Bölüm 27

106 19 5
                                    

Selam bebek pandalarıım.Yeni bölümümüzle karşınızdayız.Bu arada hepinize bu yeni yılda mutluluk,huzur,sağlık ve aşk diliyoruz.Aşk olmazsa olmaz eheheh.

Vote vermeyi unutmayıın :**



BÜŞRA ♋

Hangi yüzle gelir buraya!Birde sarhoştum diyo!Ne yani bende dün sarhoştum ama gidipte birileriyle yatmadım!Gerizekalı!Agh!Ondan nefret ediyorum!Beni kendine bağladığı için,ilk öpücüğümü aldığı için ondan nefret ediyorum!

Bahçeden hızlıca çıkmış aynı hızla odama giderken köşeyi dönmemle burnumun sert birşeye çarpması bir oldu."Ah!Burnuum!"diye çığırıp elimle burnumu ovalayarak kafamı kaldırdığımda bana gülerek bakan bir Zayn'i beklemiyordum."Ne gülüyorsun?Sayende burnum kırılmış olabilir tamam mı?!Hem o kadar da kaslı durmuyorsun ama çüş yani burnum kırıldı resmen!"diye sinirle saçmalamaya başladığımda Zayn daha çok güldü ve sonunda konuşmayı başardı.

"Üzgünüm.Ama sende yere bakıcağına karşına bakarak yürü.Yoksa sadece kırılan burnun olmayabilir."dediğinde sinirle ona baktım ve "Sağol.Gerçekten Zayn.Eğer uyarmasaydın ne yapardım ben!"diye söylenerek ilerleyeceğim zaman bunu engelledi ve "Dur.Sana kendimi affettirmek istiyorum.Hadi gel starbucksa gidelim.Hem bir arkadaşım da olacak seni onunla tanıştırırım."diye söylrdiğinde ilk önce şaşırdım.Sonra heyecanlandım!Sonra aşağıda Luke'un olduğu aklıma geldi ve bunun iyi bir fikir olduğunu düşündüm."Şey taman o zaman.Ama biraz bekle üstümü değişip geliyim."dediğimde kafasını salladı ve "Tamam ben aşağıda bekliyorum."dedi ve merdivenler inmeye başladı.Allah'mm!Ay heyecan bastı şimdi!

******

Üzerime siyah dizleri yırtık olan pantolonumu,üzerime göbeği açık olan siyah beyaz çizgili olan tişörtümü,deri ceketimi ve siyah deri topuklu botlarımı giymiiiiş,saçlarımı köpükle kıvırcıklaştırmış,rimel ve dudak parlatıcısıyla tamamdım.Evden çıkarken bilerek Luke'a baktım ve 'neler kaçırdığına dönde bir bak gerizekalı' bakışımı attım.Tabi o gerizekalı nerden anlayacak.Peh!Ama bana öyle bir baktıki yüzündeki pişmanlık,üzüntü ve hayranlığı gördüğüme yemin edebilirim.Ama kendisi kaybetti tamam mı!

Araba starbucksın önünde durunca Zayn'e döndüm."Kameralar varsa ne yapıcaz?Ali dikkat etmemizi söyledi."dedim."Hmm.Beraber inelim ve gülümseyerek içeriye doğru gidelim.Eğer soru sorarlarsa sadece arkadaşız diyoruz.Başka çaremiz yok.Hadi."diyip kapıyı açmasıyla bende telaşla kapımı açtım ve aşağı indim.Etrafta hiç kamera gözükmüyordu.İyi bari.

İçeri girdiğimizde Zayn etrafa bakındı ve aradığı şeyi bulmuş gibi bir ifadeyle-siz anlayın işte-oraya doğru ilerledi.Büşra kimki zaten hiç takma beni ben gelirim ya!Bir masanın önünde durunca arkadaşının bir KIZ olduğunu anladım.Hemde GÜZEL bir KIZ.Onunla sarıldıktan sonra sonunda aklına gelebildimki bana döndü ve "Bu lise arkadaşım İsabel."dedi daha sonra -telefondaki-İsabel olduğunu öğrendiğim kıza dönerek "Bu da bizimle aynı evde kalan Enerji grubundan Büşra."dedi.Evet.Harika.Sadece Enerji grubundaki Büşra.

İsabel elini uzatıp "Memnun oldum."dediğinde bende yapmacık olan bir gülümsemeyle elini sıktım."Bende öyle."dedim ve oturdum.En azından benim yanıma oturdu Zayn.Allah razı olsun!Gerizekalı,yakışıklı,seksi nutella!Ah inanmıyorum bunu şuan buldum!Ahahah!Ona artık nutella diyicem kızlaaar!Eheheh!

TUĞBA ♎

Büşra Zayn'le beraber dışarı çıkacaklarını söyleyip gittiklerinden beri Luke sürekli söylenip Louis'in getirdiği biraları içiyordu.Daha sonra içmekten sızıp kaldı ve Niall'da Ashton'ı arayıp Luke'u almasını söyledi.Hayır yani neden Calum ya da Micheal değilde Ashton!

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin