Kısa olduğu için üzgünüm.Diğer bölüm uzun olacak. :)
Umarım beğenirsiniz...
Multimedia Bige gelsinnn :)
°TUĞBA
Allah'ım yalvarıyorum yanlış görüyor olayım. Şu anda karşımda hani bana takık olan var ya.Neydi adı?Emre'nin sesiyle kendime geldim.
"Tuğba,bu Arda.Damla'nın abisi." Allah razı olsun Emre!
Yüzüme sıcak olduğunu umduğum gülümsememi yerleştirip Arda'nın elini sıktım.
"Memnun oldum." dediğimde Arda sadece başını sallamakla yetindi.Damla'ya döndüğümde bana sarılmasıyla gerçek bir gülümseme yüzümde belirdi.
"Ne zamandır seninle tanışmak istiyordum." dediğinde aynı şekilde "Bende." dedim.
Masaya oturup garson yanımıza geldiğinde siparişi Arda verdi.İçecek olarak "Kırmızı şarap." dediğinde direk Emre'ye döndüm.
"Ve kola." dedi Emre kıkırdamasının ardından.İçki içmeyi kesinlikle onaylamıyordum.Hiçkimse ve hiçbir şey bana içki içiremezdi.
....
Yemeklerimizi yerken Arda'ya kaçamak bakışlar atıyordum.Ksimlikle Emre'ye onu söylemeliydim.Derin bir nefes aldım.Açıkça söylemem gerekirse sıkılmıştım ama Emre ve Damla'ya baktığımda her şeyi unutuyordum.Emre'nin Damla'ya,Damla'nın Emre'ye bakışları tamamen karşılıklı aşktı.Sonunda birbirlerine kavuştukları için mutluydum.
"Haberin olsun diye söylüyorum.Bilerek buraya gelmedim." diyen Ardaya baktım.Çok...Ciddiydi. "Biri bana 'Benden uzak dur' veya 'seni görmek istemiyorum.' derse ona gözükmez ve ondan uzak dururum."
"Böyle bir şey düşündüğüm yok." dediğimde alayla gülüp "İyi." dedi.Değişmiş gibi gözüküyordu.Bilemiyorum.Soğuk ve mesafeliydi işte.
•EBRU
Ayşe ve Emin evden çıktığında bende odama geçtim ve uzun zaman sonra bize gelen e-postalara bakmaya başladım. Grubun en hassası olduğum ve ilk yıllarda sırf bunlar için sinir krizleri geçirdikten sonra bize gelen e-postalara bakmam yasaklanmıştı.
Derin bir nefes aldım ve mesajlara bakmaya başladım.Evet.Her zamanki nefret ve küfür yüklü mesajlar.Buna alışmış olmam gerekirdi ama gözlerim anında dolmuştu.Anlıyorum,onları seviyorlar.Sırf bu yüzden kameraların bizi bulamayacağı yerlere gidiyorduk.Sırf hayranları üzülmesin diye.Bazen sinirlerim bozuluyor ve Ersin'i kameraların önünde öpmek istiyorum.Canları yansın,onlar yüzünden ne kadar acı çektiğimizi anlasınlar istiyorum ama sonra onların ne kadar üzüleceği aklıma geliyor ve vazgeçiyorum.
Bana,Büşra'ya,Ayşe'ye,Rumeysa'ya ve Tuğba'ya.Hepimizeydi bu mesajlar.Şaşırdığım şeyse Tuğba'ya oluşuydu.Hadi ama!İnsaf edin biraz be!Kız evden dışarı çıkmıyor!Ne istiyorlar anlamıyorum!
Gözyaşlarımı silip mesajları kapattım ve internete girdim.Vay canına!Her site Luke ve Büşra'nın fotoğraflarıyla doluydu.Her şeyi bir tarafa bıraktım,ikisi çok yakışıyor.Tabi ki Büşra ve Zayn'in yakıştığı kadar olmasa da...İdare ederdi.
Büşra♡
Odamda oturmuş Luke'un aldığı Mickeye sarılarak bugün çekildiğimiz resimlere bakıyordum.Allah'ım şu gamzelerine bak.Ah! Onu şimdiden özlemem normal mi sizce?! Telefonumdan whatsappa girdim ve Luke'a mesaj attım.
B:Hey! ✅✅
L:Hey! ✅✅
B:Naber.Napıyorsun?✅✅