Kapitola 7 - RCHSGDPaIPMT

725 40 3
                                    

Ginny

Už z diaľky sme ucítili lahodnú vôňu grilovaného mäsa, klobás, steakov a všelijakých dobrôt. Po dlhej ceste sme obaja vyhladli. Posadili sme si k stolu, kde už sedel Charlie a pár jeho ďalších priateľov.

„Harry, Ginny, chcem vám predstaviť Trevora, Josha, Zoyu a Willa."

Postavili sme sa a podali sme si ruky. Potom sme si išli po tácky a naložili si z bohatého výberu jedál.

Po jedle sme išli na prehliadku areálu. Prešli sme okolo vysokej ohrady, v ktorej vyvádzal maďarský trňochvostý drak. Okolo neho pobehovalo asi desať čarodejníkov s prútikmi, ktorí naňho vrhali omračujúce zaklínadlá. Drak chrlil plamene do vzdialenosti 15 metrov a ľudia mu uskakovali z cesty.

„Poďme im predsa pomôcť!" Harry sa hneď vrhal do akcie.

„Počkaj, ideme aj my!" volala som za ním, no nepočúval ma. Rozbehla som sa k ohrade a po ceste som si vytiahla prútik.

„Omračujúce zaklínadlá na tri! Raz, dva, tri! Nehýb sa!"

Drak sa po zasiahnutí omračujúcim kúzlom od pätnástich čarodejníkov bezvládne zvalil na zem. Skupina mágov sa rýchlo ponáhľala k nemu.

Incarcerous!" okolo draka sa ovinuli povrazy a pevne ho pripútali späť ku kolom, ktoré boli zatlčené v zemi. Drak lenivo otvoril jedno oko a ospalo zazíval. Pri tom mu z tlamy vyletel hustý oblak dymu a spŕška žiarivých iskier.

Spolu Harrym a Charliem som pokračovala v prehliadke. Videli sme ďalších približne päťdesiat ohrád a v nich rôzne druhy drakov. Harrymu zvlášť učaroval peruánsky zmijozub, ktorý je veľmi malý - má "iba" štyri a pol metra, je najrýchlejší letec spomedzi všetkých známych plemien drakov, má extra jedovaté zuby a v jeho jedálnom lístku sú najvyššie ľudia. No čo vám poviem, hotový domáci maznáčik.

Po predstavení areálu RCHSGDPaIPMT (Rumunskej chovateľskej stanice globálnych dračích plemien a im príbuzných magických tvorov) sme sa s Harrym rozhodli, že sa ešte na chvíľu vrátime na opekačku, lebo Charlie nás chcel zoznámiť so svojou priateľkou. Síce som od únavy ledva dvíhala nohy a zatvárali sa mi oči, rozhodla som sa ísť pozrieť na možno-budúcu švagrinú.

o 12 hodín neskôr

„Ginny, vstávaj, spíš vkuse skoro pol dňa!"

Zobudila som sa na mykanie pravým plecom. Cez rozospaté oči som nado mnou zbadala skláňať sa Harryho s raňajkovým podnosom na rukách.

„Jééj, nesieš mi raňajky do postele, ďakujem. Ako som sa vlastne dostala do postele? Spomínam si iba na večernú prehliadku, potom sme sa vrátili do altánku a ďalej mám iba okno. Opila som sa?" pýtam sa Harryho.

Hmm, asi nie, premýšľam, nebolí ma hlava a vôbec mi nie je na zvracanie. Posadila som sa a položila si podnos na kolená. Na ňom boli klasické anglické raňajky. Smažená slanina, volské oko, krajec chleba a pohár džúsu z čerstvo odšťavených pomarančov.

„Nie, neopila si sa, iba si postojačky zaspala, takže som ťa preniesol do izby a uložil do postele."

„Koľko je hodín?" slnko už bolo vysoko na oblohe.

„Je 11:24. Zmeškala si raňajky, preto som ti ich doniesol do postele."

Vstala som, obliekla som sa do voľného zeleného trička s logom Holyheadských harpyí, ktoré som si zastrčila do krátkych šortiek. V kúpeľni som si vlasy zopla do copu a umyla si zuby. Spolu s Harrym sme zišli dole pohľadať Charlieho. Našli sme ho pri ohrade uhorského chvostorožca, Harryho starého známeho.

Táák, nová kapitola na svete :D ak vás to baví, dajte VOTE a/alebo KOMENT, pretože neviem, či to vôbec niekto číta. *Meghann*

Fates of love (HP)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora