Ginny
Po raňajkách mne a Hermione mama nadelila kopec povinností, takže som mohla iba snívať o svojom útulnom výklenku pri okne a knihe. Najprv sme sa pustili do závesov v obývačke, z ktorým sme odstraňovali černožienky. Poviem vám, strašná robota. Všade samý prach odporné malé čierne lietajúce obludy. Trvalo nám vyše dvoch hodín, kým sme ich zlikvidovali. Hermione sa podarilo rozbiť starožitnú vázu po tete Muriel, ktorá zomrela pred polrokom. Chýbať mi určite nebude (tá váza). Presunuli sme sa ku krbu, aby sme povymetali zblúdený hop - šup prášok.
„Obed! Dievčatá, nechajte to na chvíľu a poďte sa najesť." Konečne! Celé čierne od sadzí z kozuba sme vošli do kuchyne, kde to už parádne rozvoniavalo. Dostavil sa aj zvyšok rodiny, okrem ocka a Percyho, ktorí boli v práci.
„Charlie, kedy sa vraciaš do Rumunska?" opýtala som sa.
„Práve si prišla a už ma vyháňaš?" Charlie sa uškrnul a pokračoval: „Vraciam sa na budúci týždeň v stredu." dodal už vážnejšie.
„S Harrym sme tak rozmýšľali, že by sme ťa niekedy prišli pozrieť." pozrela som na Harryho, ktorý sa na mňa usmieval z druhého konca stola.
„Prečo nie, času mám dosť a vy máte voľno, takže v pohode. A vezmite aj Rona s Hermionou."
Hermiona prekvapene vzhliadla a pozrela sa na nás. Práve sa totiž snažila Teddyho donútiť zjesť špenátovú polievku. Myslím, že viac polievky bolo na jej tričku ako v Teddyho bruchu. Prskal ju na všetky strany, až sa pri ňom sediaci Ron musel uhýbať.
Harry s Ronom vstali od stola a pobrali sa naspäť do garáže. Ja a Hermiona sme si povedali, že si chvíľu oddýchneme a tak sme sa pobrali do záhrady na slniečko.
Harry
S Ronom sme sa vrátili do garáže a pustili sa do zhrdzavených súčiastok auta. Po polhodine k nám pribehol Teddy s Ginny v závese.
„Čaute, vy automechanici. Ako to ide??" pýtala sa zvedavá Ginny. „ A čo hovoríte na Rumunsko?"
„Nápad je to síce dobrý, ale pri tej kope roboty, ktorou nás mamka každý deň zavalí..." uvažoval Ron.
„Ron, zmienila sa ti už Hermiona o tom, že by chcela nájsť svojich rodičov v Austrálii?"Ginny naňho vypálila túto bombu.
„No, ani nie..." prekvapený Ron vyzeral fakt smiešne.
Hotovo!!! Kapitola je tu rýchlejšie, ako som plánovala, ale hádam nevadí. Ak sa vám páčila, prosím hlasujte. *Meghann*
YOU ARE READING
Fates of love (HP)
FanfictionHermiona a Ron sa spolu vydávajú do Austrálie hľadať Hermioniných rodičov. Po neúspešných pokusoch a hádke sa Hermione do cesty pripletie tá najmenej očakávaná osoba - Draco Malfoy. Vznikne z toho apokalypsa alebo láska? ----------------------- Du...