Geç geldiği ve kısa olduğu için üzgünüzz... İnternet olmadığı için paylaşamıyorduk.
Neyyse :) Umarım beğenirsinizzz :)
TUĞBA
Sabah uyandığımda Büşra'yı yanımda görmeyince bir şaşırdım.O erkenden hayatta kalkmazdı.Şaşkınlığımı yarıda kesip yataktan kalktım.
Size dün gecenin bir özetini geçeyim.Dün gece bizimkilerin gelme sebebi Ersin ve Ebru'nun kavga etmesiymiş.Niye kavga ettiler daha bilmiyoruz.Kesin Ersin yine gerizekalılığını kullanarak Ebru'ya bir şey söylemiştir, Ebru da yine duygusallağını kullanıp bir şey söylemiştir, böylece kavga başlmıştır.Ersin Ebru'yla konuştuktan sonra sinirle gitti.Tabi bizimkiler de onların peşinden.Ebru da ağlayınca biz onun yanında kaldık.Zayn,Harry ve Louis bizde Liam ve Niall da Ayşelerde kaldı.
Üzerimi değiştirmeden baykuşlu geceliklerimle aşağı indim.Herkesi salonda görünce telefondan saate baktım.Oha saat öğlen onikiyi sekiz geçiyor.
"Ben eve gidip geliyorum." dediğimde salona yeni giren Ebru bana gülüp başını onaylarcasına salladı.
"Çabuk gel.Video günü yapacağız." diye bağıran Büşra'ya "Tamam." deyip Ebrulardan çıkıp hızla bizim eve koştum ve üzerimi değiştirip saçlarımı düzleştirdim ve güzel bir fotoğrafımı çekip instagrama atacaktım ki aklıma dün Ashton ve Luke ile görüntülü konuşmamızda çektiğim resim aklıma geldi ve bu resmimden vazgeçip onu attım.Altına da 'Mesafeler engel değildir.' yazdım.Birazdan bir sürü yorum ve beğeniler gelirdi.Ve sonra manşetlerde yine biz olacaktık.Büşra ve Luke'un sevgili olduğu doğrulanmış gibi herkes beni ve Ashton'ı sevgili sanacaklardı ama pek de umursuyor değilim.Fazla yorum falan gelirse zaten resmi kaldırırım.
Ebrulara geldiğimde Büşra mutfakta patlmış mısır yapıyordu.Onun yanına gidip "Yardım edecek bir şey var mı?" diye sordum.Başını iki yana sallayıp "Hayır.Sen salona geç hadi.Bende geliyorum." dediğinde başımı onaylarcasına salladım ve salona geçmeden önce dolaptan Pepsiyi çıkarttım.Dolaplardan da tepsi ve bardakları çıkartıp kolayı koydum ve tepsiyle salon geçtim. Rumeysa elimdeki kola dolu bardakları görünce "Ah!Hayır!" dedi.
"Ne oldu?" dedi Harry merakla Rumeysa'ya.
"Kola kafa yapıyor." dediğinde gözlerimi devirdim.Hayır ne var yani kola içtikten sonra gülüyor yada bazı aptalca hareketler yapıyorsam.Ne var yani!Eğleniyorum ben!
"Eveeet.Mısırlar da geldiğine göre perdeler kapansın." dedi Büşra elinde tepsiyi tutarken Ayşe'ye. Ayşe Büşra'yı onayladı ve perdeleri kapatıp Ebru'nun yanına oturdu.
"İlk izleyeceğimiz video Tuğba'nın." deyip videoyu başlattı Rumeysa.
"Blank space baby..." elimde kola, bir gün öncesinden kontrol etmeye gittiğimiz konser alanında platforma çıkmış,Taylor Swift'in taklidini yapıyor ve sesimi incelterek şarkı söylüyordum.Hepsi gülmeye başlarken ben yüzümü buruşturdum. Bula bula en iğreç videomu bulmuşlar.Çok merak ediyorum acaba çok mu aradılar.Neyse.Ebru'nun dünden beri asık suratının düzelmesi için bunu çekecektim.
"Ot ota demiş ki biz 30." videoda yankılanan kahkahamla kızlar aynı o günkü gibi gözlerini devirdiler.Çocuklar zaten bir şey anlamadıkları için sadece izliyorlardı.
"İkinci videomuz Ebru'dan.Kafesinden kaçan tavşanını yakalamaya çalışırsa." diye açıklama yaptı Rumeysa.
"Evett.Ebru'nun tavşanı Zıpzıp kaçarsaa." videodan Ayşe'nin sesini duyduğum an kıkırdamaya başladım.