Hermiona
„Slečna Grangerová?"
„Profesor Snape?" prekvapene som sa otočila a pozrela do tváre mužovi, ktorého osud bol všelijaký, len nie ľahký.
„Som Snape, ale nie ten, ktorého myslíte."
„Ako to?" dezorientovane som sa naňho zahľadela a hľadala niečo, čo by naznačovalo, že som sa zmýlila. Nič som však neobjavila.
„Severus Snape, ktorého ste poznali vy, bol môj brat - moje dvojča."
Bola som v absolútnom šoku. Ako je to možné? Nikdy som o ňom ani len nepočula. Kde bol celé tie roky?
„Slečna, tu oproti je kaviareň, nejdeme si radšej sadnúť? Myslím, že je toho na vás trochu priveľa." mlčky som prikývla.
Prešli sme cez cestu a vošli do maličkej, no celkom útulnej miestnosti, po obvode ktorej boli umiestnené malé stolíky z tmavého dreva a stoličky potiahnuté krémovou látkou.
Muž ma viedol smerom do vzdialeného rohu miestnosti. V podniku sa vznášala jemná aróma kávy a škorice. Usadili sme sa a pri našom stole sa zjavila servírka.
„Dobrý deň, čo si dáte?" opýtala sa so zdvorilým úsmevom.
„Ja si dám čiernu kávu bez cukru. Vy, slečna?"
„Mne postačí capuccino, vďaka." servírka odišla a môj pohľad sa presunul na dvojča Severusa Snapea.
„Slečna Grangerová-"
„Iba Hermiona." prerušila som ho.
„Hermiona, chápem, že to pre vás bol veľký šok. No dovoľte mi predstaviť sa - volám sa Raphael Snape. Som si istý, že máte veľa otázok. Nech sa páči, pýtajte sa."
„Pán Snape, ako je možné, že za celých osem rokov, čo som poznala Severusa Snapea, som nepočula ani zmienku o nejakom jeho dvojčati?" vyslovila som otázku, ktorá ma najväčšmi zaujímala.
„Dôvod je prostý - ako deti sme so Severusom vyrastali spolu, mali sme sa radi asi ako každé dvojčatá. Viete, že naša matka bola čarodejnica, otec bol mukel. Keď Sev dosiahol deväť rokov, začali sa uňho objavovať náznaky mágie. U mňa sa mágia neobjavila vôbec - bol som šmukel. Mágiu som nezdedil.
Matku to veľmi ranilo a začala sa utápať v alkohole. Otec bol na tom podobne, avšak nie z toho dôvodu, čo matka. Bol veľmi nahnevaný, keď zistil, že mama bola čarodejnica. No a Severus, ten voči mne ochladol. Začal sa stýkať s Lily, stali sa z nich nerozluční kamaráti. Veľmi ťažko som to niesol, pretože som ostal sám. Čoskoro prišiel Severusovi list a on odcestoval do Rokfortu.
Prvé leto po prázdninách bolo kruté. Severus sa mi vysmieval, pretože ja som stále chodil do muklovskej školy a deti ma šikanovali. Vtedy sa matka rozhodla, že ma pošle k svojej sestre, Tauriel. Teta Tauriel bývala v Melbourne. Strávil som tam s ňou dvanásť rokov. Vyštudoval som univerzitu a stal sa zo mňa právnik."
„Nevrátili ste sa do Anglicka?" opýtala som sa zaskočene.
„Matku som nevidel celých dvanásť rokov, nikdy ma nenavštívila. Aj prázdniny som trávil v Austrálii. Občas mi síce napísala list, no postupne boli čoraz neosobnejšie. Nečudo, vlastne sme sa vôbec nepoznali. Ona ma naposledy videla ako dvanásťročné vysoké a vychudnuté dieťa. Keď som mal 24, rozhodol som sa, že ju pôjdem navštíviť. Teta ma od toho odhovárala a dnes si priznám, že mala pravdu.
Po príchode do Anglicka som sa vybral do rodného domu. Avšak, našiel som ho prázdny a opustený. Od susedov som sa dozvedel, že otec zomrel necelý rok po mojom odchode. V alkoholovom opojení sa obesil. Matka ho nasledovala o pár rokov neskôr. Upila sa k smrti. O Severusovi nepadlo ani slovo.
YOU ARE READING
Fates of love (HP)
FanfictionHermiona a Ron sa spolu vydávajú do Austrálie hľadať Hermioniných rodičov. Po neúspešných pokusoch a hádke sa Hermione do cesty pripletie tá najmenej očakávaná osoba - Draco Malfoy. Vznikne z toho apokalypsa alebo láska? ----------------------- Du...