Bölüm 30

117 18 4
                                    

Haaaaay bebek pandalar aczcacsfs

Gün geçmiyorki bir yeni bölüm daha paylaşmayalım xcscsfs

Bu arada klibe bakmazsak eğer(gözdevirenemoji)şarkı felan süper olmuş.Tebrikler Zayniiieee!Gigi'yi sömüren ama biz arkadaşız diyen Zayniiiiee! xafafafs

---------------------------------------------------------

BÜŞRA ♋

Odamda oturmuş twittera bakarken kapımın aniden açılmasıyla irkilerek kapıya döndüm.Zayn kafasını içeri uzatmış yüzünde yaramaz çocuk gülümsemesiyle "Gelebilir miyim?"diye sorunca güldüm ve elimi yanıma vurarak gelmesini işaret ettim.Kapıyı kapatıp yatağıma oturunca "Ne yapıyorsun?Aşağıda göremeyince merak ettim."dedi.Bende emekleyerek ona yaklaşıp kafamı göğsüne koydum ve "Hiç.Aşağıda sıkıldım.Bende şimdi twitterda dolanıyordum."dememle 'Hmm'dedi ve saçlarımla oynamaya başladı.Saçlarımla oynandığı zaman uykumun geldiğini söylemiş miydim?Ah huzur!

Kapım tekrar aniden açılınca irkilerek Zayn'den baya bi çekildim ve kapıya baktım.İçeri giren Ayşe,Rumeysa ve Ebru'yu görünce bi korktum,bi tırstım,bi irkildim.Çünkü neredeyse gözlerinden ateşler çıkacakmış gibi sinirle bana ve Zayn'e bakıyorlardı."Haberler doğru mu?Siz.Çıkıyor musunuz?"diye sorduklarında tükürüğüm boğazıma kaçtı."N-ne?"diye bilmemezliğe vuracağım sırada Rumeysa "Sakın yalan söyleme.Bütün kanallar sizi konuşuyor.Siz çıkıyordunuz ve bize söylemedin öyle mi Büşra?"diyince Zayn'in yanına oturdum ve "Aslında size söyleyecektim ama Luke'tan ayrılalı neredeyse 4 hafta oluyor ve siz hemen sevgili yaptığım için bana kızarsınız diye düşündüm.Ama söyleyecektim.Yemin ederim.Benim Zayn'e karşı olan duygularımı biliyorsunuz.O bana açılınca ne yapmamı beklerdiniz ki."dedim. Ebru "Sana kızmazdık ki." dediğinde ona 'ciddi misin?'bakışımı attım O ise "Tamam belki birazcık tepki gösterirdik.Ama sen bizim kardeşimizsin.Senin mutluluğunu isteriz tabiki.Sadece bunu senin yerine televizyondan duymak bizi kırdı."dedi.Kafamı yere eğerek "Üzgünüm."dedim.Birkaç saniye sessizlikten sonra Ayşe "Buraya gel salak."dediğinde kafamı kaldırıp onlara baktım.Bana gülümseyerek baktıklarında bende güldüm ve koşarak onlara sarıldım."Sizi çok seviyorum."dediğimde Ayşe "Bizde seniii.Ama bir daha bizden birsey saklarsan Jessie J posterlerini yırtarım."dedi ve ben dehşetle geri cekilip ona baktım."Posterlerimden uzak dur seni pis Gangster."dediğimde Zayn de dahil hepsi güldü ve "Senin ifadeni aldık.Şimdi sıra Tuğba'da."diyen Ebru'ya anlamadığıma dair bakışlar attım fakat çoktan odadan çıkrıkları için göremedi.

Kocaman gülümsememle arkamı donup Zayn'e baktım.O da ayni şekilde ayakta bana bakarken ciyaklayarak koşup boynuna sarıldım.O da kollarını belime dolayıp sımsıkı sarıldı bana."Evet artık özgürüz baş belası.Seni doya doya öpebilicem."dediğinde güldüm ve "Evet nutellam özgürüz.Bende sana doya doya sarılabilicem."dememle kafasını geri çekti ve yüzünü buruşturarak "Ne?Nutella mı?"dedi.Bende gülerek "Evet nutella.Sen benim nutellamsın."dediğimde "Hadi ama bebeğim!Ben kötü çocuğum.Sence de nutella fazla şirin olmadı mı?"dedi."Hayır kötü çocuk bozuntusu.Nutella sana çok güzel uydu."dedim-bu da bana uyduuu ahahah-ve yanağından kocaman öptüm."Hadi aşağı inelim.Anlaşılan Tuğba'da bir şeyler karıştırmış.Bakalım onun suçu neymiş?"dedim.Zayn ise dudaklarıma bayılmama neden olacak bir öpücük kondurarak elimi tuttu ve odadan çıktık.

TUĞBA ♎

Aşağı salona inip az önce koltuğunda oturan Ebru'ya baktım.Tabikide yerinde yoktu. İki dakika bir yerinde dursa şaşırırım. Tam arkamı dönmüştüm ki bana bakan üç canım arkadaşlarımı görüp gülümsedi.

"Tuğbacım." Ayşe elini omzuma koyduğunda "Evet canım." dedim.

"Harry'le sevgili olduğunuz doğru mu lan?"

1D & ENERJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin