Bölüm 32

107 18 4
                                    

Selamın aleyküm bebek pandalar sbshsjs.

Zayn'in Usher ve Chris Brown'la yaptığı düet diyorum başkada birşey demiyorum-_-

Bol bol vote vermeyi unutmayın lütfenn :***

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

BÜŞRA

Bugün gözlerimi taciz eden güneş ışınlarıyla açtım.Üzerime bir ağırlık çökmüş gibi hissediyorum.Etrafıma bakınca neden böyle hissettiğimi anlamış oldum. Çünkü Zayn'in bir kolu ve bir bacağı üstümdeydi.Hayır yani bu kadar zayıf gözükürken nasıl olurda bu kadar ağır olur?!Zorla yüzümü ona doğru dönünce gördüğüm manzarayla öylece kaldım.Güneş ışınları siyah saçlarına vurduğundan parlıyordu.Dudakları öne doğru uzanmış hafif aralıktı ve horlarken bile nasıl bu kadar inanılmaz gözüktüğüne şaşırdım.Elimi yavaşça saçlarına götürdüm ve okşadım.Yumuşacık!Daha sonra ise gittikçe uzayan sakallarına dokundum ve okşamaya başladım.Hala onun benim olduğuna inanamıyorum.Ben lisedeyken ona baya takıktım ve her cümlemin içinde onun ismi geçerdi. Herkes benimle dalga geçiyordu ama ben onları takmıyordum. Yani onların 'Zayn Malikiyevmiddin Ahaha. 'gibi ya da 'Zayn Malik Nerede yaşar? -Malikhanede ahaha'gibi saçma esprilerine takacak değildim.Ama Tuğba hep inanırdı. Hayallerine inanırdı.Bize hep 'Olacak ben biliyorum.Inanıyorum.'derdi ama ben hiç inanmazdım. Bana hep uzak ve saçma gelirdi.Ama gelin görünki şuan hayallerimin kucağında yatıyorum ve o şuan muhteşem parlak gözleriyle bana bakıyor.Hey! Ne zaman uyandı bu?!

"Şey Günaydın. "dediğimde bana gülümsedi ve neler düşündüğümü sormadı.Sağolsun.Yoksa ne derdim bilemiyorum."Günaydın başbelası."deyip dudaklarıma doğru eğildiğinde kafamı hızlıca yastığıma gömüp boğuk çıkan sesimle "Dişlerimi fırçalamadım. "dedim.O da gülerek "Bende fırçalamadım.Yani sorun yok."diyerek kollarımdan tutup kendine çevirdi ve dudaklarıma dudaklarını bastırdı.Geri çekilince ona utançla baktım."Sabahları ayrı bir güzel olduğunu söyleyen oldu mu ? Umarım olmamıştır. "demesiyle güldüm ve "Sadece Rumeysa.Ama o genelde uyuşturucu bağımlılarına benzediğimi söyler."dedim.O ise güldü ve "Çok güzel bir uyuşturucu bağımlısı."deyip kahkaha attı. Ben ise şakadan omzuna yumruk atıp "Çok güzel bir iltifattı.Sağol sevgilim."diyerek yataktan kalkıp tuvalete doğru gidiyordum."Nereye?!"diye böğürünce yerimde zıpladım ve ona dönerek aynı şekilde "İşemeye!"diye bağırdım.O ise yine bayıldığım kahkasını atıp daha sonra yüzüne çarpık bir sırıtma yerleştirerek ve kollarını kafasının altında birleştirerek "Yardıma ihtiyacın olursa buradayım bebeğim.Seslenmen yeterli."deyip göz kırpınca kaşlarımı çattım ve yanımda duran koltukta yastık alıp kafasına fırlattım."Aptal"

☆☆☆☆☆

Zayn'le beraber mutfağa indiğimizde masada sadece Tuğba, Harry ve Louis vardı. "Günaydın. "deyip Tuğba'nın yanına oturdum.Zayn ise karşıma Harry'nin yanına oturdu.Louis pis pis sırıtarak "Günaydın aşk böcekleri.Geceniz nasıl geçti?"diye sorunca benim tükürük yine beni boğmaya başladı ve Tuğba'nın suyunu alıp içtim.Zayn ise Louis' in koluna vurup "Kapa çeneni Lou."dedi.Ama Louis yine sırıtarak "Ne? Ben birsey demedim ki.Sadece rahat uyudunuz mu merak etmiştim."dedi.He he bizde malız zaten anlamadık.Zayn "Fazla merak iyi değildir sigortalı popo.Ama eğer çok merak ettiysen söyliyim. Evet.Sevgilimin kollarında çok iyi uyudum.Uyuduğum en iyi uykuydu.Sana ve sevgiline de tavsiye ederim."deyip göz kırpınca yerime sindim ve orada kızardım.Daha sonra aklıma gelen şeylerle Tuğba'ya döndüm ve "Ee hayallerimin setinde ve hayallerimin kişisiyle neler yaptınız?"dememle Zayn "Hadi amaa sevgilin benim ve ben buradayım.En azından ben buradayken o neresine hayran olduğunu anlamadığım çocuk hakkında konuşma."demesiyle ona gözlerimi devirdim ve Tuğba'ya soran gözlerle bakmaya devam ettim. O ise gözleriyle Harry'I işaret edip "Sonra anlatırım ya."dediğinde bende başımı anlarcasına sallayıp kahvaltıma döndüm.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin