İşte yeni bir bölümle karşınızdayız sayın okuyucular svsgshhd
Multi:Tuğba ve Büşra wefad svvsshsh
Vote vermeyi unutmayın bebek pandalaaar :**
BÜŞRA ♋
Bugün sabahtan beri stüdyodaydık ve resmen canımız çıktı.En son Tuğba etrafta uyuyacak bir yerler arıyordu ve James de onu azarlıyordu.
Herkes kendi kısmını tek tek kaydettiği için kayıt çok uzun sürmüştü.Özellikle Ebru'nun kısmı çok uzun sürdü.Çünkü bir türlü şarkıya odaklanamadı.Ya detone oldu ya sesi titredi ya da sözleri karıştırdı.Ve eminimki bunun sebebi Ersin'den başkası değil.Onu hala sevdiğine eminim.
°°°°°°
Eve geldiğimizde saat akşam 8 olmuştu!Kendimi en yakın koltuğa attım ve kafamı arkaya yaslayarak gözlerimi kapattım.Çocukların bir şeyler dediğini duyar gibiydim fakat o sırada uykuyla flört ettiğim için ne dediklerine odaklanamadım.Birkaç dakikanın sonunda tam uykuyla bir ilişkiye başlayacağımız zaman belimde ve bacaklarımın altında hissettiğim ellerle ilişkimiz başlamadan bitmek zorunda kaldı.Aman ne güzel.Gözlerimi açmamla kendimi havada buldum ve aniden telaşla bir şeylere tutundum.Etrafıma baktığımda ellerimin Nutellamın boynunda olduğunu ve beni tutanında Nutellam olduğunu anladım.Rahatça bir nefes vererek kafamı boynuna koydum ve bayıldığım muhteşem kokusunu içime çektim.Gülümseyerek "Benim bebeğim çok mu yorulmuş?"diye sorduğunda kafamı onaylarcasına salladım ve "Hemde nasıl.Yakında sırtımda aptal rapunzelinki gibi bir kambur çıkacak diye korkmuyor değilim."dediğimde güldü ve daha sonra sesini -nasıl yaptığına bir anlama veremediğim bir şekilde-seksi hale getirerek "İstersen sana masaj yapabilirim.Biliyorsun bu konuda iyiyim."dedi.Ben ise şaşırılacak bir şekilde kızarmadım!Allah'm ilk kez!Ve bende birazcık yaramazlıktan bir şeyin olmayacağını düşünerek dudaklarımı boynuna bastırdım ve daha sonra gülümseyerek kulağının arkasını öpüp "Aslında hiçte fena olmaz.Yapabilirsin sanırım."diye aynı onun gibi seksi bir şekilde fısıldadım.Bacaklarımı tutan elleri bacaklarımı sıkmaya başlayınca gülümsedim ve kafamı geri boynuna koydum.Saniyeler sonra odama girmiş beni yatağıma yatırmıştı.Hemen sonrasında Zayn aniden üstüme çıkıp dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı.Ben şaşkınca ne yapacağımı bilemeden dururken aklıma benim hiçbir şey yapamayan bir kız olduğumu ve benden sıkılması olasılığı gelince telaşla karşılık vermeye başladım.Bundan cesaret almış olmalı ki elinin birini belime indirdi ve yarım tişörtümün açık kalan kısımlarına değen elleriyle kendimi tutamadım ve hafifçe inledim.İnlememle dudaklarımın üzerindeki dudakları gerildi.Gülmüştü.Harika!Sen görürsün Malik!Bende aynı şekilde ondan karşılık alabilmek için elimi saçlarına daldırdım ve saçlarıyla oynamaya başladım.Ama hiçbir ses çıkmadı.Pekalaa...Daha sonra alt dudağını emip ısırarak kendime doğru çektim.Fakat gene bir ses çıkmadı.Of!Niye inlemiyorsun aptal nutella?!Acaba benden etkilenmiyor mu?!Etkileyici değil miyim?!
İçimdeki hırsla asla yapamayacağım birşey yaptım.Kendi vücudumu sertçe Zayn'in vücuduna yasladım.Vee işte bu kadar!Zayn gözleri kapalı bir şekilde hırlarcasına inledi!Aslında şuan utanmam gerekirdi fakat sadece zaferle gülümsüyordum.Gözlerini açıp şaşkınca bana baktı ve ben daha ne olduğunu anlamadan üstümden kalkarak koşar adım banyoya girdi ve kapıyı da kapattı.OHA!Az önce ne oldu öyle?!Ah!Zayn Malik tahrik mi oldu yani?!Hemde onu BEN tahrik ettim!Ahahah.
Kendimi dizginleyerek yataktan kalktım ve üzerime patili pijamalarımı giyip saçlarımı da tepeden dağınık topuz yaptım.Yatağa yattığımda Zayn'de banyodan çıktı ve yatağa oturarak tişörtünü çıkardı.-Tişörtle uyuyamıyorda.-Ben ise ona bakarak güldüğümde kaşlarını çatıp "Gülme başbelası.Senin yüzünden kasıklarımdaki ağrıyla uyumaya çalışıcam."dediğinde gülümsemem kahkahalara dönüştü."Ne?Ben bir şey yapmadım ki."diye kendimi savunmaya geçtiğimde gözlerini devirdi ve yatarak beni kendine çekti.Bende kafamı göğsüne koyduğumda saclarımı okşadı ve uykuya daha da yaklaştım."Bana neler yaptığını bir bilsen başbelası."diye mırıldandığında ben çoktan uykumla yeni bir ilişkiye adım atmıştım bile.