Bölüm 1

921 53 9
                                    

HERKESE MERHABA :)

YENİ BİR HİKAYEYLE KARŞINIZDAYIM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM. :)

TUĞBA♎

Uyandığımda etrafıma bakındım.

"Günaydın." dedi Büşra.Ona gülümsedim.Sarı saçları,beyaz teni ve bal rengi gözleriyle muhteşem görünüyordu.

"Uyandı mı?" dedi Rumeysa elindeki sandviçi yemeye devam ederken.Esmer teni siyah kıvırcık saçları ve ona uygun siyah gözleriyle harika görünüyordu.

"Gördüğün gibi." dedim gülümseyerek.

"Sonunda." dedi Ayşe.Kahverengi saçları,sarışın teni ve açık kahverengi gözleriyle süper görünüyordu.

"Günaydın." dedi Ebru gülümseyerek.Ona gülümsedim.Esmer teni,boyanmış koyu kızıl saçları ve elaya kaçan gözleriyle çok güzel görünüyordu.

Ben,kumral dalgalı saçlarım,sarışın ten rengim ve kahverengi gözlerimle kızların dediğine göre söylenecek kelime bulunamadık,bana göre ise idare eder görünüyordum.

Etrafa bakındığımda uçağın çoktan indiğini gördüm.

"Ne zaman indik?" diye sordum şaşırarak.Genelde bu kadar uyumazdım.

"Yeni.Hadi inelim artık." dedi Ayşe ve koltuğun üstündeki bölümden çantasını aldı.İlk o uçaktan indi.

Ayağa kalktım,yukarıdaki bölümden çantamı aldım ve güneş gözlüğümü taktım.Uçaktan en son ben inmiştim.Havaalanına girdiğimizde çığlıklarla karşılaşınca gülümsedim.Hayranlarımız çoktan gelmişti.Onlara yaklaştık ve imzalarımızı dağıtmaya başladık.İsteklerine göre fotoğraf da çekiliyorduk.

Korumalarımızdan Asya gelip beni onlardan uzaklaştırmaya çalıştığında hayranlarımızdan birinin elini tuttuğumda kız bana şaşkınca baktı.Sırıttım ve ona 'Seni seviyorum.' dedim ve elini bırakıp Asya ile birlikte gitmeye başladım.

"Bunu yapmayı bırakmalısın." dedi ciddi bir şekilde.

"Neyi?" dedim kaşlarımı kaldırıp dudaklarımı büzerek.

"Hayranlarına sarılmayı yada ellerini tutmayı bırak.Hatırla biri saçlarını kesmişti.Onlar tehlikeli." dediğinde gözlerimi devirdim.

"Yapmaa.Hepsi öyle değil.Hem bak yeni bir saç şeklim oldu." dedim sırıtıp saçlarımı sağa sola salladım ve ellerimle kabarttım.Gözlerini devirdi.

"Tabi canım zaten saçları kesildiğinde ağlayan bendim." dedi Pekala saçımı o çılgın hayran kestiğinde bütün gün ağlamıştım.Yani sizinde belinizde olan saçlarınız bir anda omuzlarınıza ancak gelecek şekilde olsa ağlardınız herhalde.Tamam biraz kesse 'Neyse.' Der geçerdim ama bu kadar uzun da kesilmez ki.

"Onları seviyorum.Seviyoruz." dedim ve arabaya bindim.Büşra vine çekiyordu.

"Evet.Buraya gelmenin heyecanını yüz şeklinizle gösterin." dedi.Uzun zamandır bu şehre gelmemiştik.

Önce Ayşe'yi,sonra Rumeysa'yı,sonra Ebru'yu,sonra beni ve en sona da kendini çekti.Yüz şekillerimiz çok saçmaydı ve gülmekten ölüyorduk az kalsın.Gözlerime biriken yaşları sildim ve gülmemi yavaşlattım,en sonunda da durdurdum.

"Ay öldüm." dedi Ayşe karnını tutarak.Hepimiz başımızı sallayarak ona katıldık.

"Evet kızlar,otele gider gitmez hemen hazırlanın.Fazla zamanınız yok." dedi Elif öne oturarak.Elif bizim baş stilistimizfik.O bizim ablamız gibiydi.Onunla çok iyi anlaşırdık.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin