bir şekilde.Ben yine kırmızının elli tonuna geçtim.Gözüm Zayn'e kaydığında sadece omuz silktiğini gördüm.Evet,yine merhaba öküz Zayn.

Kapı çaldığında Louis sırıttı ve "Niall kapı." dediğinde Ayşe ancak benim ve Emin'in duyabileceği bir şekilde "Özentiler." dedi.

Niall "Harry kapı." dediğinde Harry "Tuğba kapı." dedi.Tuğba Harry'e 'Sen mal mısın?' bakışını atarak kapıyı açmaya gittiğinde tek anlayan ben olduğum için kıkırdadım ama kırıkırdamam kapıdan giren kişiyi gördüğümde son buldu.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin