Kapitola 23 - Konkurz a nočná mora

593 38 10
                                    

Hermiona

„Prepáčte, môžeme prejsť?" opýtala som sa muža stojaceho predo mnou, keď vtom zdvihol hlavu a ja som spoznala jeho ryšavé vlasy.

„Ron."

„Hermiona!" 

„Pustíš nás ďalej, prosím?" spýtala som sa nádejne.

„Koho nás?" odpovedal mi otázkou. Vtedy pozrel vedľa mňa, kde sa s hrozivým výrazom týčil Draco. Zbadal aj naše prepletené ruky a neveriacky zhíkol.

„Čože?! Ty a... Malfoy?" 

„Áno, Ron," prehltla som, „nechcela som ti to povedať takto, ale... budeme sa brať," vyslovila som so značnými obavami.

„To nemyslíš vážne! Ako si mohla! Veď ho neznášame!" kričal Ron.

„Časy sa zmenili a Draco tiež," povzbudzujúco som sa na Draca usmiala.

„Hermiona, si slepá? On sa nikdy nezmení! Vráť sa ku mne, my k sebe patríme!"

„Nie, Ron, svoju príležitosť si pokazil. Obaja dobre vieme, že v posledných mesiacoch bol náš vzťah len o zotrvačnosti. Boli sme prakticky iba dobrí priatelia a ani sme si to neuvedomili!" postrehla som, že tiež kričím a ľudia sa začínajú obzerať.

„Hermiona, upokoj sa, prosím. Chceli sme ísť pozrieť na ten konkurz, nie?" upokojoval ma Draco.

„Fretčiak, ty sa do toho nestaraj! Toto je medzi nami!"

„Ron, už nie je žiadne "my". Ja milujem Draca," ani som si neuvedomila, ako ľahko mi to vykĺzlo z úst. Draca vedľa mňa trochu myklo, no po chvíli som pocítila ukľudňujúci stisk na ruke.

Ron reagoval veľmi podobne ako pred ním Pansy - šokom. 

„V tom prípade si už nemáme čo povedať," s tými slovami sa otočil a chystal sa odísť.

„Ron, počkaj, ostaňme aspoň priatelia!" kričala som za ním.

„Pokiaľ si s Fretčiakom, tak som s tebou skončil!" rozzúrene na Draca zagánil a stratil sa v dave.

„Hermiona...," začal Draco, „nikdy som si nemyslel, že poviem niečo takéto, ale je mi to ľúto. To s Weasleym. Je to moja vina."

„Nie, Draco, vedela som, že sa s tým ľahko nezmieri," skonštatovala som smutne, „poďme na ten metlobal."

Mlčky prikývol a tak sme ruka v ruke vošli na štadión. Blízko tribúny sa v malých skupinkách zhovárali účastníci konkurzu. Hneď na kraji som si všimla ryšavé vlasy, ktoré mohli patriť jedine Ginny. Zhovárala sa s Harrym a Georgeom, ktorí ku mne stáli chrbtom. 

V tej chvíli si ma všimla Ginny a rozbehla sa ku mne.

„Hermiona, ty si prišla!" skríkla a hneď ma objala.

„Čo to malo znamenať, tie vaše prepletené ruky?" zašepkala mi veľavýznamne.

„Merlin, Ginny, čoskoro budeme manželia, to sa nemôžeme ani držať za ruky?" rovnako šeptom som jej odpovedala.

Ginny sa odtiahla a pozrela na Draca.

„Malfoy," kývla mu hlavou.

„Weasleyová."

„Ginny, vravela si niečo Harrymu?" opýtala som sa.

„Trochu som ho oboznámila so situáciou," zaklipkala mihalnicami.

Podišli sme teda bližšie k Harrymu a Georgeovi. Neisto som zastala pár krokov od nich a ticho som pozdravila: „Ahojte."

Harry ma na moje prekvapenie hneď objal a ja som mu objatie šokovane opätovala.

Fates of love (HP)Where stories live. Discover now