Kapitola 24 - Výplody Rity Skeeterovej

581 29 22
                                    

Hermiona

S Dracom sme sa po večeri vrátili na Manor a očakávali Večerného Proroka. Bolo nad slnko jasné, že Rita Skeeterová z nás urobí horúcu novinku a ocitneme sa na titulnej strane.

„Draco, Hermiona, už ste doma?" privítala nás Narcissa.

„Nedobrovoľne, ale áno," poznamenal Draco.

„Čo sa stalo?" opýtala sa jeho matka s podozrením.

„Boli sme sa najesť v tej dobrej francúzskej reštaurácii a hádaj koho sme nestretli?" ironizoval Draco.

„Ritu Skeeterovú," odpovedala som znechutene.

„Bože môj, zistila to tak skoro?" opýtala sa šokovaná Narcissa.

„Očividne áno," povedal Draco práve v momente, keď na okno zaklopala sova s Prorokom.

Rýchlo jej zaplatil a rozprestrel noviny na stôl. Presne ako sme čakali, z titulnej strany svietili naše tváre a veľavravný nadpis.

EXKLUZÍVNE!

Grangerová a Malfoy pristihnutí!

SVADBA ROKU?!

Tajná láska z vojnových čias?

Dnes vo večerných hodinách náš spravodajský tím natrafil na obzvlášť zaujímavú dvojicu! Vojnová hrdinka a mozog Zlatého tria Hermiona J. Grangerová (19) bola videná pri romantickej večeri s Dracom Malfoyom (19) - odvekým nepriateľom zo školy a niekdajším stúpencom Temného pána!

Náš tajný zdroj uviedol, že Grangerová podvádzala bývalého priateľa Ronalda B. Weasleyho (19) už počas ich dlhoročného vzťahu! Podľa našich informácií s Malfoyom strávili bujaré obdobie v Austrálii! Ďalej vieme, že Grangerová a Malfoy majú v pláne rýchlu svadbu v najbližších mesiacoch! Sme presvedčení, že je na ceste malý dedič Malfoy Manoru a priľahlých pozemkov! Ako dlho to chceli skrývať pred svetom?

Exkluzívne vám prinášame rozhovor s mladou dvojicou, ktorú sme vyrušili pri večeri:

R: Pán Malfoy, je pravda, že v blízkej dobe sa budete ženiť?

M: Je to moja a Hermionina súkromná záležitosť!

R: Teda to nepopierate! Otázka na vás, slečna: Vie váš priateľ Ronald Weasley o tejto tajnej svadbe?

G: Bývalý priateľ! Nebudem odpovedať.

R: Znamená rýchla svadba, že je dieťa na ceste?

M: Ako sa opovažujete! Za tieto nechutné lži sa stretneme na súde!

Tu náš rozhovor žiaľ končí kvôli prílišnej agresivite pána Malfoya. Podľa nášho názoru by s tým mal niečo urobiť, kvôli svojej tehotnej budúcej manželke a pre dobro nenarodeného dieťaťa. Každopádne, drahí čitatelia, o celej situácii vás budeme podrobne informovať!

-špeciálna korešpondentka Rita Skeeterová

„Tak to snáď nemyslia vážne!" rozhorčila sa Narcissa. „Vraj dieťa na ceste! Draco, pevne verím, že mi nič netajíte!"

„Mami! Ty veríš tým bludom? Jasné, že nečakáme dieťa!" zvolal Draco.

„Narcissa, majte rozum! Všetko je to Skeeterkin výmysel!" vložila som sa do debaty.

„Ak hovoríte pravdu, musíme vydať oficiálne vyhlásenie," skonštatovala Narcissa.

„Oficiálne vyhlásenie? Deje sa niečo?" ozval sa Lucius Malfoy, ktorý práve vstúpil do salóna.

Fates of love (HP)Where stories live. Discover now