Pustite si k tomu soundtrack. :D
Ginny
Ten George si snáď robí srandu. Má sotva 21 a chce sa ženiť? Čo mu šibe??? Ale síce zasnúbiť sa môže... To je jedno. Ako asi chce aby sme pomohli???!
Premiestnili sme sa k Deravému kotlíku, kde nás už čakala Angelina. Pešo sme sa vybrali do Hyde parku. Na trávniku blízko jazera sme si rozložili deku išli sme sa prejsť.
Angelina s Georgom sa pretekali, kto prvý dobehne naspäť k deke. George galantne nechal vyhrať Angelinu. Ja a Harry sme išli celým parkom ruka v ruke. Kačkám v jazere sme hádzali suchý chlieb. Keď sme sa vrátili (prišli sme o pol hodiny neskôr ako George a Ange), sme ich našli vyžierať piknikový kôš.
„A nás ani neponúknete???"práve som začula, ako Harrymu zaškvŕkalo v bruchu.
„Zľutujte sa nad ním a dajte mu niečo jesť. Celý čas mi píli uši, aby sme si švihli, vraj je hladný..." Harry na mňa ďakovne pozrel a zvalil sa k nim na deku. Tiež som si sadla a nazrela do košíka. Chvíľu sme sa rozprávali.
Asi po pol hodine na mňa George žmurkol. To bol dohovorený signál, že sa máme vypariť. Začala som na Harryho hádzať veľavravné pohľady. On sa len ďalej napchával.
„Harry, poď, ideme sa pozrieť na tie kačky." snažila som sa ho odtiaľ nenápadne dostať.
„Ale veď sme tam boli predchvíľou." ani na mňa nepozrel a napchával sa ďalej.
„ Už si ako Ron. Celý deň sa iba prežieraš. Malá prechádzka ti iba prospeje." konečne sa na mňa pozrel. Uprene som sa naňho zadívala a naznačila som očami k Georgovi a Ange. Spočiatku mu nedochádzalo, čo od neho chcem, ale po chvíli sa mu v očiach rozsvietilo poznanie. Vstal, oprášil sa a podal mi ruku.
„George, pôjdeme s nimi?" spýtala sa Ange.
„Nie, Angelina, mám pre teba prekvapenie."
S Harrym sme sa nenápadne vzdialili za najbližší dostatočne hrubý strom a sledovali, čo sa bude diať.
Chvíľu sa nezáväzne rozprávali, Ange zrejme chcela vedieť o aké prekvapenie ide. Potom sa Angelina postavila s úmyslom vytĺcť to Georga.
Ale nestihla to. George totiž práve z vrecka vytiahol červenú zamatovú škatuľku. Angelina zostala prekvapene stáť. Kľakol si obidve kolená a chytil ju za ruku.
„Angelina Johnsonová, viem, že je ešte skoro, obaja sme mladí, ale chcem ti to povedať. Zamiloval som sa do teba asi vtedy, keď som ťa videl prvýkrát hrať metlobal. Bola si taká elegantná. S úplnou ľahkosťou si sa vznášala na metle. Odvtedy som mal oči len pre teba. Odkedy sme spolu začali chodiť, stal sa zo mňa iný človek. Každé ráno, keď som sa zobudil, prvá osoba, na ktorú som si spomenul a ktorej tvár sa mi zjavila pred očami , si bola ty, Angelina. Je to tak dodnes a chcem, aby to tak bolo aj naďalej . Chcem nielen vidieť tvoju tvár v duchu, ale aj každý deň sa zobúdzať s vedomím, že ležíš vedľa mňa. Ange, milujem ťa. Preto sa ťa teraz pýtam - vezmeš si ma?" a otvoril zamatovú krabičku. V jej vnútri sa skvel nádherný briliantový prsteň. Spoznala som ho. Bol to rodinný šperk.
Angelina so slzami šťastia v očiach rozčarovane prikývla a vyriekla: „Áno, George, stanem sa tvojou ženou, pretože ťa z celého svojho srdca aj duše milujem." George jej na prstenník navliekol prsteň. Sklonila sa k nemu a vášnivo ho pobozkala. George vstal a objali sa.
Priznám sa, aj mne sa vtlačili slzy do očí. Pozrela som na Harryho a videla som, že aj on je dojatý. Georgovo vyznanie bolo jednoducho totálne klišé. No nad tým sa teraz nikto nepozastavoval.
Pribehli sme k nim a oboch ich vyobjímali.
„Ange, budeme švagriné!!" netajila som svoju radosť.
„Blahoželám, George, Angelina!"
Taká strašne sweet kapitola. Prepáčte mi tie tony klišé :D :D, ale inak to nešlo. Vložila som sa do toho celým svojím srdcom :D Ďalšia bude až zajtra, takže zatiaľ hlasujte a komentujte, ako na vás zapôsobilo Georgovo vyznanie. *Meghann*
YOU ARE READING
Fates of love (HP)
FanfictionHermiona a Ron sa spolu vydávajú do Austrálie hľadať Hermioniných rodičov. Po neúspešných pokusoch a hádke sa Hermione do cesty pripletie tá najmenej očakávaná osoba - Draco Malfoy. Vznikne z toho apokalypsa alebo láska? ----------------------- Du...