Ginny
Potichu som prišla k Harrymu a vyskočila mu na chrbát.
„Bu!" skríkla som mu do ucha.
Prisahala by som, že vyskočil asi meter dvadsať do výšky.
„Pre Merlina, Ginny, nechcem zomrieť tak mladý!" robil z celej veci tragédiu.
„Charlie mi spomínal, že dnes večer v blízkom meste otvárajú nový klub, neskočíme tam??"
„Môžeme, prečo nie?" súhlasil so mnou Harry.
Hermiona
Uáááá, tak strašne sa teším!!! V Austrálii sme už tri dni a doteraz sme iba vylihovali na pláži. Dnes sa konečne vydávame na pátraciu akciu.
„Ron, ty lenivec, vstávaj už z tej postele! Alebo mám ísť pre kýbel so studenou vodou?!" vyhrážala som sa mu. Čo si o sebe myslí, dnes ho budím už ôsmy raz!
„Veď už vstávam, fakt!" po spomenutí vedra sa pratal s postele rýchlejšie ako z Elixírov.
Zbehli sme do jedálne na raňajky a vydali sa na cestu. Naša prvá zastávka bol dom, kde som ich naposledy zanechala. Otvorili sme bráničku, ktorá hlasno zavŕzgala. Po kamienkami vysypanom chodníku sme blížili k veľkým bielym dverám. Pritisla som ruku na zvonček.
Vo vedľajšom okne sa pohla záclona, spoza ktorej vykukla stará pani s krátkymi bielymi vlasmi. Otvorila okno a so silným austrálskym prízvukom prehovorila: „Dobrý deň, ako vám pomôžem?"
„Dobrý, môžem sa vás na niečo opýtať?" starká súhlasne prikývla. „Asi pred dvomi rokmi tu bývali Grangerovci, manželský pár, okolo štyridsaťpäťky. Neviete, kedy sa odsťahovali a kam?"
„Ľutujem, ale myslím, že vám nepomôžem. Bývam tu iba tri mesiace, odkedy mi syn kúpil tento dom. Viete, nechcel ma dať do domova pre dôchodcov, a uňho vraj zavadziam."povzdychla si.
„Neviete teda, kto tu býval pred vami?" opýtal sa Ron.
„Myslím, že môj syn by vám to vedel povedať. Dám vám jeho adresu. Predsa len, vyzeráte ako celkom slušní ľudia." a na kúsok papiera napísala jeho súčasné bydlisko.
„Aj tak vám veľmi ďakujeme a dovidenia." rozlúčili sme sa.
„Dovidenia."
Ginny
Pomaly sa začínam pripravovať na večer. Jemne som sa namaľovala a natočila si vlasy do krásnych špirál. Pery som zvýraznila leskom a mohla som sa ísť obliecť.
V skrini už viseli šaty pripravené na tento večer. Boli mentolovo zelené, s dĺžkou tesne nad kolená. Patril k nim aj hrubý zlatý opasok. Obula som si k nim vysoké zlaté lodičky s prackou. Budem tancovať, takže nechcem, aby sa mi vyzúvali. Do listovej kabelky som hodila mobil, lesk na pery a peňaženku. Na uši som si dala krásne zlaté náušnice s malým diamantom, ktoré som dostala od Harryho na narodeniny. Už som si iba dala na ruku tri jednoduché zlaté náramky a bola som pripravená.
Otvorila som dvere a vošla do predsiene. Zo spálne vyšiel Harry v tmavozelených nohaviciach a bielom tričku. Keď ma zbadal, otvoril ústa dokorán a očividne nevedel, čo má povedať. Tak som prišla k nemu a zalepila mu ústa bozkom.
Čaute decká :DDD, viem, že dlho nebola časť, ale nechcelo sa mi. Viem, som zlá. ďakujem za krásny počet votov a jeden komentík, ale aspoň niečo. Skúste sa zlepšiť!!! :D a možno budú kapitoly častejšie. *Meghann*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fates of love (HP)
ФанфикHermiona a Ron sa spolu vydávajú do Austrálie hľadať Hermioniných rodičov. Po neúspešných pokusoch a hádke sa Hermione do cesty pripletie tá najmenej očakávaná osoba - Draco Malfoy. Vznikne z toho apokalypsa alebo láska? ----------------------- Du...