Kapitola 1 - Návraty

1.9K 64 0
                                    

Ginny


„Ginny!!! Hermiona!!!" začula som cez pootvorené okno vlaku.

Rokfortský expres práve dorazil na nástupište 9 a 3/4. S ťažkosťami som ťahala svoj kufor z batožinového priestoru a pri mojej nešikovnosti som si ho pustila na nohu.

„Áááu! Dofrasa!"od bolesti mi vystúpili slzy do očí.

„Ginny, čo vyvádzaš?" opýtala sa ma Hermiona.

Spoza dverí kupé sa ozval rýchly dupot nôh a následne sa otvorili dvere kupé. Stál v nich zadýchaný Harry s okuliarmi nakrivo a s malým Teddym v náručí. Za nimi som zazrela Ronovu ryšavú hlavu. Usmiala som sa a pokrútila nad nimi hlavou. Vrhla som sa Harrymu okolo krku. Zapotácal sa a rukou sa zachytil okraja dverí. Hermiona s Ronom sa pridali do skupinového objatia. Keď sme sa všetci rozmotali, vystúpili sme z vlaku pobrali sa do Brlohu. Tam nás za prestretým stolom čakala mama. Pribehla som k nej a silno ju objala.

„Ach, mami, ako si mi chýbala!"

„Aj ty mne, zlato. Hermiona, nejako si nám opeknela od Vianoc!" ozvala sa mama a pevne ju objala.

„Ďakujem, pani Weasleyová," odpovedala zapýrená Hermiona.

„Mamííí, poďme konečne jesť."

„Ronald, kedy konečne prestaneš myslieť iba na jedlo?! Vlastnú sestru si nevidel od Vianoc a ty myslíš iba na rezne!" nedalo mi podpichnúť ho.

„Nehádajte sa a sadnite si. George!!! Charlie!!! Arthur!! Poďte obedovať!" mama začala zvolávať všetkých k stolu.

Posadali sme si okolo stola a naložili si na taniere. Po chvíli sa objavil George s klasickým úškrnom na tvári. V závese za ním sa objavil ocko a Charlie.

„Ségra, čau!" George si hlučne sadol a naraz si naložil tri rezne na tanier.

Pozdravila som sa ešte s ockom a Charliem a konečne sa pustila do jedla. Niet nad domácu stravu.

Po obede sme vyšli vonku do za dom zahrať si metlobal. V mojom družstve boli: George, Ron a Charlie. Proti nám hrali: Harry, Bill a Fleur, ktorí prišli predchvíľou a pripojila sa aj Angelina, ktorá prišla za Georgom. Konečné skóre bolo 210:190 pre nás. Zlatú strelu síce chytil Harry, ale aj tak sme mali bodový náskok. Cha, tak im treba!! Teddy nadšene tlieskal a na svojej hračkárskej metle sa vnášal asi pol metra nad zemou.

Vyšťavení sme sa dovliekli do obývačky a mamka nám doniesla tekvicový nákyp. Chvíľu sme klebetili o uplynulom školskom roku a plánoch na leto. Po hodine sme sa všetci pobrali do postelí.

Nasledujúci deň pri raňajkách sa ozval ocko: „Ron, dnes mám pre teba a Harryho špeciálnu prácičku. Harry sa predsa len trochu vyzná do muklovských vecí, takže by ste sa mohli pozrieť na náš starý dobrý lietajúci Ford Anglia."

„No výborne," pomyslela som si, „zasa ho celý deň neuvidím."


Tááák, prvá kapitola konečne na svete. Som na seba patrične hrdá. Ak sa to vôbec dalo čítať, prosím, dajte vote. Budem sa snažiť pridávať aspoň každé tri dni. *Meghann*



Fates of love (HP)Where stories live. Discover now