Bilenleriniz Bilir AİDİYET kitabına küçük bir ara verdiğim için bu hafta Wattpadde pek aktif olmayacaktım lakin, hazırda bölümüm olduğu için sizleri bu hafta merakta bırakmayayım dedim , iyi demiş miyim :D
Sizi seviyorum
Keyifli okumalar <3Kitap instagramı : gonulkusuofficial
Yazar Instagramı: nurtunali26Bekleniyorsunuz efenim :))))
Bölüm Şarkısı/ Kıraç- Taş duvarlar
-------🕊------Hicran
"İyi misiniz? " bakışlarım aynadaki aksimde dalgınca dolanırken, arkamdaki terzinin gelinliğin iplerini sıkılaştırması ile sert bir nefes çektim içime.
"İ-iyiyim..." gözlerim üzerimdeki krem rengi saten elbisede gezindi, belinden arkaya uzanan dantellerle bezeli bir korsesi ve uzun kollarından aşağıya sarkan Fransız güpürleri vardı.
Öyle güzeldi ki sanki eski Türk filmlerinden sıçramış ve öylece üzerime geçmiş gibi. Modelinin sadeliği ile ince belime sıkıca oturduğunu görebiliyordum."Eğer fazla sıktıysam, gevşetebilirim." orta yaşlı güleç kadın benden onay bekler gibi, gözlerini suretimi gösteren boy aynasından bana çevirdi.
İçinde bulunduğum anın heyecanından kızaran yanaklarımla, başımı hızla iki yana salladım. "Nefes almakta güçlük çekmiyorum sadece, daha önce bedenimi böyle saran bir elbise giymemiştim..." utangaç açıklamam , sıcak kanlı kadından sıcak bir gülümseme aldı.
"İnan bana harika gözüküyorsun, bu gelinliği biri senin için özenle hazırlamış gibi..." hayranlık dolu sesiyle utangaç bakışlarımı yere indirdim.
Odanın kapısı tıklatıldığında, terzinin seslenişi ile aralandı kapı. "Hicran..." Pamir'in heyecanlı sesiyle telaşla ellerimi açık olan saçlarıma siper ederek arkamdaki kadını önüme siper ettim.
"Pamir bey, göremezsiniz..." dedi kadın azarlayıcı bir sesle. "T-tamam sadece nasıl olduğunu merak ettim..." Pamir'in azarlanmış bir çocuk gibi yaptığı açıklama içten bir kıkırtıya itti beni. "Birazdan hazır oluruz..." yaptığı açıklama ile Pamir hızla aralıklı tuttuğu kapıyı kapattı ve öylece gitti.
"Kalkabilirsin." Alayla beni kolumdan tutup ayağa kaldırdığında, içinde bulunduğum şu durumda, kendimi Pamir'den saklıyor olmak komik geliyordu. dakikalar sonra karısı olacaktım. Dakikalar sonra tüm bu saklanmalarımın bir anlamı kalmayacaktı... ağırca yutkundum. Sahi, ben evleniyorum...
Yeni yeni farkına vardığım şu durum, beni sessiz bir korkuya iterken gözlerimin önüne Pamir'in Annesinin yanında bana yaptığı evlilik teklifini getirdi...
-----
"Hicran, ben çok düşündüm..." alnını benim alnımdan çektiğinde heyecanla titreyenin yalnızca kendim olmadığını anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜL KUŞU +18 (Kitappad uygulamasında)
Teen Fiction"Pamir.." İniltiyle karışık sesim, hazzını artırırken , dişleri tenimle birleşti.. Hafif bir baskınlıkla bıraktığı öpüşle hırıltılı bir fısıltı yayıldı kulaklarımın yamacına. "Karımı istiyorum, bunda yanlış hiç bir şey yok, bu günü teninde kutlamak...