Bölüm 20

133 20 5
                                    

Bu sefer kısa bir bölüm olduu.Ama sonraki bölüm uzun olucaak.

Multi: Allah'mm feels geçiriyoruuum... ❤

TUĞBA ♎

Kahvelerimiz geldiğinde garsona teşekkür ettim.Buna şaşırsa da hafifçe gülümseyip yanımızdan ayrıldı.Sütlü kahveme bakıp gülümseeim ve üfleyip bir yudum aldım.Tadı güzeldi ama Türkiye'deki kadar güzel değildi.

"Beğendin mi?" diye soran Harry'e gülümseyerek başımı onaylarcasına salldım.

"Evet.Buraya sık gelir misin?"

"Aslında her boş anımda buraya gelirim."

Çok güzel bir yerdi.Ama kapıdan girdiğim anda beni saran sıcak hava ve burnuma dolan kahve,pasta kokuları otomatikman mutlu hissettirmişti.Burada öyle her yerde bulamadığınız huzur vardı.Asıl güzel yanı buydu.

"Sanırım artık bende buraya sık sık geleceğim.Çok güzel bir yer." dediğimde buraya geldiğimizden beri yüzümde olan gülümseyiş sırıtışa döndü.Harry bana gülümsedi ve bir an gözleri arkama takıldı.Gamzelerini göstererek sırıtıp sağ elini havaya kaldırdı.Arkama baktığımda bize doğru gülümseyerek gelen meteor mu meteor bir Dylan O'brien beklemiyordum.

KESİNLİKLE BEKLEMİYORDUM!

VE O,BURAYA GELİYORDU!

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken saniyesinde Harry'e dönüp "AMAN.ALLAH'IM!" demem bir olmuştu.Harry bu heyecanlı halime gülüp göz kırptı.Telefonumun ekranından kendime baktım.Evden çıkarken yaptığım makyaj için şükrettim.

"Hey."

Dylan Harry'yle tokalaştıktan sonra bana dönüp gülümsedi ve elini uzattı.-HEYECANDAN ÖLMEK ÜZEREYİMMM!- Dylan'ın elini sıktım ve gülümsedim.Harry'nin yanına oturdu.

"Tanıştırayım.Dylan, Tuğba ve Tuğba, Dylan." Harry'nin ismimi güzel teleffuzuna gülümsedim.

"Tanıştığımıza sevindim." dedi Dylan elini çekerken.

"Bende." dedim heyecanımı bastırmaya çalışarak.YA SEN NASIL BÖYLE GÜZEL GÜLÜMSÜYORSUN!

Garson yanımıza gelip Dylan'ın siparişini alıp gittikten sonra "Tuğba bizimle aynı evde kalan grubun üyesi." dedi Harry.

"Evet anlamıştım." Dylan gözlerini benimkilerle buluşturdu. "Arkdaşlarımdan birkaçından şarkılarınızı duymuştum.Herçekten güzel söylüyorsunuz."

"Bunu duyduğuma çok sevindim." dedim sevincimi belli ederek.

"Tuğba'nın favori dizisinin Teen Wolf olduğunu biliyormuydun?" diyen Harry'e baktım.Bu çocuğun amacı beni rezil etmek mi yoksa aramızı yapmak mı anlamaya çalıştım.Evet ıhm.Size söylemeyi unuttum tabi ben.Dylan'la sevgili olsak ne güzel olur diyordum da.

"Bu güzel."

Garson elinde tuttuğu tepsinin içindeki kahveyi Dylan'ın önüne bırakıp yanımızdan uzaklaşırken şu ana kadar hiçbirimiz somurtmamış, sürekli gülümsemiştik.

"Favorin kim?" diye sorduğunda bir an durakdım.Kimi söylemeliydim?!Sen desem ne yapardı?Olmaz!Lydia?Derek?Scott?Kira?

Lydia olmazdı çünkü dizide Stiles ona aşıktı.

Derek olmazdı çünkü bu sezon dizide yoktu.

Scott ve Kira..Ay bilemedim.

"Benim favorim sensin." diyen Harry'e şaşırdım.Harry kollarını Dylan'a sardığında Dylan da Harry'e sarılıp sırtına birkç defa vurdu.

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin