Sessiz sedasız paylaştığım bu bölümle birlikte size bayramda verdiğim sözü yerine getirmiş bulunmaktayım ☺️KEYİFLİ OKUMALAR BEBEKLERİM ♥️
Pamir
Telefonumun alarm sesiyle birlikte sıçrayarak uyandım, komodinin üzerinde duran telefonun tiz alarmını kapattığımda kendimi yatağa geri bırakıyordum.
Bakışlarım tavana döndüğünde buranın kendi evim olmadığını fark ettim ve zihnim ansızın dün geceye evrildi.
Hızla başımı soluma çevirdiğimde Hicranı üzerindeki ince pikeyle çırılçıplak yatarken buluyordum.
Yüzümde yayılan sıcak gülümseme ile usulca ona doğru sokulduğumda kolumu yavaşça beline sardım ve küçük bedenini kendiminkine yasladım.
Tatlı bir mırıltıyla kıpırdandı ve bana doğru sokuldu, uyanacağını düşünmüştüm fakat dünün yorgunluğu onu deliksiz bir uykuya mecbur bırakmış gibi.
Dudaklarım yastığa saçılan saçlarının arasından ensesine doğru uzandığında, içime çektiğim güzel kokusuyla sıcak bir öpücük bıraktım ve öperek omuzuna doğru ilerledim.
Huylanarak mırıldandığında daha fazla rahatsız etmek istemediğimi biliyordum. Hava alanına geç kalmakta istemiyordum, muhtemelen yarın sabah yeniden yanında olacaktım zaten, şimdi biraz huzurla uyumasına izin vermeye karar verdim.
Güzel saçlarına bıraktığım küçük öpücükle bedenini serbest bıraktım ve dikkatle kalktım yataktan.
Yere serilen kıyafetlerimi sessiz sedasız giyindiğimde uzanıp telefonu cebime koydum, gözlerim yatakta huzurla uyuyan Hicrana döndü.
Onu bırakmak istemiyorum, böyle bir gecenin ardından tek dileğim saatlerce yanında kalmak ama gitmem gerek, geç kalma gibi bir şansım yok.
Bakışlarım odanın içinde dolandığında köşedeki masanın üzerinde fark ettiğim not kağıdına doğru ilerledim, kalemlikten çekip aldığım bir kalemle kopardığım not defterinin üzerine aceleyle küçük bir mesaj bıraktım.
"Dünyanın en güzel kadını, Şimdi gitmek zorundayım fakat geri geldiğimde bir daha ayrılmamız gerekmeyecek. Seni çok seviyorum. - Pamir"
Komodinin başına bıraktığım notla birlikte uzanıp saçlarına sessiz bir öpücük bıraktım ve henüz gün yeni ağarırken açtığım pencereden dışarıya doğru sarkıttım kendimi.
Aceleyle aşağıya atladım ve arabaya doğru ilerledim.
Daha fazla oyalanmadan araca bindim ve hızla çıktım mahalleden.Telefonu iç cebimden çıkardığımda son arananlardan serdarı aradım ve çalan telefonu kulağımla omzumun arasında sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜL KUŞU +18 (Kitappad uygulamasında)
Teen Fiction"Pamir.." İniltiyle karışık sesim, hazzını artırırken , dişleri tenimle birleşti.. Hafif bir baskınlıkla bıraktığı öpüşle hırıltılı bir fısıltı yayıldı kulaklarımın yamacına. "Karımı istiyorum, bunda yanlış hiç bir şey yok, bu günü teninde kutlamak...