Selaaam.Bugün Zayn'in doğum günü şerefineee özel bir bölüm avashshs.
İyiki doğmuş Nutellam :)
Vote vermeyi unutmayın bebek pandalarımm :**
RUMEYSA♐
3 HAFTA SONRA
Sabah evdeki gürültü ile uyandım.Her zamanki gibi.Aşağı indiğimde çocuklar fifa oynuyorlardı.Demek ki o yüzden bu kadar gürültü var.Bugün oyun günleriydi ve bu yüzden 5SOS de burdaydı. Evet 5SOS.Bu 3 hafta içinde Büşra zorda olsa kendini toparladı ve artık daha iyi.Artık ağlamıyor,Luke buraya geliyor ama hiç konuşmuyorlar sadece merhaba merhaba.Onların ayrılıkları medyaya bomba gibi düşünce mecburen Luke'un sevgili yapması gerekiyordu ve şuan bir sevgilisi var.Adı Arzaylea mı neymiş.Amaan her ne boksa işte.Kız tam bir makyaj güzeli.Mübarek bütün boyayı sıvamış.Selena Gomez özentisi.Peh!Büşra ondan daha güzel.İlk zamanlarda Büşra ağlamıştı falan ama sonradan alıştı ve artık takmıyor.Ya da bize belli etmemeye çalışıyor.Bilemiyorum.
Koltuğa oturup ekrana baktım.Louis her zamanki gibi hepsini haklıyor.Ehehh.Micheal ve Luke Louis'e sövüp dururken o ise sadece sırıtıyor ve futbolda ne kadar harika olduğunu,Ronaldo'nun ona kayıp ikizi olduğunu söylediğini iddia ediyordu.En sonunda çocukları çıldırtmış olacak ki Louis'in elinden oyun kolunu aldılar ve onun yerine Zayn'e verdiler.Louis ise kalkmış havalı havalı yanıma doğru geliyordu.Yanıma!
Kendini yanıma atınca bacaklarını ayırıp kendini aşağıya doğru çekti ve bana dönüp "Gördün mü yine ezdim onları.Hayır neden hala zorluyorlar anlamıyorum.Ben mükemmelim."dedi ve havalı havalı ekrana bakmaya başladı.Bende onunla dalga geçmek amaçlı "Ronaldo halt etmiş.Sen ondan daha iyisin.Yani futbolda."deyip güldüğümde ciddi ciddi dediğimi sanmış olmalı ki bana göz kırptı ve geri önüne döndü.Aptal seksi popo!
BÜŞRA ♋
Şuan oturmuş Calum'la konuşuyorum.Açıkçası grupta Luke'tan sonraki yakın olduğum kişi Calum'du.Bana aynı bir kız kardeşiymişim gibi davranıyor ve bu çok hoşuma gidiyor.O gerçek bir dost.Herşeyini konuşabileceğin,güvenebileceğin biri.Onunla dertleşiyoruz.Aynı şuanda olduğu gibi.Aslında benimle sırf Luke için konuşuyor sanmıştım ama O bana Luke'la ilgili hiçbir şey sormadı ve anlatmadı.Hatta Luke dışında her şeyi anlattı,eski sevgilileri gibi.
"Biliyor musun geçen gün hayranlardan biri Micheal'a mesaj atmış.Mesajda 'Hey emo!Seni çok seviyorum ve tabiki ikizlerimde öyle!'yazmış ve ikizlerinin resminide atmış.Micheal o resmi görünce kendini odasına kapattı ve orda neler yaptığını Tanrı bilir."deyip güldüğünde anlamayarak ona baktım ve "İkizler de kim?"diye sorduğumda ilk önce şaşırdı daha sonra kahkaha attı ve "Göğüsler!"dedi.Ben ise ilk önce şaşırdım daha sonra iğrendim daha sonra ise dayanamayarak kahkaha attım."İğrenç!Hangi gerizekalı kız böyle birşeyi yaparki?!"diye sordum hala gülerek "Tatlım biz mükemmel ve seksiyiz.Erkekler bile bizi gördüğünde gay olmak istiyorlar."dediğinde suratımı buruşturup kafasına bir tane vurdum ve "Kes sesini egoist punkçı!"dediğimde güldü ve elini koltukta arkama attı.Bende önüme dönünce gözlerim bir zamanlar hayranı olduğum ama şuan da hiçbir duygu barındırmayan mavi gözlerle buluştu.Buluşur buluşmazda ayrıldı zaten.Onunla aynı ortamda bulunmaya bile zor alışmışken yüzüne bakmaya daha alışamam.
Liam'ın bağırışıyla ona döndük."Hey!Hadi doğruluk mu cesaret mi oynayalım!Çok zevkli olur!"demesiyle gözlerimi devirdim.Bu oyundan nefret ediyorum.Kızlarla bi keresinde oynamıştık ve ben cesaret demiştim Ebru ise bana duvarı yalamamı istemişti.Ben duvarı zorla yalarken kızlar hep beraber wrecking ball söylemişlerdi.Ah!
Herkes onaylarken bir tek ben kalmıştım ve bende mecburen kabul etmek zorunda kaldım.Çünkü hepsi bana eğer olumsuz cevap verirsem saldıracaklarmış gibi bakıyorlardı.