Kapalı Kapılar ardında, Bir Gece..

5.3K 223 111
                                    

Herkese merhabalar..
İnşaAllah hepiniz burada ve sağ salimsinizdir..

Depremi bizzat yaşayan veya hisseden, yahut korkudan gözüne uyku girmeyen herkesi sıkı sıkı sarılıp öpüyorum..

Hazırda bölümüm olduğu için kolaylıkla paylaşabiliyorum, zira şuanki psikolojiyle nasıl yazardım bunca kelimeyi bilmem..

Size up uzun bir bölümle geldim..
6 şubat gecesi, Saat 4 suları falan bitirmiştim bu bölümü yazmayı.. sonra zaten olan oldu..

Yaşadığımız her güne şükürler olsun..
Burada sizlere bunu yazabiliyor olmamada öyle.. Olurda ölürsem, bir şekilde.. beni unutmayın lütfen..

Keyifli okumalar ..
Sizi Allah için Çok Seviyorum..
Haftaya Görüşmek üzere 👋..
....

HİCRAN

Gecenin ilerleyen saatlerine doğru, topladığım mutfak ile yorgun bir nefes alarak, Isıtıcının düğmesine bastım..

Bir kahve iyi gelebilirdi..
Hem belliki uyku tutmayacaktı, böylelikle , uzun zaman önce alıp, bir türlü okuyamadığım kitaplardan birine başlardım belki..

Kaynayan su ile, Raftan bir bardak çektim kendime, 1,5 çay kaşığı, klasik Jakobs'un üzerine 3 kaşık süt tozu ekleyip, kaynamış suyu kupaya doldurmaya başladım..
Salondaki saat , sessiz evde ötmeye başladığında , dalgınlığımın verdiği irkilme ile, sıçradım..

"Allah seni.." kendi korkaklığıma güldüğümde, saat tam 12 kez tiz çınlamalar bırakıyordu boş evde..

Gece yarısına ulaşmıştık.. oysa daha geçtir diye düşünüyordum..
Karıştırdığım kahveyi parmaklarımın arasına aldığımda, salondaki telefonum çalmaya başlıyordu..

Aceleci adımlarla, elimdeki kahveyi sarsa sarsa içeriye doğru ilerledim..

"Geldiim." Kupayı sehpaya bıraktığımda, Babam'ın aradığını görebiliyordum..

Aceleyle cevapladım." Babacığım.." sesi yürür gibi gelirken, kesik nefeslerle konuştu.

"Ehliyeti evde bırakmışım, benim odamda ceketimin içinde olacaktı, hazırlada gelip alacağım.." dedi

Sakin bir nefes verdim."Tamam babacığım.. " tam kapatacakken yeniden konuştu "istediğin bir şey var mı?" Dedi

"Yok babacığım, teşekkür ederim.." yüzümde yayılan gülümseme ile kapattım telefonu..

Babamın odasına doğru ilerlediğimde Salondan çıkıp, Onun odasına doğru yöneldim..

Gıcırdayan eski kapı, beni babamın küçük odasına sokarken, kapının arkasında ki ceketlere yöneldim..

Bir kaç ceketi yokladığımda, komodinin çekmecesi dahil , bir çok yere bakmıştım..

"Nerede bu? Adam gelecek şimdi.." bıkkın bir nefes verdim.

Ardından çalan kapı ile "Geldi işte.." homurdanarak ana kapıya doğru ilerledim..

Üstten kilitlediğim kapının kilidini açarken, dışardan duyduğum öksürme sesi ile kapı kulpundaki elim durdu..

GÖNÜL KUŞU +18 (Kitappad uygulamasında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin