Kapitola 3 - Niečo vo vzduchu

922 55 2
                                    

Ginny


„Ron, nemala by som to byť ja, kto ti to hovorí, ale Hermione dosť chýbajú rodičia. Nevidela ich už viac ako dva roky. Ona sama by sa ti nikdy nepriznala, ale mne sa dnes nepriamo prezradila, že by rada išla do Austrálie. Takže, Ron, skús sa jej jemne opýtať, či by nechcela vidieť rodičov." tento monológ som si pre Rona pripravila počas nekonečného čistenia obývačkových závesov.

„ Ale Ginny, dobre vieš, že ja nie som nijaký psychológ. Ako sa jej mám niečo jemne opýtať???" takto mimo z niečoho Ron nebol už pekne dlho.

„Alebo to urob ako prekvapenie. Tak napríklad - po večeri príď za ňou a opýtaj sa jej, či by nechcela ísť na malý výlet. Potom jej zaviaž oči a odmiestni sa s ňou do Austrálie. Jednoduché ako facka." vložil sa do toho Harry.

„Harry, nechaj Ronovi trochu priestoru na kreativitu. Ak ste skončili, poďte si dať olovrant." zobrala som Teddyho na ruky a pobrala sa krížom cez záhradu k domu.


Hermiona


Niečo sa deje. Cítim to vo vzduchu. Ron okolo mňa chodí celé poobedie doslova po špičkách. Aj Ginny s Harrym sa správajú divne. Hádžu po sebe veľavravné pohľady a pozerajú raz mojím smerom, raz Ronovým. To som zvedavá, čo za volovinu na mňa vymysleli.

„Hermiona??" Čokoľvek to je, ááá, už to začalo. „Nevieš, kde mám ponožky???" Tak nič, jasnovidec zo mňa nebude.

„Tie ponožky máš určite pod posteľou! Ak nie, tak za gaučom!!" rozčúlene naňho kričím. „Keby si si ich každý večer normálne položil na stoličku, nemusel by si hulákať na celý dom. Čo si myslíš, že ich za tebou budem zbierať celý život?!" Dnes som našla JEHO ponožky hodené v krbe. Chápete, v KRBE???!!!!!


Ron


Netuším, ako sa jej na to opýtať. Som zúfalý. Od olovrantu som nevymyslel absolútne nič, a to je už po večeri. Narodeniny mala už dávno, takže darček k narodkám by vyzeral divne. Nie, už som sa rozhodol. Proste to na ňu vybalím. Ale nie hneď. Musím si to nechať prejsť hlavou. Zajtra ráno sa jej to opýtam. Mamka pôjde do Gringottbanky, otec je v práci, Percy tiež. Harry, Ginny, George a Angelina idú na dvojité rande na piknik. Volali aj mňa s Hermionou, ale povedala, že má veľa práce. Pfff, to jej tak verím. Veď kto by dobrovoľne pracoval, keď mamka nie je doma? Ale obávam sa, že začína niečo šípiť. Už len dostať z domu Charlieho.


Hermiona


Práve som vstala a idem sa naraňajkovať. Vyzerá to tak, že tu niet ani živej duše. Žiadny ranný frmol, vôňa raňajok, ani poletujúca zubná pasta. A to som vôbec nevstala skoro.

Vošla som do kuchyne a čakal ma šok. Stál tam Ron s obrovskou kyticou červených ruží a obálkou.


Dnes som pridala až DVE časti. A vraj budem pridávať každé tri dni. CHACHA, ja závislák??? To určite. Dúfam, že vás to aspoň trochu baví. AK áno, zahlasujte. :D *Meghann*

Fates of love (HP)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن