Bölüm 24

114 18 11
                                    

Votelarımızın düşük olması bizi üzüyor gerçekten.Amaaa sizi seviyoruuuz

TUĞBA ♎

Havuzun içinden çıkmaya çalışan Ebru'ya yardım eden Ayşe'ye baktım. Ebru'ya söyleniyordu ama Ebru onu umursamayıp kıkırdıyordu.

Aramızda sadece Ebru ve Rumeysa içerdi. Onlara kıkırdayıp salona girdim. Salon kapısından hızla geçen ve ardından evin kapısını çarparak kapatan Luke'a kaşlarımı çatıp merdivenleri çıktım. Kavga mi ettiler acaba? Büşra'nın odasına kapıyı çalmadan girdim. Ne?! Bir de çalayım mı? Ay hiç uğraşamam. Hıh! Yatakta sessizce ağlayan kuzenimi gördüğümde dudak büzerek yanına gittim. Ayakkabılarımı çıkartıp yatağa oturduğumda bakışları beni buldu. Cebimden hangi amaçla aldığımı bilmediğim peçeteleri ona uzattım. İçime mi doğdu artık naptı. Yatakta doğruldu ve peçeteleri elimden aldı. "Noldu?" diye sordum fısıltıyla. "B.biz"hıçkırıklarından konuşamadığı gibi gözyaşları daha da arttı. Ona sıkıca sarılırken içim sızladı. İlk defa böyle ağlarken görüyordum onu. Gözlerim dolduğunda kırpıştırıp "Aman. Bir yerlerimin girizikalıları." dedim kendimi gülmeye zorlarken. O d nefes verir gibi güldü. Gerizakalı Luke. Ama ben bilidim bölle olacağını. Hepsi mi götün teki olur yav. Ben bu yüzden sevgili falan istemiyordum. Oh kafam böyle rahat benim ya.

RUMEYSA♐

Öğleye kadar uyusam da uykumu alamamıştım ve bir huzursuzluk vardı. Hayır olsun yani ne diyeyim. Rutin işlerimi halledip üzerimi değiştirdim ve aşağı indim. Mutfağa girdiğimde Ebru'yu gördüğüme şaşırdım çünkü dün gece havuzdan çıktıktan sonra kendine gelmiş ve parti bitince gece falan dinlemeyip evin her yerini temizlemişti. Etrafa bakındığımda kimseyi göremedim. Kahve makinasına kahveyi koyarken "Günadın Ebruş." dediğimde yediği mısır gevreğinden başını kaldırıp gülümsedi.

"Günaydın Rumi."

"Niye kimse yok?"

"Çocuklar erken çıktılar. Stüdyoda işleri varmış.Ayşe salonda.Tuğba ve Büşra'yı da biliyorsun zaten onlar daha uyanmaz." dediğinde gözlerimi devirip "Bilmez miyim.Yarın sabah nasıl kalkacaklar merak ediyorum."diye söylenip kahve makinasında hazır olan kahvemi alıp salona girdim.

Ayşe her zamanki gibi televizyonun karşısına geçmiş elinde telefonuyla uğraşıyordu.Yanında duran kumandayı hızla aldığımda bakışları beni buldu. Sinsi sinsi gülüp çarprazındaki koltuğa yayıldım.

"Düzgün bir yer aç." diye uyardığında ofladım.

TUĞBA ♎

Sol tarafa döndüğümde yataktan ani düşüşüm sayesinde yere yapıştım.Gözlerimi açıp ofladım ve beynim benden sonra uyandığı için on dakikam yerde yatarak geçti. Sonunda yerden kalktım ve Büşra'yı uyandırmadan kendi odama girip uzun bir banyonun ardından saçlarımı düzleştirip üzerime mavi ince kazağımı altıma da lacivert dar pantolonumu geçirdim.Ayağıma Türkiye'de araya araya zor bulduğum mavi ejderhalı çoraplarımı giydim.Odamda bircik ejderhamın resminin olmamasına dudak büzüp bembeyaz duvara baktım.Evde olsaydık orası resimlerimle dolup taşardı.Odamı havalandırmak için açtığım pencereyi kapatmaya gittiğimde havanın kararmak üzere olmasına şaşırmadım.Her zamanki geç uyanışlarımızın sonu böyle olurdu.

Pencereyi kapatıp odamdan çıktım.Büşra'yla aynı anda çıktığımı fark edince ona gülümsedim.Düne bakılarak iyi görünüyordu.Birlikte aşağı indik ve salona girdiğimizde televizyonda gördüğüm kişi ve söylenilenlerle yerimde kalakaldım.

"5SOS grubunun yakışıklı solisti Luke Hemmings Enerji grubunun üyelerinden sevgilisi Büşra Eren'i aldatıyor mu?!"

Konuşmanın ardından barda Luke'la birlikte bir kızın videosu ekrana çıktığında telaşla Büşra'ya döndüm.Gözleri dolmuştu.Hızla arkasını dönüp salondan çıktığında peşinden gidecektim ki Ayşe kolumdan tutup beni durdurdu.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin