Bölüm 36

146 19 0
                                    


Hepinize Adele'den hello bebek pandalar sbsbsb.Uzuun bir aradan sonra yeni bölümle karşınızdayız.Biliyorsunuz LYS var ve sürekli yazamıyoruz.Bu arada votelar çok düşük ve bu bizi çok üzüyor.Lütfen okuduktan sonra vote vermeyi unutmayın.Hepinizi öpüyoruz :*

Multi:Böyle tatlı birşey olamaaz *_*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TUĞBA

Naill'ın verdiği kıyafetlerle Theo'yu sıkıca giydirdim. Dışarısı akşam olduğu için iyice soğumuştu ve onun hasta olmasını istemiyordum. Bende Theo'nunkine çok benzeyen montumu giyip atkımı taktım ve Theo'nun elinden tutup birlikte salona geçtik. Normalde onu kucağımdan indirmezdim ama o inmek istemişti.

"Pekala. Biz gidiyoruz." deyip el salladığımda civcivde bana baktı ve gülümseyip salondakilere el salladı. Oyş senin ellerini yerim ben ya! Çocukları gerçekten çok seviyorum!

"Oha çok tatlı olmuşsunuz." dedi Ebru sırıtırken. "Teşekkürler canım." deyip saçımı geriye attım ve kıkırdayıp "Sende gel." dediğimde başını iki yana salladı.

"Ben gelmek istiyorum." diyen Harry'e baktım ve kalp atışım ritmini bozdu. Hadi ama! Ona gülümseyip başımı salladığımda ayağa kalktı ve salondan çıktı. "Başka gelmek isteyen?" diye sorduğumda "Nereye?" diye sordu arkamdan Büşra. Ona döndüğümde Zayn'le birbirlerine sarılırken görünce sırıttım. Sonunda! Yani onların küsmesini asla istemezdim -Zayn'i sevmesem de.-

"Parka gidiyoruz. "dedi civciv ellerini sevinçle birbirine vurup gülerken. Ona gülüp "Ama ben seni yerim ya." dedim ve eğilip onu öptüm.

"Kiminle?" diye soran Büşra'ya arkasındaki Harry "Benimle." dediğinde "Sadece sen, Tuğba ve Theo mu?" diye sorduğunda Harry başını salladı. Büşra sırıtıp bana bakınca gözlerimi büyüttüm ve boğazımı temizleyip "Sizde gelsenize." dediğimde Zayn "Olabilir. Ne dersin?" diye sordu Büşra'ya bakıp. Büşra bir Harry'e bir de bana baktı. Başımı salladığımda gülümseyip "Pekala. Üzerimi giyip geliyorum." dediğinde gülümsedim. En azından biraz da olsa rahatlamıştım.

Büşra'da aşağı inince Zayn'le birbirine benzeyen montlarını giydiler ve çıktık.Ben Theo'nun elini tutmuş yanımızda Harry'yle giderken Büşra'da Zayn'le arkadan geliyorlar.Evimize en yakın olan ÖRDEKLİ parka gidiyoruz.Aslında şuan itiraz edip başka parka gidelim diye ısrar ederdim fakat hem hava soğuk olduğundan Theo üşüyüp hasta olabilir hem de yanımızda Büşralarda olduğu için sesimi çıkarmıyorum.Parka vardığımızda Theo hemen salıncaklara koştu.Sitenin parkı olduğu için ve bu saatte herkes evinde olduğu için park boştu yani Theo için endişelenmemize gerek yok.Salıncağa binmesine yardım edince ben arkasına geçip sallamaya başladım."İstersen ben sallayabilirim.Sende Zaynlerin yanına oturabilirsin."diyen Harry'e gülümseyerek "Gerek yok.Ben sallarım.Hem baksana şuna çok tatlı.Hiç bırakır mıyım?"dediğimde "Tamam o zaman hadi eğlendirelim Theocuğu."dedi aynı şekilde gülümseyerek.Daha sonra Theo'yu sallandırdık,kaydıraktan kaydırdık tabi arada Harry Theo'yu kucağına alıp kaydı.Daha sonra Zayn ve Büşra'da onlara katılarak kaymaya başladılar felan neysee.Tahtıravalliye binen Zayn ve Büşra'ya gülmekten karnıma ağrılar girdi.Büşra havada kalmıştı ve Zayn'e onu indirmesi için etmediği tehdit kalmadı.En sonunda Zayn'e gece onunla yatamayacağını söyleyince telaşla yerinden kalkan Zayn sayesinde Büşra hızlıca yere inmiş oldu ama tahtıravalli hızlıca yere değdiği için sanırım poposu ağrımış ve Zayn'e küfürler ederek vurmaya başladı.Zayn ise gülse mi ağlasa mı bilemeyerek Büşra'dan özür dilemeye başladı.O sırada Harry'yle hem onlara gülüyorduk hem de Theo'ya bakıyorduk.

En sonunda hava iyice soğuduğundan eve doğru yürüdük.Büşra arkadan "Theo gece benim.Beraber uyuyucaz.O yüzden son saatlerinin tadını çıkar."deyince kaşlarımı çattım."Neden seninle yatıyormuş?Buna o karar versin bence."dedim ve konusmasına izin vermeden Theo'nun önünde eğilerek "Theocuuk bu gece kiminle uyumak istersin?Benimle mi onunla mı?"diyerek Büşra'yı gösterdim.Theo ise şaşkınca bir bana birde Büşra'ya baktı.Daha sonra sanki yeni farketmiş gibi Büşra'yı göstererek "Lisaaa!"dedi ve elimi bırakıp ona koştu.Hobaa.Lisa da kim?!Peh sen benim gibi güzel kızı bırak tabi.Hıh.Büşra Theo'yu kucağına aldı ve "Merhaba bebeğiiim."deyince Theo onun yanağını öptü.Büşra ise gülümseyerek geri Theo'yu öptü ve daha sonra bana dönerek dil çıkardı ve Zayn'le beraber bizi geçip önden gittiler.Bende Harry'e dönerek "Nerede hata yapıyorum acaba?Hayır yani benim gibi güzelim kızı bırakıp gitti.Kendi kaybetti."deyip saçlarımı savurarak yürümeye başladım gülen bir Harry'yi arkamda bırakarak.O da kaybetti hıh.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin