İyi okumalaaaar :***
BÜŞRA ♋
Odaya girdiğimizde ilk dikkatimi çeken şey duvarın köşesinde bulunan gitarlar oldu.Birsürü değişik değişik gitarlar sırasıyla dizili duruyordu."waow.Gitar koleksiyonuna bayıldım."deyip sırıttığımda " Teşekkürler.Çalabiliyor musun?"diye sordu."Evet.Ama sadece klasik olanları."deyip gülümsedim.O'da sadece gülümseyerek cevap verdi.Odası siyah ve beyaz ağırlıklıydı.İçerisinde iki tane kapı var.Sanırım birisi banyo diğeri ise giysi odası.Yani bir odanın içinde başka ne olabilirki.
Luke elimi tutup "Gel.Sana birşey göstericem."diyerek beni odasındaki siyah renkli kapıya doğru çekiştirdi.Kapıyı açtığında gözlerim irileşti.B-burası çok güzel!Heryer camdı ve evin arkasındaki ormanlık alana bakıyordu.İçeride bir kitaplık, sallanan koltuklar ve şık bir masa vardı."Aman Allah'ım!B-burası çok güzel!"dediğimde "Burası kafamı dinlediğim yer.Genellikle şarkıları burda yazarım ya da kitap okuyacağım zaman buraya gelirim.Sessiz ve dinlendirici."diyerek karşılık verdiğinde ona döndüm ve gülümsedim.O'da bana gülümseyerek tuttuğu elimi öptü.Sonra beraber odaya geçtik.Luke elimi bırakarak dolaba doğru ilerledi ve içinden kendine beyaz bir tişörtle gri eşofman altını aldı.Banada giyebileceğim bişeyler vermeyi teklif etti ama sırt çantamın yanımda olduğunu kendi geceliklerimi giyebileceğimi söyledim.O ise gülümsedi ve giyinmek için banyoya geçti.Bende geri içeri girebilme ihtimalinden dolayı hızlıca askılı ve şort pijama takımını giydim.Agh! Türkiye sıcak diye bunları almıştım yanıma.Aman ne hoş! Zaten bende şans olsaaa!
Üstümü giyinmiş kıyafetlerimi çantamın üstüne koyarken Luke içeri girdi.Kafasını kaldırıp bana baktıktan sonra baştan aşağıya doğru üzerimi süzdü.Ben mi? Ah ben çoktan kıpkırmızı ve bayılmama ramak kalmış bir şekilde ayakta durmaya çalışıyorum!
"Ihm...Şey...Çok...tatlı gözüküyorsun. "dedi utangaç bir şekilde ensesini kaşıyarak.Bende aynı utangaçlıkla ona gülümseyerek "Teşekkür ederim.Yatalım mi artık? "dedim."T-tabi.Hadi gel."deyip yatağı açtı.Kendiside aynanın önündeki telefonunu alıp birseyler yaptı ve geri koyup yanıma geldi.Sanırım telefonunu kapattı.İlk önce yatmamı bekledi.Huh!
Yavaş yavaş yatağa yattım ve hemen Luke'ta yatıp yorganı üzerimize örttü.Sonra beni kendine çekip sıkıca sarıldı.Bende kafamı boynuna gömdüm ve ona sarıldım."Bu anı öyle çok bekledim ki."demesiyle "Bende öyle."dedim.Yanağını öpmek için kafamı kaldırdığımda Luke'ta kafasını bana çevirdi ve aramızda oluşan santimlerle öpemeden öylece kaldım.Luke ise benimle neredeyse aynı olan ifadeyle bir gözlerime bir dudağıma bakıyordu.Nefesimi tutmuş bir şekilde Luke'a bakmaya devam ederken yavaş yavaş bana yaklaşmasıyla onu durdurmam gerekiyordu ama resmen buz tutmuş gibiydim.Hiçbirşey yapamıyordum.İlk öpücüğümü Luke'a mı vericem şimdi? ! Ama o sevgilim ve bu normal.Sanırım.
Ben bunları düşünürken Luke'un nefesini dudağımın üstünde hissedince irkildim fakat hâlâ hiçbir harekette bulunamıyordum.Dudağımın üstündeki dudakları düşünmemi engelliyordu.Dudaklari yavaşça dudağıma deyince gözlerim kendiliğinden kapandı.Luke ilk önce hicbirsey yapmadan bekledi.Birkaç dakika sonra hareket etmeye başlayınca ne yapacağımı bilemedim.Daha önce hiç öpüşmemiş biri olarak-duvarımdaki zayn posteri hariç! -ne yapmam gerektiğini bilmiyorum! Aklıma gelen film sahnelerinden esinlenerek dudaklarımı yavaşça açtım ve karşılık vermeye çalıştım.Ben beceriksizce karşılık vermeye çalışırken Luke kendini kaybederek üstüme doğru çıktı.Kollarını başımın yanına yatağa koymuş bir şekilde beni öpmeye devam ederken benim elimde- ne zaman gittiğini bilmiyorum!- saçlarında dolaşıyordu.Luke'un elinin biri belime kayınca birden elektrik çarpmış gibi kendime geldim ve korkuyla kendimi geri çektim.Luke ise ani hareketimle irkildi ve şaşkınca bana bakmaya başladı.Birkac dakika öylece birbirimize baktıktan sonra konuşmam gerektiğini anlayarak "Şey...Üzgünüm Luke ama ben daha önce hiç..."diyebildim ve gerisini getiremedim.Luke ise anlamış olacak ki "Biliyorum bebeğim .Biliyorum.Asıl ben Üzgünüm.Kendimi kaybettim."demesiyle yanağını öptüm ve gülümseyerek "Önemli değil.Ama eğer biraz daha böyle durursak uykum kaçacak ve bütün gün sinirli dolaşıcam.Emin ol beni öyle görmek istemezsin sevgilim."dediğimde güldü ve kendini yanıma atarak "O zaman biran önce uyuyalım.Çünkü sinirli bir kız arkadaşı çekemeyebilirim."dedi.İçimden 'anten tak o zaman'dedim ve kendimi gülememk için zor tuttum.Koluna vurarak "İstemiyorsan baştan söyleki bende kendime çekebilecek birilerini bulayım."dediğimde beni kollarının arasına alıp "Sanırım idare edebilirim.Ayrıca sana bende başka kimse dokunamaz.Anladın mı?"dediğinde onaylarcasına kafamı salladım ve ona sarıldım.Kokusuna bayılıyorum!Beni iyice sıkarken saçlarımı öptü ve "Tatlı rüyalar bebeğim. "dedi.