Geciktiği için üzgünümmm umarım beğenirsiniz ❤
Büşra ♡
Odamda oturmuş kitap okurken evdeki sessizlik dikkatimi çekti.Ev bu kadar sessizse ya birşey oldu ya da herkes öldü.Evet birinci şık daha mantıklı. Kitabımı yana bırakarak odamdan çıktım.Aşağıya indiğimde herkesin televizyona odaklandığını gördüm.Makyajsizhaliorangutanabenzeyenmuşmulasuratlı Perrie'nin bile!
''Hey!Ne oldu? Neye bakıyorsunuz?''dememle Perrie o cırtlak sesiyle '' Hayırlı olsun tatlım.Bence çok yakışıyorsunuz.''dedi.
''Ne? Neyden bahsediyorsun sen?''dediğimde Louis ''Bak anlarsın."dedi televizyonu göstererek.
"5SOS grubundan Luke Hemmings ve Enerji grubundan Büşra Eren Hyde Park'ta beraber görüldü.Çok samimi gözüken çift parkta köpek gezdirip bol bol resim çektirmeyi unutmadılar.Ordan Nandos da görülen çift mutlu bir gün geçirmiş olmalılar.Akıllara acaba yeni bir aşk mı doğuyor sorusunu getirdi."
Ben ağzım açık bir şekilde ekrana bakarken çocukların seslerini duyuyordum ama ne konuştuklarını anlayacak durumda değildim.
"B- biz çıkmıyoruz. Çocuklar gerçekten eğer çıksaydık söylerdim.Biliyosunuz."dememle Tuğba güldü ve "Ee ne düşünüyorsunuz? Bence çok tatlılar!" Diye şakımasıyla ona 'Napıyorsun gerizekalı' bakışımı attım.Bana göz kırpıp 'sen bana bırak' bakışını attığında ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum.
Niall "Bence çok yakışıyorsunuz.Ben anlamıştım zaten onun senin yanından ayrılmamasından."dedi.
Louis "Tebrikler.Bence Larry Stylinson ' dan sonraki en ideal çiftsiniz." Demesiyle herkes güldü.Diğer çocuklarda fikrini söyleyince tek konuşmayan Zayn'e döndük.O ise sadece omuz silkti.En sonunda dayanamayıp kalktım ve " Sacmalamayı kesin! Biz çıkmıyoruz!" Dememle kapı çaldı ve Niall " Harr-" diyecekken Tuğba ayağa firlayarak "Tamam ben bakarım.Nasılsa hep ben bakıyorum." Deyip gözlerini devirerek salondan çıktığında Harry, Niall ve ben kıkırdadık.
"Hey! Merhaba çocuklar." diyen sese döndüğümde Luke'u görmeyi beklemiyordum.Liam'ın yanına oturdu ve "Sanırım haberleri duydunuz.Bende onunla ilgili konuşmak için gelmiştim." dediğinde herkes ona bakıp ne diyeceğini beklerken ben kafamı eğmiş ellerimle oynuyordum.
Önümde beliren gölgeyle kafamı kaldırdım ve elini uzatmış bir Luke la karşılaştım.Bende elini tutarak ayağa kalktım ve kıpkırmızı bir şekilde ona bakmaya devam ederken tekrar konuştu.
"Büşra,hatırlıyor musun sana birsey söyleyecektim fakat yarım kalmıştı." dediğinde kafamı salladım."Imm.Şey.Konu açılmışken söylemenin tam sırası bence." ben heyecanla evlenme teklifini(!) beklerken "Biliyorum tanışalı çok az oldu ama seni tanımama ve sevmeme yetti.Bu geçirdiğimiz 2 gün hep aklımda ve düşünmeden edemiyorum.Çocuklarlada konuştum ve hepsi tek kapıya çıktı."işte beklediğim evlenme teklifi geliyorrr ...
"Büşra.Sevgilim olup yazdığım şarkılarıma ilham perim olur musun?"dediğinde sanki az önce evlenme teklifi beklemiyormusum gibi şaşırdım.Gercekten şaşırdım.Bu çok tatlıydı!
Uzun süre sessiz kalmış olmalıyımki Luke'un bayıldığım o parlak gözleri umutsuz ve üzgün bakıyordu.Birden telaşlandım ve Zayn'e bakmadan - bakarsam kesinlikle olumsuz cevap vericem- "Evet.Ilham perin olurum!"diye şakıdım.Luke bana gamzelerini sunup sarılırken arkadan Niall'işte benim adamım!Aferin Hemmo! ' gibi şeyler saçmalıyordu.Luke'tan ayrıldığımda Zayn ve Perrie el ele kalkıp"Tebrikler."diyerek evden çıktılar.Umrumda değilsin artık Zayn kişisi!☆☆☆☆☆
Çoktan akşam olmuş çocuklarla - Ashton, Calum, Micheal'da dahil- evde oturuyorduk.Zayn ve perrie gittikten sonra bizde yönetimle konuşmuş bir sorun olmadığını öğrenmiştik ve sonra hep beraber kutlamaya Niall'ın önerisiyle(!) Nandos ' a gittik.Şimdi ise herkes bi tarafta takılıyordu.